Het is sowieso een ruil tussen luchten en warmte. Een petroleumkachel vreet nl. ook veel zuurstof op in de ruimte. Een deur of raam op een klein kiertje zetten dus.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik ook hoor, bij starten en afsluiten even een luchtje. Ik vind het lekker ruiken, doet me denken aan de lucht in de roefjes van platbodems vroeger.Ja er bleek iets in onze kachel verkeerd te zitten... en dat was de reden dat het zo stonk... Vorige keer bij ht uitproberen stonk hij nauwelijks namelijk.
Maar idd, bij het starten ruikt ie effe en daarna niet meer zo.
En waar woont zij dan ?Mijn schoonmoeder zei dat haar familie in spanje beweerde dat er ook in Spanje is gewaarschuwd dat er in januari geen stroom, water en internet zal zijn voor een periode van 10 dagen. Ze zei dat de mensen daar massaal eten, gasflessen etc inslaan.
Wat ik typisch vond is dat ook precies de maand januari en die 10 dagen werden genoemd door haar? Is best wel specifiek.
VilarrealEn waar woont zij dan ?
Zo houden we iedereen lekker in de paniek modus, of een waarschuwing voor 10 days of darknessWaarom opeens overal van dit soort berichten??
Chaos en paniek: dit gebeurt er in Nederland bij een totale black-out | Panorama
Wat als heel Nederland wekenlang zonder stroom zit? Of sterker nog, heel Europa of de hele wereld? Dát de totale black-out een keer gaat gebeuren, is zeker. De vraag is niet of, maar wanneer. Uit de editie van 27 oktober 2021: chaos en paniek.panorama.nl
Ik zou Iers meer klaarzetten als ik jou was, warmte licht eten en je water filter... Om te beginnenWaterfilter staat klaar
Idd goeie instructie film over wat je al gedaan moet hebben voordat de stroom uitvalt !!En zo zou het dan ongeveer gaan bij een stroomstoring.
Gib mir 5 Minuten für einen Stromausfall (NL subs)
www.bitchute.com