R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik nu bang worden, de ds zal dit wel zo framen maar wat er gebeurt is niet door RussenGaat ie er dan binnenkort toch komen?
Het zijn ook altijd weer die Russen
Hevige cyberoorlog dreigt rondom Oekraïne, met gevolgen voor Nederland
Er dreigt niet alleen een militair conflict om Oekraïne, hackers van alle kanten staan klaar om aan te vallen en aanvallen af te slaan. Waar moeten we voor vrezen?www.nos.nl
Gaat ie er dan binnenkort toch komen?
Er dreigt niet alleen een militair conflict om Oekraïne, hackers van alle kanten staan klaar om aan te vallen en aanvallen af te slaan. Waar moeten we voor vrezen?www.nos.nl
Die halfzus, van Bea moet oppassen anders loopt iedereen weg bij defensie, ze weigeren roze camoDe jonkvrouw beschermt ons heus wel.
Это Глубинное государство! Не Россия и не Путин!Gaat ie er dan binnenkort toch komen?
Вы абсолютно правы, Рагнар!Это Глубинное государство! Не Россия и не Путин!
Путин - опасный человек!Это Глубинное государство! Не Россия и не Путин!
Путин не опасный человек!Путин - опасный человек!
Zeker niet! Klaus Schwaab is dat wel!Путин не опасный человек!
Kan ik Kangenwater zien als osmotisch?Omgekeerde osmose is dood water.
Mike
Kan ik Kangenwater zien als osmotisch?
In tegenstelling tot Omgekeerde Osmose (RO) en destillatie, die vrijwel alles, dus ook mineralen uit het water filteren, behoudt geïoniseerd alkaline water de gezondheid bevorderende alkalische mineralen, zoals magnesium en calcium, na het verwijderen van alle schadelijke veront-reinigingen. Water uit RO- en destillatiesystemen is zeer zuur (pH4, 5-5,7) en draagt dus zo bij aan de verzuring van ons lichaam. Geïoniseerd alkaline water helpt het lichaam bij het behouden en terugkrijgen van een goed zuur/base (alkaline) balans. Omdat RO en gedestilleerd water mineralentekorten in het lichaam kunnen doen ontstaan en vanwege de lage pH-waarde, zijn er tal van artsen die waarschuwen tegen het langdurig/structureel drinken van dit water. Als u bijvoorbeeld planten besproeit met alleen gedistilleerd water zullen deze snel gaan oxideren (verouderen) en versneld afsterven. Terwijl RO en gedestilleerd water een sterk oxiderende kwaliteit hebben, bezit geïoniseerd alkaline water bewezen krachtige antioxiderende kwaliteiten, te vergelijken met bv. vers geperst sinaasappelsap. Na volledig te zijn gedemineraliseerd, zal RO en gedestilleerd water begrijpelijkerwijs “neutraal” smaken. De smakelijkheid van het water uit ionisatoren is een van de meest direct meetbare kwaliteiten. Het brengt opgetogen reacties van iedereen die het proeft! Daarnaast heeft dit water ook nog eens superieure hydraterende eigenschappen |
Wat ik erover kan vinden, is dat de pH van water uit RO-systemen niet lager kan zijn dan 7 omdat de pH van zuiver water 7 is en RO-water daar dicht tegenaan ligt.
In tegenstelling tot Omgekeerde Osmose (RO) en destillatie, die vrijwel alles, dus ook mineralen uit het water filteren, behoudt geïoniseerd alkaline water de gezondheid bevorderende alkalische mineralen, zoals magnesium en calcium, na het verwijderen van alle schadelijke veront-reinigingen. Water uit RO- en destillatiesystemen is zeer zuur (pH4, 5-5,7) en draagt dus zo bij aan de verzuring van ons lichaam. Geïoniseerd alkaline water helpt het lichaam bij het behouden en terugkrijgen van een goed zuur/base (alkaline) balans. Omdat RO en gedestilleerd water mineralentekorten in het lichaam kunnen doen ontstaan en vanwege de lage pH-waarde, zijn er tal van artsen die waarschuwen tegen het langdurig/structureel drinken van dit water. Als u bijvoorbeeld planten besproeit met alleen gedistilleerd water zullen deze snel gaan oxideren (verouderen) en versneld afsterven. Terwijl RO en gedestilleerd water een sterk oxiderende kwaliteit hebben, bezit geïoniseerd alkaline water bewezen krachtige antioxiderende kwaliteiten, te vergelijken met bv. vers geperst sinaasappelsap. Na volledig te zijn gedemineraliseerd, zal RO en gedestilleerd water begrijpelijkerwijs “neutraal” smaken. De smakelijkheid van het water uit ionisatoren is een van de meest direct meetbare kwaliteiten. Het brengt opgetogen reacties van iedereen die het proeft! Daarnaast heeft dit water ook nog eens superieure hydraterende eigenschappen
pH idd minder boeiendDat hele pH-verhaal is niet zo boeiend. Het gaat om de STRUCTUUR van water. OO-water heeft geen structuur, Kangen-water wel: H3O2. Lees er meer over hier:
EZ-water vs. Kangen-water
Ooit gehoord van Gerald Pollack? Ik eerst ook niet, totdat ik in februari iemand sprak die me wees op het fenomeen EZ-water. EZ staat voor: Exclusion Zone. Wat wordt hier precies mee bedoeld? Gerald Pollack heeft ontdekt dat onder invloed van zonlicht op water er een elektrische scheiding...www.fatsforum.nl
Mike