Zathras
Well-known member
Twas een prep vraag van de zitplasser in huisZou best kunnen hoor. Ik doe niet zo aan granen en meel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twas een prep vraag van de zitplasser in huisZou best kunnen hoor. Ik doe niet zo aan granen en meel.
En aan de andere kant,Twas een prep vraag van de zitplasser in huis
Deze heb ik gezien bij een prepper die ik persoonlijk ken. Zij heeft dus graankorrels vd molen gehaald en bewaard in grote voedsel containers en deze meel maler heeft ze van AliExpress voor de geïnteresseerden.
Wat is langos?Ik gebruik bijna nooit meel alleen af en toe om Langos te maken.
Dat is een Hongaarse snack. Wat ook veel in Tsjechië gegeten word. En ik kom al vanaf kleins af aan in Tsjechië en dat at ik altijd. En maak het ook zelf.Wat is langos?
Oh lijkt me wel lekker zeg misschien eens glutenvrij proberenDat is een Hongaarse snack. Wat ook veel in Tsjechië gegeten word. En ik kom al vanaf kleins af aan in Tsjechië en dat at ik altijd. En maak het ook zelf.
Lángos | AJVAR
www.ajvar.nl
Dankje Warrior! Ik had vorige week al 'n voorraadje ingekocht, maar wist niet dat Kerrygold nóg een week in de bonus is. Thanks!Oh lijkt me wel lekker zeg misschien eens glutenvrij proberen
Voor de geïnteresseerden van Kerrygold boter, deze is tot morgen in de aanbieding bij AH.
Bij 3 Albert Heijns allemaal uitverkochtOh lijkt me wel lekker zeg misschien eens glutenvrij proberen
Voor de geïnteresseerden van Kerrygold boter, deze is tot morgen in de aanbieding bij AH.
je kunt meestal een soort tegoedbon krijgen bij de servicebalie, waarmee je de komende week alsnog de gewenste aanbieding kunt kopen (aangenomen dat er nieuwe voorraad binnenkomt !)Bij 3 Albert Heijns allemaal uitverkocht
Klopt dat zei hij al maar ben even een stuk gaan fietsen en naar een ander dorp gereden. Daar hadden ze nog genoegje kunt meestal een soort tegoedbon krijgen bij de servicebalie, waarmee je de komende week alsnog de gewenste aanbieding kunt kopen (aangenomen dat er nieuwe voorraad binnenkomt !)
Ja balen zeg, hier lag alleen nog de gezouten variant maar heb die wel meegenomen. Ik maak er ghee van.Bij 3 Albert Heijns allemaal uitverkocht
Hou ons op de hoogte Surv want ik ben heel benieuwd hoe dit bevalt.Vanmiddag bij Hornbach 175 Kg bruinkoolbriketten gekocht voor weinig.
Kan zo de haardkachel in als die lekker warm is.
Vanavond gelijk uitproberen