Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ab Flipse: "We moeten allen door het ijs zakken, daarna ontstaat er wat nieuws"
In deze video gaan we dieper in op de De Noodwet Financieel Verkeer uit 1978 met als gevolg dat de overheid financiële goederen kan confisqueren. Wat houdt deze noodwet in en kan de overheid er nog steeds beroep op doen, zijn vragen die beantwoord worden in deze video. Ook hebben we het over de mogelijke reset van ons geldsysteem en hoe belangrijk autonomie is in tijden van onrust. Tot slot hebben we het over de laatste geopolitieke ontwikkelingen en hoe Ab zijn vermogen beschermt.
Ab Flipse: "We moeten allen door het ijs zakken, daarna ontstaat er wat nieuws"
In deze video gaan we dieper in op de De Noodwet Financieel Verkeer uit 1978 met als gevolg dat de overheid financiële goederen kan confisqueren. Wat houdt deze noodwet in en kan de overheid er nog steeds beroep op doen, zijn vragen die beantwoord worden in deze video. Ook hebben we het over de mogelijke reset van ons geldsysteem en hoe belangrijk autonomie is in tijden van onrust. Tot slot hebben we het over de laatste geopolitieke ontwikkelingen en hoe Ab zijn vermogen beschermt.
Volgens mij heeft hij dan flink mazzel!Kreeg vandaag een appie van een vriend die +/- 150 liter petroleum gekocht had en die betaalde 1,50 de liter.
Begin dit jaar (maart) zat het nog op 1,38.
Die stijging (8%) valt me dus eigenlijk wel mee.
De verwachting is echter wel dat na oktober de prijs voor zuivere petroleum rond de 4 euro gaat liggen. Volgens experts komt dit doordat veel mensen een petroleumkachel kopen momenteel. Dat is niet gek ook want de prijs voor gas is namelijk nog vele malen hoger.
gezuiverde peroleum ? want dat maakt nogal verschil heKreeg vandaag een appie van een vriend die +/- 150 liter petroleum gekocht had en die betaalde 1,50 de liter.
Begin dit jaar (maart) zat het nog op 1,38.
Die stijging (8%) valt me dus eigenlijk wel mee.
Volgens mij dezelfde categorie, C denk ik.gezuiverde peroleum ? want dat maakt nogal verschil he
Het was in België, en het is ietwat gelige olie. Zal dus minder gezuiverd zijn.Volgens mij heeft hij dan flink mazzel!
Petroleum prijs
Wil je de actuele petroleum prijs weten? Grondstrofprijs.com geeft jou direct inzicht in de petroleum prijzen d.m.v. tabellen en grafieken.www.grondstofprijs.com
Das best een verschil.Ja, bij de Belgenburen is het sowieso goedkoper, kijk eens wat een verschil!
Bekijk bijlage 15862Firelux Clear 20lt Kachelbrandstof Petroleum
Zuivere brandstof voor alle petroleumkachelswww.uwtuinendier.com
Bekijk bijlage 15863bol.com | Zoekresultaten voor 'firelux plus petreolieum'
Op zoek naar artikelen van firelux plus petreolieum? Artikelen van firelux plus petreolieum koop je eenvoudig online bij bol.com. Snel in huis! Veelal gratis verzonden!www.bol.com
Scheelt €75,12 op 20 liter!
Nu kost die 70 euro voor 20 liteDas best een verschil.
Die officiële klima olie was vorig jaar 45 euro voor 20 liter. Bij de praxis.
Ja, vroeg beginnen met preppen loont...
Grote plantenkweker stopt wegens hoge kosten, 400 mensen op straat
Vakbond CNV vreest dat veel meer glastuinbedrijven de komende tijd in de problemen komen.nos.nl
Mike
Nou, dat zuiniger worden met energie dat lukt inmiddels wel hè.
Ik snap ook niet dat jij er naar kijkt, want dit is bedoeld voor schapen, niet voor vogels.Er staat een video om van te bij dat artikel.
Dat zegt ze met een half glunderend gezicht. Waarom heb ik eigenlijk naar deze NOS zooi gekeken.
Bekijk bijlage 15868