Zathras
Well-known member
Reacties onder tweet zijn leuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja vooral die single lesbian traveller met chagrijnige kop komt overtuigend overReacties onder tweet zijn leuk
Als geregistreed is wat je aan edelmetalen hebt gekocht en de overheid komt naar je huis om het op te halen, kun je altijd zeggen dat je het allemaal hebt opgemaakt aan illegale wapens... dan vragen ze niet door denk ik
Gaat u maar rustig slapen ...De BBC heeft geheime scripts opgesteld die voorgelezen kunnen worden als energietekorten deze winter leiden tot grootschalige stroomuitval, waardoor bijvoorbeeld telefoonnetwerken, internet en banksystemen wegvallen.
BBC heeft scripts klaarliggen om publiek gerust te stellen bij totale…
De BBC heeft geheime scripts opgesteld die voorgelezen kunnen worden als energietekorten deze winter leiden tot grootschalige stroomuitval, waardoor…www.blckbx.tv
Grappig, daar een vriendin van mij laatst ook mee. Tot we dit filmpje vonden leek het eerst wel oké:Toevallig iemand ervaring met de zgn. eco-heater? Klein kastje met nano-nano technologie (wel in het stopcontact in te pluggen). Wordt als 'ei van columbus' aangeprezen.... https://try.shopecoheat.co/vykkj3ln...awrVrVzIoVQzvBHwvBhyWhJXAEVsi3wBoCwTUQAvD_BwE
Ik weet niet of het zin heeft om zoiets voor een eventuele ramp te kopen of voor gewoon gebruikt (er wordt hier bij mij geen chloor aan het water toegevoegd).De Berkey Douche Filter werkt werkt op basis van een mengsel van zuivere kalk, koper en zink die het douchewater omzet in een onschadelijk chloride. De wetenschappelijke benaming voor deze chemische reactie is oxidatie-reductie, ook wel Redox genoemd.
Ik vind het niet handig. Als het water zo slecht is dat dit nodig is, zou ik voor een filtering voor al het water in huis kiezen. Waarschijnlijk op de lange termijn zelfs goedkoper.Lijkt jullie een filter voor douche water handig?
Het kan handig zijn als er iets met ons water gebeurd en het niet meer veilig is. Alleen verwijdert het douche filter van berkey vooral chloor en vermindert het daarnaast ook wel waterstofsulfide, lood, ijzer en kwik en het wordt niet geadviseerd als drinkwater.
Over de filter methode van de douche filter lees ik dit:
Ik weet niet of het zin heeft om zoiets voor een eventuele ramp te kopen of voor gewoon gebruikt (er wordt hier bij mij geen chloor aan het water toegevoegd).
Berkey Douche Filter
De Berkey Douche Filter is speciaal ontworpen om te gebruiken tijdens het douchen. Filtert chloor en andere chemische stoffen en voorkomt inademing hiervan tijdens douchen.www.allprepare.com
Berkey Inline douchefilter
Verbeter de water- en dampkwaliteit van je douche Vermindert tot 98% agressief chloor Douchefilterpatroon voor Berkey Inline douchefilter Goed voor een jaar douchenwww.allprepare.com