Froggiefied
New member
Valt me tegen wat ik hier allemaal zie, qua voeding hebben jullie de onderste steen boven laten komen, maar qua muziek zie ik hier alleen maar mainstream gedoe. Er zijn
Hier een greep uit de wonderlijke artiesten en genres die de wereld van de muziek te bieden heeft.
Folk
Pygmy Lush - Dreams Are Class
Dark Ambient
Les Joyaux De La Princesse - Rosen Des Lebens
Emo (het meest verkeerd begrepen genre ooit, heeft niks met zwarte make-up te maken)
Indian Summer - Angry Son
Witch House
HEALTH - In Violet (Salem Remix B)
Geef het een kans, ik heb met muziek een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt als met voedsel. Eerst lijkt het onzin/raar, maar pas als je het een kans geeft ga je begrijpen dat dit is hoe het hoort te zijn. Het kan een paar keer luisteren duren voordat je geniet van de muziek.
Hier een greep uit de wonderlijke artiesten en genres die de wereld van de muziek te bieden heeft.
Folk
Pygmy Lush - Dreams Are Class
Dark Ambient
Les Joyaux De La Princesse - Rosen Des Lebens
Emo (het meest verkeerd begrepen genre ooit, heeft niks met zwarte make-up te maken)
Indian Summer - Angry Son
Witch House
HEALTH - In Violet (Salem Remix B)
Geef het een kans, ik heb met muziek een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt als met voedsel. Eerst lijkt het onzin/raar, maar pas als je het een kans geeft ga je begrijpen dat dit is hoe het hoort te zijn. Het kan een paar keer luisteren duren voordat je geniet van de muziek.