Deze blog op de link van Hamster is interessant http://vigilantcitizen.com/latestnews/mom-blog-disney-ruining-kid/
Ik haak ook vaak af binnen een paar minuten en subtiele boodschappen kunnen ook over het hoofd gezien worden, want tsja ze zijn subtiel he.
Ik vind het wel eens lastig met alle info, want zo ongeveer alles is gericht op wat er in Amerika gebeurt. Mij gaat het er om wat er in de Nederlandse versies gebeurt.
Ik weet niet waar jij over valt Marijan, maar het valt mij op in de DD er wel veel personen boos kijken, soms zelfs duivelsboos, terwijl het verhaal daar lang niet altijd om vraagt. Er lijkt ook meer boosheid en onnodige boosheid in de verhaaltjes voor te komen. Soms vind ik de ogen raar staan. Eerst gooide ik het erop dat er zo te zien weer andere tekenaars zijn, maar het gebeurt te vaak. Terwijl je toch mag verwachten dat een tekenaar kan tekenen. Ook begint de rol van Dagobert Duck mij meer te ergeren, staat Rockefeller soms model voor hem? In de brievebus staat vaak dat meisjes Katrien zo leuk vinden. Ik snap dat niets. Ze is een jaloers secreet.
Kijk ik wil niet alles van Disney op een hoop gooien. Hiawatha is bv leuk. Tokkie Tor zie ik niets raars aan.