Dag Asaya,
Door het lezen van jouw artikelen valt er hier heel veel op zijn plaats :!:
Het is verontrustend dat er een verband gelegd wordt tussen een tekort aan jodium en groeiachterstand en een vertraging in de fysieke en neurologische ontwikkeling van kinderen.
Mijn zoontje wordt behandeld voor (motorische) dyspraxie. Aan de hand van het vertaalde artikel van Sally Fallon vraag ik me hier serieus af of een jodiumtekort tijdens mijn zwangerschap (en de periode van de borstvoeding) hiervan de oorzaak kan zijn. Gelukkig eet hij graag jodiumrijk voedsel en bieden we hem dit actief aan.
Tevens heb ik hier de afgelopen periode aangepast speelgoed voor hem aangeschaft en het is leuk om te zien hoe hij als leergierig jochie van 4 dingen oppikt en momenteel een inhaalslag aan het maken is.
Het concentratieverlies, de gewichtstoename en de spierpijnen, de droge huid en haren komen me bekend voor en liggen nu gelukkig achter me. De koude rillingen was het laatste probleem dat ik nu dankzij het aanbrengen van de progesteroncreme kan wegwerken. We zullen er moeten blijven over waken dat iedereen binnen en buiten ons gezin voldoende jodiumrijk voedsel tot zich neemt,....