Maar mijn andere kinderen, ervoor en erna, waren gewoon van een normaal gewicht. Ik denk wel dat je gelijk hebt dat de hormonen een mega rol spelen. Maar ik vraag mij af in hoeverre dit met het gewicht van Bjarne te maken had. Ik had destijds ook extreem veel vruchtwater, hij dronk daar niet/nauwelijks van. Zijn slikreflex werkte niet, hij had een extreem klein piemeltje, zou er ook mee te maken kunnen hebben. Een dubbel pinkje, geen vermis tussen de beide hersenhelften(kleine hersenen) in aanleg is er veel fout gegan.
Of dit hormonaal is? Ik denk wel dat er tekorten waren, op welk gebied dan ook, waardoor hij niet gezond geboren is.
Ik zie op msweb veel ouders met MS en een autistisch kind, jaren geleden heb ik hier eens een opmerking over gemaakt...had ik beter niet kunnen doen. Want dat sloeg nergens op, was gewoon toeval, blabla.
Ik vraag mij af of er niemand is die eens zou willen onderzoeken of er een verband is en daarna uiteraard hoe dit komt.
Om erachter te komen of ik, naast bijnieruitputting, ook een schildklieraandoening heb, zal ik ws naar ron velthuis moeten?