Atlas correctie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
gefeliciteerd! En ik weet hoe een baby van ruim 10 pond voelt, onze derde woog ook ruim 5100 gram. Mollig, gaaf en zacht :D

Dirtsa,

Zonder het te weten geef je me een aanwijzing omtrent je hormonale gezondheid. Het is voor mij nl. al een tijdje duidelijk dat hormonale uitputting door zwangerschap mede heeft geleid tot je MS. Als je een grote en zware baby baart is dit een teken van trage schildklierwerking. Ik heb er even op gezocht in een zoekmachine en vond deze studie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1308850/

Schildklieraandoeningen en MS gaan dus wel degelijk vaak samen!

Mike

Maar mijn andere kinderen, ervoor en erna, waren gewoon van een normaal gewicht. Ik denk wel dat je gelijk hebt dat de hormonen een mega rol spelen. Maar ik vraag mij af in hoeverre dit met het gewicht van Bjarne te maken had. Ik had destijds ook extreem veel vruchtwater, hij dronk daar niet/nauwelijks van. Zijn slikreflex werkte niet, hij had een extreem klein piemeltje, zou er ook mee te maken kunnen hebben. Een dubbel pinkje, geen vermis tussen de beide hersenhelften(kleine hersenen) in aanleg is er veel fout gegan.

Of dit hormonaal is? Ik denk wel dat er tekorten waren, op welk gebied dan ook, waardoor hij niet gezond geboren is.

Ik zie op msweb veel ouders met MS en een autistisch kind, jaren geleden heb ik hier eens een opmerking over gemaakt...had ik beter niet kunnen doen. Want dat sloeg nergens op, was gewoon toeval, blabla.

Ik vraag mij af of er niemand is die eens zou willen onderzoeken of er een verband is en daarna uiteraard hoe dit komt.

Om erachter te komen of ik, naast bijnieruitputting, ook een schildklieraandoening heb, zal ik ws naar ron velthuis moeten?

Quote:
Om erachter te komen of ik, naast bijnieruitputting, ook een schildklieraandoening heb, zal ik ws naar ron velthuis moeten?

Ja, daarvoor moet je naar Ron. Heb je tijdens de zwangerschap van Bjarne veel stress gehad of was deze extra belastend of was het deze keer moeilijker om zwanger te worden? Een maand geleden schreef ik in een post nog dit:

Quote:
Laatst las ik nog een interessant artikel over hoe stress in het eerste stadium van de zwangerschap kan leiden tot de productie door de bijnieren van de moeder van een testosteronachtig hormoon, dat de vorming van testosteron bij het ongeboren kind blokkeert of remt

Dit is dat artikel:

http://www.viewzone2.com/homosexual.html

Dit kan dus o.a. leiden tot homoseksualiteit, maar ik kan me goed voorstellen dat ook de mannelijke geslachtsdelen hierdoor onvoldoende tot expressie komen, plus andere klachten. Als je door een hoge mate van stress tijdens de zwangerschap hoge cortisolwaarden hebt, onderdrukken deze de schildklier. De schildklierklachten zijn dan secundair en het gevolg van primaire bijnierverzwakking.

Je zit goed met je intuitie en legt de juiste verbanden. Er is wel degelijk een link tussen bijnieruitputting en autisme:

http://autism.lovetoknow.com/autism-children/adrenal-fatigue-symptoms-autism

Er is eveneens een verband tussen autisme en trage schilkdklierwerking:

http://raphaelkellmanmd.com/health-issues-we-treat/the-thyroid-autism-connection/

http://www.devdelay.org/documents/ThyroidautismarticleKellman.pdf

Mike

Dank voor alle info, toch maar eens richting Zutphen gaan. Voor de zwangerschap van Bjarne hebben wij een doodgeboren kindje gehad, 17 weken zwangerschap, en ja, dat brengt wel extra stress/verdriet/onzekerheid met zich mee. Moest naar de gyneacoloog, en na enig aandringen mocht dit in combinatie met verloskundige.

Dus daar zal vast een oorzaak liggen.

Overigens denk ik dat het kindje voor Bjarne misschien ook wel joubert heeft gehad, maar dan nog ernstiger, en daar zat weer geen stress bij, tja, zeg het maar eens.

Misschien ook wel 2 op zichzelf staande feiten, en misschien ook wel weer te snel zwanger geworden na de miskraam.

Hoeveel tijd zat er tussen het doodgeboren kindje en de zwangerschap van Bjarne? Even het Joubert-syndroom opgezocht en dat is...neurologisch. En wat is MS? Neurologisch! Er zat dus al heel lang iets goed fout bij jou, Dirtsa! En dat is overigens stress/overbelasting. De meeste mensen weten niet eens wat ontspanning is, omdat ze onder voortdurende stress/overbelasting staan en dus niet beter weten. Deze feiten staan dus geenszins op zichzelf!

Mike

Ik heb zelf deze link ook wel gelegd hoor, aangezien ik veel dingen bij mijzelf zie die bjarne ook had. Het eerste wat opviel was, tijdens de zwangerschap had ik extreem vaak last van een soort kortademigheid, toen Bjarne was geboren ademde hij erg specifiek, ze noemden dit: hondjeshijgen. Ik zei toen dat hij dat van mij had overgenomen, aangezien ik dit ook ongeveer zo deed tijdens mijn zwangerschap.

Bij de minste of geringste stress gaat mijn ademhaling als eerste achteruit, kortademigheid. Alsof ik niet in het topje van mijn longen kan komen.

Er zat tussen de miskraam en de nieuwe zwangerschap niet heel veel tijd, ik zou eerst 23 april bevallen, en Bjarne is geboren op 7 oktober, maar was bijna 3 weken overtijd. Eigenlijk 23 september.

In mijn laatst geplaatste stuk over zuurstof en de cellen schrijf ik:

Quote:
Stress 'beneemt je de adem', denk ook aan de link tussen hyperventilatie, astma en stress. Long- en luchtwegklachten hebben rechtstreeks te maken met de bijnieren die proberen ongewenste stoffen te lozen via de longen en luchtwegen.

Ziedaar je kortademigheid. Er is dus een duidelijke link met de bijnieren.

Mike

Ok, vandaag was het dan zover: ook ik ben eraan gaan geloven.

Een tijd geleden heb ik al een afspraak gemaakt hiervoor.

Ik heb 3 cm beenlengteverschil, ik weet niet of het al gelijk opgelost is nu met deze atlascorrectie, maar die schijnt daartoe bij te dragen.

Geen idee wat de atlascorrectie me nog gaat brengen: ontgiftigingsverschijnselen of anderszins bemerk ik nu (jammer genoeg?) ook niet.

Hoeft ook niet, maar toch raar te bedenken dat er iets nu op zijn plek gezet is, maar dat ik dat niet zo goed voel.

Ik voelde wel dat ik verder kwam met over mijn schouder kijken na de atlascorrectie.

Spijt van deze behandeling heb ik niet omdat ik zeker wil zijn dat ik alles doe om mijn zelfgenezend vermogen te bevorderen en dan is deze move toch zeker wel een aanrader denk ik.

Elke gelegenheid voor meer bloed naar mijn hoofd wil ik graag ondersteunen.

Verder heb ik geen acute rugnekklachten, dus mogelijk dat het effect bij mij daarom niet gelijk zo spectaculair uitpakt.

De behandelaar vertelde dat het meest spectaculaire resultaat dat hij heeft meegemaakt was iemand met scorliose: rug in een s-bocht.

Die moest gelijk na de correctie 2 weken op bed.

Daarna was die persoon ineens 8 cm gegroeid in lengte.

Verder heeft de behandelaar me ook energetisch doorgenomen (prognos: elektro-acupunctuur) en zijn bevindingen komen overeen met die van mijn standaardresonantiebehandelaar, hetgeen me sterkt dat ik de voor mij goede behandeling heb.

Het is nog niet optimaal op alle vlakken, maar ik ga langzaam maar zeker wel de goede kant op gelukkig (merk ik ook aan mijn energieniveau vooral).

De atlascorrectie in breder perspectief geplaatst:

deel I: &feature=relmfu

deel II: &feature=relmfu

deel III: &feature=relmfu

Hier de persoonlijke ervaring van degene die deze behandeling heeft ondergaan die eerder spreekt in de vorige drie filmpjes:

&feature=related

De spreekster zegt: als genoeg mensen de atlasprofilaxbehandeling ondergaan, dan gaat de aarde ook weer terug in de eigen as: de aarde zit volgens de spreekster ook evenveel graden als de menselijke atlas uit balans.

Ook vertelt de spreekster dat met de atlasprofilax het menselijk dna in zichzelf weer terrein wint omdat ander dna dan menselijk dna wegvaagt door deze behandeling.

Afgelopen weekend had ik ineens jeuk in mijn hals/nek.

Dat heb ik nog nooit zo eerder gehad.

Ik was aan het klussen geslagen: zo fanatiek ben ik daarin normaal ook niet, maar het was lekker weer en ik dacht: waarom niet eens eindelijk dat gordijntje ophangen (tegen ongedierte).

Gaandeweg die klus ging mijn nek steeds meer jeuken, heel raar gevoel.

Want de jeuk zat niet op de huid volgens mij, maar kwam van daaronder.

Zou dit dan een gevolg zijn geweest van de atlascorrectie?

Dat mijn bloed meer stroomt?

De laatste dagen heb ik ook minder last van hoofdpijn.

Hopen maar dat de atlascorrectie er mee te maken heeft, want dan komt het denk ik niet zo snel meer terug.

De geminderde hoofdpijn na de atlasprofilax heeft me toch aan het denken gezet.

Als de zuurstoftoevoer naar het hoofd erdoor is verbeterd dan is het toch een belangrijke zet van me geweest.

Sommige lymepatienten (ik had ook de ziekte van lyme) zijn bekend met CCSVI een fenomeen dat in de MS-gemeenschap nog meer gemeengoed is: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/35593/komt_er_eindelijk_een_doorbraak_voor_ms_pati_nten_ http://www.ccsvi.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=60

Het gaat dan bij CCSVI volgens mij om verstopte aderen die de zuurstoftoevoer naar de hersenen blokkeren als ik het goed heb.

Een atlasprofilax is alleen heel wat sympathieker dan een ader in je nek laten dotteren (de methode van de Italiaanse arts Zamboni), wat ook risico's met zich mee kan brengen.

Ik ken iemand persoonlijk met MS die ook zo'n stent volgens mij heeft laten zetten in de ader die ging vergroeien met de ader, als ik het goed begrepen heb.

En dat moet dan weer opnieuw geopereerd worden.

Ook ik heb vandaag een Atlascorrectie ondergaan.

Ik heb dus wel nekklachten en oogmigraine/hoofdpijnen en duizelingen.

Mijn verstand zegt, zo die staat nu recht maar ik voel er tot nu toe niets van.

De behandeling heb ik als prettig ervaren.

Merk wel dat ik moe ben momenteel.

Ieder mens reageert er anders op dus ik wacht maar af wat er nog gaat gebeuren.

bij ccsvi gaat het om de afvoer !!! vaten, dus de afvoer van vervuild bloed stagneert,waardoor dit terugstroomt in de hersenen en daardoor krijg je ijzerafzetting in de hersenen.

Ik heb zelf de behandeling ondergaan in Polen, mijn linkerjugular zat verstopt en de rechter jugular is erg dun.(ik heb ook spatadertjes achter in het hoofd, doordat het lichaam zelf heeft geprobeerd een omweg aan te leggen, maar dit zijn erg dunnen aadertjes, die sneller verstoppen)

Ik heb mij overigens nog nooit zo goed gevoeld als in de 3 weken na de dotterbehandeling, echt zo'n verschil met daarvoor. Helaas, na 3 weken was dat in 1 klap weer weg. Blijkt dat tijdens de behandeling is de vaatwand(die erg dun bleek) beschadigd, flapje losgeraakt, hierom heen zit bloedstolsel, daardoor zit alles weer verstopt.

Nieuwe behandeling kan ook weer nieuwe beschadiging opleveren, ik hoop dat door de voeding, de hawthorn en serrapeptase de bloedvaten wat verbeteren.

Hoi Joy, begrijp ik nou dat je die problemen die je noemde had voor de atlascorrectie?

Dat neem ik aan.

Ik voelde ook weinig na / tijdens de atlascorrectie.

Maar een anderhalve week later ineens jeuk in mijn nek, onder de huid.

Raar gevoel.

Ik ben benieuwd of jij ook iets gaat voelen vanaf nu.

Hou ons op de hoogte.

De persoon voor mij die had juist heel veel extra klachten sinds de behandeling.

Dat is lastig uit te leggen aan iemand die niet bekend is met het fenomeen ontgiftigingsreactie.

@ Dirtsa, bedankt voor je uitleg/correctie!

Dan nog: ook in het geval van een minder afgeknepen afvoerstroom van bloed: zou de atlascorrectie MS-patienten ook van dienst kunnen zijn.

Hoi Lievergezond, ja die klachten had ik (al jaren) voor de atlascorrectie.

Ben erg benieuwd of die gaan verdwijnen in de loop der tijd.

Vreemd he, die jeuk in je nek.

Is er toch iets aan het genezen.

Ben blij dat ik deze behandeling ben begonnen, het voelt goed, ook spiritueel.

Joy, ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld vlak na de behandeling: zo van: is dit het nou?

Ik heb het voor de zekerheid ook nog laten pendelen door mijn behandelaar (kwestie van vertrouwen of je het waarde toekent te ja of te nee), of mijn atlas nu dan ook echt wel recht staat: maar volgens mijn behandelaar is dat dus echt wel het geval.

Je hoort niet "klik" of zo, dan lijkt het tenminste nog aan te slaan.

Die jeuk in mijn nek heb ik nooit eerder gehad.

Dus misschien is het een teken dat er iets goed aan het gaan is?

Inderdaad voelt het voor mij ook als een spirituele stap.

Wie wil er geen helder hoofd?

Heeft jouw behandelaar je ook aangeraden de komende tijd je nek en rug te laten masseren?

De mijne wel, maar ik heb er nog niets mee gedaan met dat advies.

Ik hoop dat de behandeling je gaat brengen waar je op hoopt.

Aan je klachten te zien denk ik juist dat jij er veel profijt van zal kunnen hebben.

Ben van de week bij Philip Vente geweest voor ook een atlas correctie. Ik had geen klachten of zo maar ik dacht, hij kan maar recht staan, kan het daar in ieder geval niet meer aan liggen. Ook eerst even energetisch doorgemeten. Geconstateerd dat ik de mineralen te snel laat gaan via de urine. De nieren en blaas waren dus niet geheel in balans.

Nu was ik voor de correctie met de H2O2 in de weer. 3 maal daags 8 druppels. Philip vertelde me hier maar even mee te stoppen i.v.m. ontgiftings verschijnselen die kunnen optreden.

En inderdaad, een goed advies volgens mij.

Heb nu al drie dagen ultra dunne ontlasting. Geel achtige smurrie....

Iemand ook zulke verschijnselen gehad na correctie??

Hoi Giel, ik heb na de atlascorrectie geen noemenswaardige ontgiftigingsverschijnselen gevoeld die ik eraan toeschrijf.

Ik had ook gelerige (maar geen slappe) ontlasting afgelopen tijd (en maand geleden atlascorrectie achter de rug): maar ik heb veel paardebloemwortel/mariadistel gebruikt.

En mijn vriend had daardoor ook gele ontlasting en die had geen atlascorrectie achter de rug.

Problemen met mineralenopname heb ik jammer genoeg ook: kwam er trouwens met de prognos niet uit: maar dat had ik onder controle (mijn leven bestaat uit zeer veel rituelen op het moment om de gezondheid te ondersteunen).

Ik doe voetenbadjes (ik heb geen groot bad: anders kan dat ook) met keltisch zeezout om de dag om de mineralenopname via mijn huid te laten plaatsvinden (had mijn normale behandelaar me al aangeraden te doen - maar toch altijd wel een gedoe om het te blijven doen).

Ik doe er trouwens ook nog een glas melk bij voor de kalk die ik ook niet via de normale weg opneem.

Dit deed ik al voor ik me liet doormeten, overigens ivm de atlascorrectie.

Ik was nu voor de tweede keer terug ivm atlascorrectie.

Via prognos ben ik weer doorgemeten en mijn gezondheid kwam er beter uit: ook wel voelbaar.

Nu heb ik extra druppels gekregen (voor dingen die niet in balans waren/zijn bij mij) en ik ben weer een wrak (sinds ik die gebruik).

Klachten die ik eerder had en alweer weg waren zijn weer terug.

Bij mij was geconstateerd dat creutzfeldt jacob (?!) in het geheugen van mijn lichaam zit (maar niet aanwezig- maar helemaal lekker zit me dat niet!) en ook babesia (een tekenbeetziekte) - een parasiet die op malaria lijkt.

Maar ook die laatste zou kennelijk alleen in het geheugen van mijn lichaam aanwezig zijn.

Ik voel me nu knap beroerd met de druppels (meegekregen na het afteratlascorrectieconsult), maar het zal er wel bij horen.

Quote:
Nu was ik voor de correctie met de H2O2 in de weer. 3 maal daags 8 druppels. Philip vertelde me hier maar even mee te stoppen i.v.m. ontgiftings verschijnselen die kunnen optreden.

En inderdaad, een goed advies volgens mij.

Heb nu al drie dagen ultra dunne ontlasting. Geel achtige smurrie....

Ontgifting is goed, dus waarom deze niet blijven ondersteunen? Gele smurrie is beter eruit dan erin! Overigens heb ik momenteel ook gele, loeizure smurrie a.g.v. inname van natriumbicarbonaat. Ik juich het toe en ga door! Ik heb het vaker gezegd, we zijn hier in Nederland heel kleinzerig en overvoorzichtig. Eruit met die rommel!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan