Ik lees al jaren de berichten van Montague Keen en was blij onderstaand bericht te lezen over wat hij zegt over de Atlascorrectie.
Ik ben Penny P. dankbaar omdat ze ATLASPROFILAX bij je heeft geïntroduceerd.
HET IS VOOR IEDEREEN ZO NOODZAKELIJK TE BEGRIJPEN WAT HET MENSELIJK RAS IS AANGEDAAN ZODAT HET GECONTROLEERD EN BESTUURD KON WORDEN.
De Atlas is de eerste ruggenwervel en is bij de meeste mensen verkeerd uitgelijnd of ontwricht. Deze toestand leidt tot een aantal fysieke en psychologische aandoeningen en ziekten. De rotatie zorgt voor een verkleining van de diameter van de opening in de schedelbasis en het wervelkanaal. Dit onderbreekt de normale informatiestroom tussen de hersenen en het lichaam door de wervel- en halsslagaders, het lymfatisch systeem, de cerebrospinale vloeistof, het meningeale systeem en het ruggenmerg.
Mijn lieve Veronica, je hebt de veranderingen al ervaren en je gerealiseerd hoe belangrijk deze aanpassing voor iedereen is. Ik heb, kort na mijn heengaan, uitgelegd dat met het menselijk ras is geknoeid. Je begreep niet wat ik probeerde over te brengen. Nu zie je het volledige plaatje. Het is een speciale aanpassing die alleen uitgevoerd kan worden door iemand die er speciaal voor is opgeleid. Het is zeer raadzaam. Dit zou de greep die de Cabal heeft op de mensheid doen verslappen. Het zou opnieuw zorgen voor het ontstaan van vrij denkende Lichtwezens. Het is speciaal van belang voor de jongeren, die bijna beginnen met hun opleiding. Het kan op elke leeftijd gedaan worden. Het heeft voor onnoemelijke problemen en ziekten gezorgd voor de mensheid en daarvoor was het ook bedoeld. Dit is allemaal deel van het ontwaken. Je lichaam is jouw verantwoordelijkheid.