Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ff Merkel vragen, die heeft waarschijnlijk de Polen gevraagd of ze de door de Duitsers gebouwde "werkkampen" Weer in gebruik kon nemen tegen een nette huur deze keerDat is een fragment uit de video die ik een bericht hierboven heb geplaatst.
Ik ben benieuwd wanneer we dit soort dingen hier gaan krijgen.
Goede omschrijving van die kampen van destijds. Over die oorlog is er ook veel misverstand.Ff Merkel vragen, die heeft waarschijnlijk de Polen gevraagd of ze de door de Duitsers gebouwde "werkkampen" Weer in gebruik kon nemen tegen een nette huur deze keer
Vraag ik me ook af. Lijkt me niet dat je in zulke kampen je telefoon tot je beschikking hebt om de buitenwereld te kunnen laten weten waar je zit en hoe erg het daar is.Is deze video wel zo ? Dat die kampen gebouwd zijn ok, maar dat daar iemand in zit,is iets anders. Is zij geen crisisactrice ? Je ziet absoluut niemand in dat kamp op die video, enkel zij en die bewaarders. Verdeling, angst aan jagen, toch maar snel de vaxx want dat wil ik niet, ...