S
Sailor
Guest
Wat kan ik ermee behalve niets zien?zeer krachtig dit:
Watch this story by on Instagram before it disappears.
www.instagram.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat kan ik ermee behalve niets zien?zeer krachtig dit:
Watch this story by on Instagram before it disappears.
www.instagram.com
Jammer, is echt heel krachtig. Mannen die protesteren in Australia en daarbij, ik meen, Chinees ritueel, doen met beweging en harde kreten. Ik weet even niet hoe het heetIk heb geen Insta-account dus ook voor mij niet zichtbaar.
Mike
Als het Australië is, zou het een Aboriginal ritueel kunnen zijn?Jammer, is echt heel krachtig. Mannen die protesteren in Australia en daarbij, ik meen, Chinees ritueel, doen met beweging en harde kreten. Ik weet even niet hoe het heet
Zo te zien, inderdaadHaka?
Mike
ja volgens mij noemen ze dat zoHaka?
Mike
Mooi dit
De BESTE tennisser van de wereld mag zijn titel niet komen verdedigen. Als je nou nog niet wakker wordt...Australië weigert Djokovic de toegang na visumproblemen, zitting over uitzetting uitgesteld
Australië weigert Djokovic de toegang na visumproblemen, zitting over uitzetting uitgesteld
De zitting die moet beslissen over het al dan niet uitzetten van Novak Djokovic (34) is uitgesteld naar maandag. De Servische nummer 1 van het mannentennis, die dankzij een medische vrijstelling vanaf maandag 17 januari dacht te kunnen deelnemen aan de Australian Open, mocht Australië niet...www.hln.be
Iemand dit nog meegekregen ?
Iemand dit nog meegekregen ?
Ja helemaal goed , Willem en Jeroen deelden dit gisteren in het weekjournaal Maar als je je status niet deelt vindt je medemens automatisch dat je niet geprikt bent !, en word je ook zo behandelt helaas .De BESTE tennisser van de wereld mag zijn titel niet komen verdedigen. Als je nou nog niet wakker wordt...
Djolovic is een HELD. Niet alleen omdat hij ongevaccineerd is maar ook omdat hij zijn vaccinatiestatus geheim houdt. Daarmee zendt hij de terechte boodschap uit dat het helemaal niemand wat aangaat.
Mike
Laten we trots zijn en blijven op onze 'status'. Niets mis mee deze uit te dragen. We kunnen een lichtend voorbeeld zijn door te laten zien hoe gezond en blij wij leven.Ja helemaal goed , Willem en Jeroen deelden dit gisteren in het weekjournaal Maar als je je status niet deelt vindt je medemens automatisch dat je niet geprikt bent !, en word je ook zo behandelt helaas .