Ja heb weleens iets op internet over Gaps gelezen, ik denk niet dat het nu haalbaar is voor mij/ons. Ik ben echt geestelijk even enorm uitgeput moet ik zeggen. Als hij Gaps gaat volgen moet ik overal met mijn neus bovenop zitten en kan hem dan echt nergens meer achter laten uit angst dat men hem toch wat geeft wat niet bij Gaps past, dat gaat mij enorm stress opleveren. Nu even niet,later misschien. Maar bedankt voor de tip, ik onthoud die;-)
Qua voeding vermijden wij al een hoop intoleranties dat is al knap lastig.
Regio Haaglanden Mike, biofotonen bij autisme? Is de eerste keer dat ik dit hoor, interessant.
Vivianne, grappig die hechte band met jouw zoon dat heb ik dus ook met hem. Hij is een echt mama kindje en het liefst geeft ie mij de hele dag kusjes en knuffels. Hard optreden werkt averechts bij hem, als hij heel boos is dan helpt lief doen, knuffelen en troostwoorden juist heel goed in tegenstelling tot wat ze op internet adviseren!
Jammer dat ik dan voor die therapeut weer geen vergoeding krijg, financieel zitten wij momenteel behoorlijk krap. Stomme rot verzekering, betaal 130 euro per maand voor wat??