Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wouter Raatgever is echt een enorme idioot. Ja Sampjes, ik denk ook dat deze onzin bij hem vandaan komt. Hij zegt zelf in de reacties onder 1 van de berichten waky waky te zijn. Op basis van een paar rode schoenen die Willem aan had. En ja, het is mij ook opgevallen dat ie een bepaalde tic of houding heeft. Vond in die laatste video die ik poste met dei Danny dat ie ook nogal heel close (zeg gerust zowat op schoot zat bij Danny) Alsof ie bevestiging nodig heeft ofzo. Overal op afgeven en niks of niemand is goed. Niet de moeite waard om te volgen in elk geval.
Dat met die lichtjes in Berlijn, daarvan ging een video rond op fb. Dat zag er heel vredig uit in elk geval. Ik begrijp dus dat de demo in Berlijn nog steeds aan de gang is en dat de organisatoren 2 weken door willen gaan!. Helemaal fantastisch!
Nou ik ben zojuist teruggebeld geworden door de man die daarover gaat. Hij zegt dat hij het wel ongelooflijk vindt dat er dan minstens 1 miljoen mensen daar zouden zijn geweest. Ik heb aangegeven dat dit dus in ieder geval aan aanwezigen demonstranten zijn geweest.
Maar het punt was nog meer dat het geen objectief nieuws is want zoiets belangrijks als de toespraak van Robert F. Kennedy wordt niet genoemd.
Het antwoord was dat ze het nieuws inkopen bij het AD en dus zelf hier geen nieuws over opmaken. Dus, we weten al dat alles van elkaar gekopieerd wordt en dit is nu weer een bevestiging.
Ze doen nu dus niet eens moeite meer om het nep nieuws zelf te verzinnen en een draai aan te geven maar kopen gewoon de leugen van de andere pers. Dat getuigt helemaal dat ze niet aan objectief nieuws. doen. Jammer dat je dit niet op schrift hebt en dat ze dit alleen telefonisch hebben doorgegeven. Natuurlijk zijn wij niet verbaasd. Maar het was leuk geweest als we dit rond konden delen.
Ja idd herr Sens. Goeie tip. Als men de tel op luidspreker zet en een andere telefoon op laat nemen kan ook. En er is een zeer goede app ook voor. Tape a call pro. Ik vraag me alleen wel af, zonder toestemming opnemen en dan vervolgens verspreiden is wel strafbaar.
Ja, ik heb snel gehandeld. Had het misschien beter per email kunnen doen. Heb nog het AD gebeld, maar daar kwam ik met al die menu's 1,2,3,4 etc. uiteindelijk niet verder, de telefoon bleef hangen als het ware.
Goed een andere keer beter, maar op zich is dit geen nieuw nieuws voor ons geweest.
Tja, je weet niet alles van tevoren natuurlijk. Voor mij is het echter wel nieuw dat ze bij elkaar nieuws inkopen. Dit wist ik niet. Ik dacht dat ze allemaal een eigen draai eraan geven en evt in overleg met elkaar. Goed, weten we dat nu ook weer.
Uw bericht over protesten in Berlijn, Parijs en Londen door Sebastiaan Quekel klopt niet helemaal. Ik heb uw bericht gelezen in het Limburgs Dagblad. Bij contact hierover bij het LD gaven ze aan dat ze het nieuws bij u inkopen. Klopt dit? Zo ja, dan zou ik graag de vraag aan u voorleggen.
U spreekt van 25.000-30.000 demonstranten in Berlijn. Ik ben erbij geweest en ga er maar van uit dat het minstens 1 miljoen deelnemers waren en dan hebben we het zacht uitgedrukt. Er zijn zelfs cijfers genoemd geworden van 4 tot 5 miljoen. Dit is natuurlijk wel een héél groot verschil. Hoe kan dat, dat dit zo een verschil is? Waar heeft u uw cijfers op gebaseerd?
Dan vind ik het ook wel een groot manco dat er niet vermeld is geworden dat er een toespraak is gehouden geworden door Robert F. Kennedy. Hij is nu toch niet de minste persoon. Dit is toch wel een mega-belangrijke spreker. Jammer dat zoiets niet vernoemd werd. Ik zou graag willen weten waar u uw nieuws vandaan heeft en hoe het kan dat er geen journalistiek bedreven wordt zodat men zulke zaken toch zou kunnen uitzoeken en er kennis van zou hebben kunnen nemen. Het siert u als u mij een antwoord kan geven op mijn vragen. Met vriendelijke groet, D.
Interview met Michael Fritsch, de voormalige hoofdcommisaris van de politie die zich recentelijk in Dortmund uitsprak tegen de medeplichtigheid van agenten die politieke maatregelen handhaven i.p.v. Duitse staatsburgers beschermen en de grondwet naleven:
Hij zegt ook dat hij Amerikaanse militaire voertuigen heeft gezien die naar alle waarschijnlijkheid onder SHAEF vallen!