Biden inside

Kijk, ik heb eens even de video opgezocht waaruit die korte clip over Biden’s verspreking is geknipt. EN!!! Degene die het heeft gedaan, heeft BEWUST de rest van wat Biden daar zei weggelaten en dat bewijst 100% wat ik al vermoedde en wat iedereen die een beetje oplet ook had kunnen zien aan de lachende gezichten rondom Biden.

Joe Biden zegt meteen na die zogenaamde verspreking: “Alle gekheid op een stokje…” En de aanwezigen lachen nu nog meer.
Video:

1688217784290.png
🔥 Nieuws uit Amerika 🇺🇸 29-06-23

Een senior bestuurslid van JP Morgan en miljardair, die beloofde, vernietigend bewijsmateriaal over financiële misdaden, waarbij Joe en Hunter Biden betrokken waren, bloot te leggen, is dood aangetroffen door een zogenaamd ‘auto-ongeluk.’
Onderzoekers hebben bevestigd dat James Crown, een zakenman en voormalig inlichtingenagent, die ooit werd beschouwd, als onderdeel van Barack Obama's 'inner circle', op zondag, de dag van zijn 70ste verjaardag, is omgekomen na een mysterieus auto-ongeluk'.

Het wordt steeds duidelijker, dat iemand het ‘huis’ aan het schoonmaken is, voordat de verkiezingen van 2024 beginnen.

Zie video
⬇️⬇️⬇️

Bron⬇️⬇️⬇️

❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend gewaardeerd.

IMG_20230704_192055_762.jpg
This is truly an incredible story.
Hunter Biden supposedly visited the White House library.
Shortly after, a hazmat team came to examine an unknown substance which was then discovered to be cocaine.
The obvious conclusion is that Hunter Biden left cocaine in the White House library.
Red pills for everyone and a mass awakening happening in a theater near you.

Follow:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan