Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom maken moslims zich wel hard voor Jezus en die slappe christenen niet?
Mike
Ja, maar ik bedoelde hier op het forum. Dacht dat er hier ook iets over stond, maar blijkbaar niet.Bible Gateway passage: Genesis 17:7-13 - King James Version
And I will establish my covenant between me and thee and thy seed after thee in their generations for an everlasting covenant, to be a God unto thee, and to thy seed after thee. And I will give unto thee, and to thy seed after thee, the land wherein thou art a stranger, all the land of Canaan...www.biblegateway.com
Deze?
Mike
Dat was het seed en Seeds, maar waar heb ik dat dan gezien ? The Dean Show ?De joden zijn van mening dat het zaad van de kinderloze en onvruchtbare Abraham beloofd door God slaat op henzelf, het Uitverkoren Volk. Een gangbare opvatting binnen het christendom is dat omdat het woord in het Engels enkelvoudig is ('seed' tegenover 'seeds') dit een vooraankondiging is in het Oude Testament van de Messias, Jezus Christus uit het Nieuwe Testament.
Mike
Galatians 3;16Geen idee. Ik weet zelf ook niet meer waar ik dat heb opgepikt.
Mike
Galaten, hoofdstuk 3, vers 16: De beloften werden gedaan aan Abraham en zijn zaad // De Schrift zegt niet zaden, maar zaad, 1 persoon, Christus. ALLEEN Jezus is gezegend, niet de Israëlieten en zeker niet de staat Israël.Galatians 3;16
The Deen Show