Bijbel en intuïtie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Klein Aagje
  • Startdatum Startdatum
If you are a Christian and KNOW Halloween is a Satanic Holiday, and you STILL choose to let your kids go out and dress up to idolize something evil, then take them out and let them knock on strangers’ doors at night, then fill themselves with candy from that stranger …..

Mike

Overigens wordt Halloween niet altijd bij volle maan gevierd zoals elders genoemd.
Op a.s. 31 oktober avond/nacht is het juist 'donkere maan'.

'Halloween is een verbastering voor All Hallows’ Even, de avond voor Allerheiligen.'

Zeg het maar.. :unsure:

Overigens wordt Halloween niet altijd bij volle maan gevierd zoals elders genoemd.
Op a.s. 31 oktober avond/nacht is het juist 'donkere maan'.

'Halloween is een verbastering voor All Hallows’ Even, de avond voor Allerheiligen.'

Zeg het maar.. :unsure:

Een beetje een goedpratende uitleg lijkt me me dingen weggelaten zoals :

De Kelten, deze stam werd gecontroleerd en geleid door de zogenaamde Druïden, die niets meer waren dan Satanisten van die tijd.
Het festival waarnaar verwezen wordt, betekende het begin van de winter. De Druïden aanbaden de “god van de dood”, oftewel de duivel. Elke 31 oktober vierden deze heksen de Keltische oudejaarsavond, ter ere van deze valse godheid genaamd Samhain. Ze deden dit door hem menselijke en dierlijke offers te brengen. Het festival van Samhain, “het festival van de dood” genoemd, werd officieel gevierd en wordt vandaag de dag nog steeds erkend door alle satanisten en occultisten.

en

“Trick or treat”, wat oorspronkelijk niets anders was dan het vervloeken, doden en beroven van de familie die niet aan hun eisen voldeed op de manier die we hieronder zien:
Druïden gingen van huis tot huis in de buurt en eisten een kind of een maagd, en onder hartverscheurende kreten werd het offer voltooid. Het hoofd van de slachtoffers werd afgerukt en op een speer gestoken. Anderen werden levend verbrand op de brandstapel.

Als de familie meewerkte, lieten de druïden een grote holle raap achter met een brandende kaars erin om te voorkomen dat demonen de familie zouden binnendringen en doden. Dit werd beschouwd als de “deal”.
Maar als de familie weigerde, dan zouden die bloeddorstige heksen de deur van het huis markeren en die nacht zou satan vrije toegang hebben om die familie te vernietigen, dat zou de “truc” zijn.

en

Waarom is er zoveel interesse om Halloween uit te breiden? Afgezien van de gebruikelijke zaken die handelaren niet willen missen, is er nog een andere, veel sinisterdere reden. Het is algemeen bekend dat Halloween de belangrijkste nacht is op de huidige Satanistische kalender.

Zoals met alles is het een kaping. Onze spirituele tegenstander kan zelf niet creeren en moet dus werken met wat er is en dat verdraaien, vervormen of omkeren. In de christelijke traditie gaat het om Allerheiligen en Allerzielen. Van oudsher wordt dit gezien als een moment in het jaar waarin de doden en de levenden het dichtst bij elkaar zijn. Je ziet meteen al de mogelijkheden voor satanisten bij deze gedachte...

Mike

Evil infiltrated every nook and cranny of earth and tricked all of us into secretly worshipping them.

When you choose to celebrate these days you’re doing so , aware or not, to support evil.

And it isn’t “Easter” —it’s Resurrection Day

And Jesus wasn’t born in December. That’s another pagan holiday - they got everyone to believe that an old fat guy watches your kids while they’re sleeping, and everyone lines up to have their kid sit on some strangers lap for a photo op. Call it Christ birthday but we the ones getting gifts as you throw your last dollars into corporate America.

The only reason anyone does this is because they say it’s “fun” and “tradition” and the adults want to live vicariously through the kids again, I guess …

Maybe tell the kids the truth and stop lying to them about BS Easter bunnies and Santa, enticing them with corporate candy (poison) ,… and instead you just celebrated Jesus.

Mike

Een beetje een goedpratende uitleg lijkt me me dingen weggelaten zoals :

De Kelten, deze stam werd gecontroleerd en geleid door de zogenaamde Druïden, die niets meer waren dan Satanisten van die tijd.
Het festival waarnaar verwezen wordt, betekende het begin van de winter. De Druïden aanbaden de “god van de dood”, oftewel de duivel. Elke 31 oktober vierden deze heksen de Keltische oudejaarsavond, ter ere van deze valse godheid genaamd Samhain. Ze deden dit door hem menselijke en dierlijke offers te brengen. Het festival van Samhain, “het festival van de dood” genoemd, werd officieel gevierd en wordt vandaag de dag nog steeds erkend door alle satanisten en occultisten.

en

“Trick or treat”, wat oorspronkelijk niets anders was dan het vervloeken, doden en beroven van de familie die niet aan hun eisen voldeed op de manier die we hieronder zien:
Druïden gingen van huis tot huis in de buurt en eisten een kind of een maagd, en onder hartverscheurende kreten werd het offer voltooid. Het hoofd van de slachtoffers werd afgerukt en op een speer gestoken. Anderen werden levend verbrand op de brandstapel.

Als de familie meewerkte, lieten de druïden een grote holle raap achter met een brandende kaars erin om te voorkomen dat demonen de familie zouden binnendringen en doden. Dit werd beschouwd als de “deal”.
Maar als de familie weigerde, dan zouden die bloeddorstige heksen de deur van het huis markeren en die nacht zou satan vrije toegang hebben om die familie te vernietigen, dat zou de “truc” zijn.

en

Waarom is er zoveel interesse om Halloween uit te breiden? Afgezien van de gebruikelijke zaken die handelaren niet willen missen, is er nog een andere, veel sinisterdere reden. Het is algemeen bekend dat Halloween de belangrijkste nacht is op de huidige Satanistische kalender.
Boeiende insteek.
Was mij niet bekend dat druïden ook al zo gruwelijk tekeer gingen.
Het zal zeker waar zijn dat ten minste enkele druïden gestoord waren en hun sociale positie van daaruit misbruikten.
Kun je er bronvermeldingen voor geven ?

Boeiende insteek.
Was mij niet bekend dat druïden ook al zo gruwelijk tekeer gingen.
Het zal zeker waar zijn dat ten minste enkele druïden gestoord waren en hun sociale positie van daaruit misbruikten.
Kun je er bronvermeldingen voor geven ?

Fuente: Pastor Mauricio Sánchez Scott Presidente de la Academia Nacional de la Música y Artes Cristianas.
Fuente: Efemérides y días festivos y su publicación sobre Halloween y su origen pagano.

Fuente: Pastor Mauricio Sánchez Scott Presidente de la Academia Nacional de la Música y Artes Cristianas.
Fuente: Efemérides y días festivos y su publicación sobre Halloween y su origen pagano.

Duidelijk.
Alleen dan niet weer leesbaar voor mij hè.
Meer van die voorgekauwde fantasieverhalen die betrekking hebben op de gestuurde, ons voorgeschreven, ons voorgehouden en ons door de strot gedouwde 'werkelijkheid'.
Ooit wel eens 'een druïde' uit 'ons verleden' ontmoet ?
Ooit 'een Kelt' uit 'ons verleden' ontmoet ?
Nee dus.
Dacht ik al.
Verhalen, fictie.
Mensen houden van verhalen.
Hoe vaker herhaald, hoe langer de tekst, hoe heftiger het verhaal, hoe meer geloofd, hoe meer geliefd.

Duidelijk.
Alleen dan niet weer leesbaar voor mij hè.
Meer van die voorgekauwde fantasieverhalen die betrekking hebben op de gestuurde, ons voorgeschreven, ons voorgehouden en ons door de strot gedouwde 'werkelijkheid'.
Ooit wel eens 'een druïde' uit 'ons verleden' ontmoet ?
Ooit 'een Kelt' uit 'ons verleden' ontmoet ?
Nee dus.
Dacht ik al.
Verhalen, fictie.
Mensen houden van verhalen.
Hoe vaker herhaald, hoe langer de tekst, hoe heftiger het verhaal, hoe meer geloofd, hoe meer geliefd.

Vertaal het dan.

Wat een zeverantwoord.

• Haha
Waarderingen: Surv
Laat ik dan de voice of reason zijn in deze discussie. Wat Surv volgens mij bedoelt te zeggen is dat zonder dat je ooit een Kelt of druide persoonlijk hebt kunnen spreken het onmogelijk is om te verifieren of de info die verspreid wordt over deze mensen klopt. Bedenk dat het Vaticaan er veel aan gelegen was om natuurreligies en natuurvolkeren in een kwaad daglicht te plaatsen. Voor de bewering dat het hier om satanisten zou gaan is dus meer overtuigend bewijs nodig.

Mike

• Thanks
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug