Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen ik zit er midden in met de bijbelstudie en eigenlijk moet je de hele bijbel lezen om het te kunnen begrijpen , de bijbel in gewone taal is dan handig en ik zal je een boek doorgeven wat een goed inzicht geeft over de betekenis van openbaringen .Oké wow ik las net openbaringen voor het eerst.. kan iemand mij wellicht iets hierover vertellen want ik ben het spoor daar compleet bijster. Ik neem aan dat zo goed als alles symbolisch is want daar gebeuren echt wel next level dingen, om maar zo te zeggen. Of moeten we dit toch echt letterlijk nemen?
Ik heb destijds voor wat meer duiding deze video serie gevolgd.Oké wow ik las net openbaringen voor het eerst.. kan iemand mij wellicht iets hierover vertellen want ik ben het spoor daar compleet bijster. Ik neem aan dat zo goed als alles symbolisch is want daar gebeuren echt wel next level dingen, om maar zo te zeggen. Of moeten we dit toch echt letterlijk nemen?
We schrijven het jaar 95 na Christus. De oude apostel Johannes is verbannen naar het eiland Patmos. Omdat hij zijn mond niet kon houden over Jezus. Op een dag krijgt hij een openbaring van Jezus over wat er aan het einde van de tijd zal gaan gebeuren. In het laatste boek van de Bijbel lees je er alles over. Wat heeft Johannes gezien en wat betekent het allemaal? Zou het te maken kunnen hebben met zaken die nu in onze tijd plaatsvinden en zijn we misschien wel heel dicht bij de wederkomst van de Here Jezus? Welkom bij een 40-delige bijbelstudie door Wim Grandia over het bijbelboek Openbaring!
Wat een geweldige serie! Helpt enorm. (Ben nu halverwege afl 4)Ik heb destijds voor wat meer duiding deze video serie gevolgd.
![]()
40 studies over Openbaring - Zie Ik kom spoedig
We schrijven het jaar 95 na Christus. De oude apostel Johannes is verbannen naar het eiland Patmos. Omdat hij zijn mond niet kon houden over Jezus. Op een dagzieikkomspoedig.nl