Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het interessant genoeg om nog verder in te duiken. Wordt vervolgd.Wat denk jij van Enoch Mike?
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb mij 2 jaar geleden laten dopen maar bij de kerk waar ik kom zijn ze wel degelijk voor de Palestijnse slachtoffers. En over Israël wordt niet gesproken. Ik ga eigenlijk alleen als ik weet dat deze pastoor de dienst doet. Heb het gevoel dat deze man zich eerlijk uitspreekt en schijt heeft aan wat ze van hem verwachten. Als hij er is is het ook altijd veel drukkerJe zult het niet geloven, maar twee kerken wilden mij niet dopen! De reden: ik ben een 'unitarian' en geloof dus niet in de Heilige Drie-Eenheid van Vader, Zoon en Heilige Geest. Ik moet dus geloven in de versie van Rome die het moderne christendom is geworden. Om die reden bezoek ik ook geen enkele kerk meer, plus natuurlijk hun lafheid m.b.t. Israel.
Mike
Kun je hier (Unitarian) meer over vertellen Mike of heb je verwijzing als je hier al eerder over gepost hebt?Je zult het niet geloven, maar twee kerken wilden mij niet dopen! De reden: ik ben een 'unitarian' en geloof dus niet in de Heilige Drie-Eenheid van Vader, Zoon en Heilige Geest. Ik moet dus geloven in de versie van Rome die het moderne christendom is geworden. Om die reden bezoek ik ook geen enkele kerk meer, plus natuurlijk hun lafheid m.b.t. Israel.
Mike
Ik heb er idd al menige post aan gewijd, maar ik zal het speciaal voor deze gelegenheid nog eens hier uiteenzetten.Kun je hier (Unitarian) meer over vertellen Mike of heb je verwijzing als je hier al eerder over gepost hebt?