Bijbel en intuïtie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Klein Aagje
  • Startdatum Startdatum
Israel heeft de oorlog in Gaza hervat en daarmee is het toch al wankele bestand van de baan. Netanyahu wilde het hoofd van de Shin Bet ontslaan, de Israelische politiedienst. Deze weigerde op te stappen en vond de Minister van Justitie aan zijn zijde, die zijn ontslag blokkeerde. Netanyahu wordt gehaat door zijn eigen leger- en politieofficieren. Het hoofd van de Shin Bet dreigde een boekje open te doen over Netanyahu en dus is Netanyahu plotsklaps overgegaan op hervatting van de oorlog in Gaza. Zeker 250 doden, de beelden zijn opnieuw gruwelijk. Scholen, tenten, gebouwen, alles wordt weer gebombardeerd.

Mike

Laatst bewerkt:
Israel heeft de oorlog in Gaza hervat en daarmee is het toch al wankele bestand van de baan. Netanyahu wilde het hoofd van de Shin Bet ontslaan, de Israelische politiedienst. Deze weigerde op te stappen en vond de Minister van Justitie aan zijn zijde, die zijn ontslag blokkeerde. Netanyahu wordt gehaat door zijn eigen leger- en politieofficieren. Het hoofd van de Shin Bet dreigde een boekje open te doen over Netanyahu en dus is Netanyahu plotsklaps overgegaan op hervatting van de oorlog in Gaza. Zeker 250 doden, de beelden zijn opnieuw gruwelijk. Scholen, tenten, gebouwen, alles wordt weer gebombardeerd.

Mike
Excuus, dit bericht hoorde natuurlijk thuis bij Palestina-Israel.

Mike

Oprechte vraag: denken jullie dat we in de eindtijd zitten? Als beschreven in openbaring?

Als ik dagelijks het forum lees: ja
Als ik buiten kijk en loop: nee
Als ik de Kennedy files zou lezen: ja
Als ik de reactie van de gemiddelde Nederlander op de Kennedy files zou horen: nee
Het boeit niemand iets. Sorry

• Leuk
Waarderingen: Surv
Geen sorry, is helemaal oké. Het was maar een vraag. Ik krijg zelf namelijk wel het idee dat alles er op lijkt maar wellicht dachten ze dat 100 jaar terug ook en 200 en 300 etc.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan