bilderberg feestje nadert zijn einde!

De atheistische visie dat er niets na de dood is maakt onderdeel uit van de despirualisatie-agenda, evenals een materiele wereld gebaseerd op 'toeval' i.p.v. Intelligent Design. En met dat laatste kom je uit op God als scheppende intelligentie. Waarom met een hoofdletter? Omdat het inderdaad groter is dan wijzelf. Wij incarneren met een deelbewustzijn, God is eindeloos bewustzijn. Ons bewustzijn is kijken door een venstertje naar het grote geheel waar we deel van uitmaken.

De plannen voor de NWO komen steeds vaker niet uit dan wel, of in ieder geval niet geheel. De financiele crisis van 2008 was zeker niet gepland. Tegelijkertijd weet men dat deze illusie niet het eeuwige leven heeft. Nu staan we, dankzij de dedollarisering van de BRICS inderdaad, aan de vooravond van The Greatest Depression. Deze club heeft geen moeite met het opofferen van bestaande structuren, maar nu dreigen alle paarden waar ze op hebben gewed de finish niet te halen. De reden is dat steeds meer mensen het spel doorzien en daar staat of valt hun mind control mee. We beginnen kritische massa te bereiken, wat niet alleen game over voor hen is maar ook een evolutionaire sprong voor ons!

De 'entiteiten' die jou helpen zijn ongetwijfeld overleden dierbaren die jou ondersteunen. Engelen dus, mensen die hun pure zielsenergie (de allerhoogste frequentie) leven, niet langer afgeremd door tijd en ruimte. Je doet me aan mijzelf denken: nuchter en aards en tegelijkertijd gevoelig en spiritueel, maar dan deels onderdrukt omdat onze maatschappij dit niet stimuleert. Zo was ik ook. Het is de veranderde voeding die mij spiritualiteit bracht als 'bijwerking', il was enkel uit op fysieke gezondheid.

Van mij mag je blijven vragen. Ik beantwoord je vragen graag en anderen lezen met plezier mee, zo blijkt uit de reacties. Of jij de moed kunt opbrengen om hier openlijk over te praten is aan jou. Ik heb besloten dat ik niet in angst wil leven. Ik ben zeer voor een gezond wantrouwen (daarom bestudeer ik ook de vijanden van de mensheid en de creatie) en blijf alert, maar mocht men mij een kogel door de kop jagen, dan fuck ik gewoon aan de andere kant door. Ze zijn nog niet van me af!

Mike
 
Ik heb besloten dat ik niet in angst wil leven. Ik ben zeer voor een gezond wantrouwen (daarom bestudeer ik ook de vijanden van de mensheid en de creatie) en blijf alert, maar mocht men mij een kogel door de kop jagen, dan fuck ik gewoon aan de andere kant door. Ze zijn nog niet van me af!


That's the spirit!!!
 
En zo is God dus altijd een vaag begrip gebleven. Is het nu wel of niet een intelligentie met een eigen wil? Uit je antwoorden maak ik op van niet, maar zeker ben ik nog steeds niet.

ik vind het ook altijd lastig hoe mike dit ziet.
Mike, waar komt deze aarde en het complete stelsel, alles er op en er in vandaan?
ik geloof ook zeker om deze reden in de God beschreven in de Bijbel.

ik volg denk ik veel van je zojuist geschreven stukken, maar ik vind het nou niet direct zeggen dat de Bijbel en de daar door beschreven God, verzonnen is.

door infiltratie zouden ze bv ook misbruik kunnen maken van iets dat oorspronkelijk wel waar kan zijn (Bijbel?)
want er hebben zich in religieuze kringen zeer foute dingen voorgedaan, dat is duidelijk.

dit zal wel verdedigend overkomen, en dat geef ik in dit geval ook deels toe.
 
Ik ontken God niet als Schepper en heb dat ook nooit gedaan. Evenmin stel ik dat God een verzinsel zou zijn en ook dit heb ik nooit gedaan.

JS geeft aan te zijn opgegroeid met het atheistische concept van 'toeval' als scheppingsbron, iets wat hij nooit helemaal heeft omarmd. Maar het tegenoverstelde, de God van de Bijbel, is het ook niet helemaal voor JS. En dus blijft het voor hem vaag.

Laten we het dus concreet maken, maarten. Ik heb mijn visie al uitgebreid neergezet. Nu mag jij mij vertellen hoe jij de bijbelse God ziet. Man met baard? Bewustzijn? Intelligentie? Trilling/frequentie? Zeg het maar, jij bent aan zet.

Mike
 
Ik haak even in op dit onderwerp.

Ik ben katholiek opgevoed, maar toen ik uit huis ging, heb ik de kerk al gauw vaarwel gezegd. God wordt in de Bijbel voorgespiegeld als een man die in 6 dagen de wereld schiep en oordeelt met hemel en hel.

Ik zie het als een mythische vertelling wat een soort sprookje is geworden. Natuurlijk zit er overal wel een kern van waarheid in, maar ik zie God (ik prefereer het woord 'Liefde' of 'Universum', om verwarring met de bijbelse God te voorkomen) als de universele energie (bewustzijn) die ons allemaal bindt. God zit dus in onszelf en niet op een wolk.

Mark
 
Nog niet echt de tijd kunnen nemen om uitgebreid te reageren. @Mike; Die video's heb ik geprobeerd te kijken, maar het gaat nog steeds allemaal een beetje boven mijn pet en dan is dat Engels ineens erg lastig. Ik ga ze nog eens op mijn gemak kijken, maar ik moet er even echt de tijd voor nemen.

Aangezien die Bilderbergkliek wss. veel spiritueler is dan wij hier bij elkaar, vraag ik me af of in hoeverre ze die wereld 'aan de andere kant' ook nog kunnen beïnvloeden. Ik denk dat er al genoeg 'gefucked' wordt daar, maar je zou zeggen dat dat eeuwen terug al voldoende was geweest om de boel in elkaar te laten storten. Nog iets wat ik niet begrijp zijn al die mensen in de top van bedrijven en de politiek (De Liliane Ploumens van deze wereld) die niet tot de elite behoren, maar die wel al dan niet gedwongen hun plannen uitvoeren. Dat moeten toch heel wat mensen zijn, maar niemand klapt ooit eens uit de school. Nou zullen ze vast vorstelijk beloond worden, maar ze moeten toch ook ergens mee bedreigd worden mochten ze het toch in hun hoofd halen om de waarheid naar buiten te brengen. Dat doen ze blijkbaar zo effectief, dat ik me afvraag of de straf op klikken niet groter is dan de dreiging alleen vermoord te worden. Ik kan niet bedenken wat, maar je zou zeggen dat we de afgelopen decennia de nodige figuren hadden gezien die nog even snel de waarheid verklapten om dan gauw zelfmoord te plegen en veel van die gevallen zijn er volgens mij niet geweest. Ook op alternatieve media lees ik er eigenlijk niks over.

Wat die engelen betreft; in mijn idee is er toch een bepaalde hiërarchie aan de andere kant. Nou zijn daar natuurlijk heel veel visies op, maar ik heb voor mezelf iig gewoon nog niet helemaal duidelijk hoe het zit. Ondanks dat bijvoorbeeld Jezus pas bestaat sinds het Christendom, zijn er zoveel mensen op aarde die zo oprecht in hem geloven, dat dat geloof (of de liefde voor hem) op zich al weer een flinke energie is. Zelfs Hindoestanen bijv. zijn van mening dat het woord/de gedachte aan Jezus krachtiger is dan welke Hindoe-god of andere profeet ook.

God blijft idd. iets wat ik gewoon nog niet helemaal kan bevatten. Ik weet wel dat er idd. een stukje van in mij zit en volgens mij kan ik die vlam ook letterlijk voelen als ik me erop concentreer, maar daarmee is het stuk dat niet in mij zit niet ineens ook duidelijk.

@Panda; die site ken ik idd. maar ik vond de oude site die Martin Vrijland helemaal zelf volschreef duidelijker eerlijk gezegd. Kan ik trouwens alles wat hij schrijft voor waar aannemen of maakt het hij nog erger dan het is? Hij heeft het over reptielenbreinen en een Engels koningshuis dat wel eens letterlijk 'lizzards' zouden kunnen zijn omdat prinses Diana ze zo noemde...?! Ook daar trouwens nog heel veel wat ik niet begrijp; hoe zit het met dat kindermisbruik op grote schaal; wie doen dat en waarom? En die hele Saturnusverering vind ik ook nog behoorlijk vaag. Het lukt me niet om in te zien hoe iemand daar iets aan zou kunnen hebben.

@Maarten en opnieuw @Mike; Met God als schepper blijf ik moeite houden. Vooral omdat dat impliceert dat God weldegelijk een intelligentie is met een eigen bewustzijn en een eigen 'wil'. Is de schepping niet gewoon begonnen met een hele kleine energie die steeds groter is geworden door steeds meer en steeds nieuwe energie te genereren? Of is dat teveel Darwin?
 
@Mike; Die video’s heb ik geprobeerd te kijken, maar het gaat nog steeds allemaal een beetje boven mijn pet en dan is dat Engels ineens erg lastig. Ik ga ze nog eens op mijn gemak kijken, maar ik moet er even echt de tijd voor nemen.

Die video's zijn van Panda, niet van mij.



Aangezien die Bilderbergkliek wss. veel spiritueler is dan wij hier bij elkaar, vraag ik me af of in hoeverre ze die wereld ‘aan de andere kant’ ook nog kunnen beïnvloeden.

Alexander Eben was neuroloog en kreeg een bijna-doodervaring door een bacteriele infectie van zijn hersenen, waardoor zijn hersenen letterlijk oplosten. Hij raakte in coma en gedurende 7 dagen is hij op een soort 'rondleiding' aan de andere kant geweest en heeft een kijkje mogen nemen in meerdere lagen aldaar. Mike Adams van naturalnews.com schrijft hierover in een artikel, het gaat mij specifiek om dit citaat:



The fabric of the afterlife was pure LOVE. Love dominated the afterlife to such a huge degree that the overall presence of evil was infinitesimally small.


Het is logisch dat het Kwaad daar niet zo om zich kan grijpen als hier, vanwege de hoge frequentie waarop ze daar zitten, omdat ze niet langer meer in de langzame aardse trilling verkeren. Hier krijgt het Kwaad letterlijk voet aan de grond, daar niet. Dit is dus hun speeltuin, niet de andere kant.



Ik denk dat er al genoeg ‘gefucked’ wordt daar, maar je zou zeggen dat dat eeuwen terug al voldoende was geweest om de boel in elkaar te laten storten.


Een parasiet vernietigt nooit zijn gastheer. Zo lang de massa te manipuleren was, hoefde men niets in te laten storten. Dat is heel lang het geval geweest, omdat men de controle had over alle belangrijke informatiekanalen. Het internet heeft hier verandering in gebracht, de kaarten zijn opnieuw geschud en we winnen razendsnel aan terrein.


Nog iets wat ik niet begrijp zijn al die mensen in de top van bedrijven en de politiek (De Liliane Ploumens van deze wereld) die niet tot de elite behoren, maar die wel al dan niet gedwongen hun plannen uitvoeren. Dat moeten toch heel wat mensen zijn, maar niemand klapt ooit eens uit de school. Nou zullen ze vast vorstelijk beloond worden, maar ze moeten toch ook ergens mee bedreigd worden mochten ze het toch in hun hoofd halen om de waarheid naar buiten te brengen. Dat doen ze blijkbaar zo effectief, dat ik me afvraag of de straf op klikken niet groter is dan de dreiging alleen vermoord te worden.

Er vinden op diverse niveaus diverse rituele misdaden plaats (bijv. kindermisbruik), die allemaal op de een of andere manier worden vastgelegd. Dit maakt eenieder die zich hieraan schuldig maakt chantabel. Spiritueel zouden ze ook in een niemandsland vallen, want ze hadden zich al van het goddelijke van de creatie afgekeerd en als ze in eigen kring ook uit de gratie vallen, zijn hun zielen reddeloos verloren. Daarnaast zijn deze rituele misdaden tegen de creatie zeer verslavend, omdat ze het ego voeden en dat wordt alsmaar onverzadigbaarder.



Wat die engelen betreft; in mijn idee is er toch een bepaalde hiërarchie aan de andere kant. Nou zijn daar natuurlijk heel veel visies op, maar ik heb voor mezelf iig gewoon nog niet helemaal duidelijk hoe het zit.

Geen hierarchie in de gangbare zin van het woord, wel verschillende lagen van bewustzijnsfrequenties. Daarom is de boeddistische visie dat je tijdens je aardse bestaan al zo hoog mogelijk op de spirituele ladder moet zien te klimmen erg waardevol.



Ondanks dat bijvoorbeeld Jezus pas bestaat sinds het Christendom, zijn er zoveel mensen op aarde die zo oprecht in hem geloven, dat dat geloof (of de liefde voor hem) op zich al weer een flinke energie is.


Elk geloof dat massaal wordt aangehangen is een krachtig energieveld, of dit nu waar is of niet. Het geloof in Satan kan ook heel krachtig zijn. Het geloof in 'wetenschap' ook. Het bestaan van Jezus is nog nooit aangetoond, dus het is waarschijnlijker dat we met een mythische figuur te maken hebben die de zon voorstelt (de Zon van God) en daarmee pure levensenergie.



Zelfs Hindoestanen bijv. zijn van mening dat het woord/de gedachte aan Jezus krachtiger is dan welke Hindoe-god of andere profeet ook.


Niet van oorsprong! Europeanen zijn de oorspronkelijke kolonisten. Laatst zag ik een programma op BBC2 over primitieve mensen in Indonesie. Zij leefden van de traditionele walvisvangst, waarbij ze in kleine, gammele bootjes met gevaar voor eigen leven walvissen harpoeneren en er daarna nog achteraan springen in zee ook. Behalve op zondag, want katholieke missionarissen hadden hen het christendom bijgebracht, te zien aan afbeeldingen van een BLANKE Jezus in de huizen van deze donkergekleurde mensen. Deze mensen leden al dagen honger en uitgerekend op zondag zagen ze een walvis, maar hun 'christelijke' inslag verbood hen op het dier te jagen op zondag. Wat jij beschrijft is een OPGELEGD denkbeeld.

En die hele Saturnusverering vind ik ook nog behoorlijk vaag.
Dat is simpelweg de Romeinse variant van de Griekse Kronos. Zie hierover mijn eerdere woorden: https://www.fatsforum.nl/topic/bildenberg-feestje-nadert-zijn-einde/page/18/#post-126312. Saturnus is een donkere planeet, een uitgedoofde zon (die dus geen levenskracht meer heeft en anti-creatie vertegenwoordigt). Het is ook de zesde planeet in ons zonnestelsel en daarmee dus een omkering van de betekenis van het getal 6, het getal van de ziel.



Met God als schepper blijf ik moeite houden. Vooral omdat dat impliceert dat God weldegelijk een intelligentie is met een eigen bewustzijn en een eigen ‘wil’. Is de schepping niet gewoon begonnen met een hele kleine energie die steeds groter is geworden door steeds meer en steeds nieuwe energie te genereren? Of is dat teveel Darwin?

En dat is zeker door een 'big bang' tot stand gekomen, of niet? Uit bijna-doodervaringen blijkt dat we te maken met eindeloos bewustzijn, zoals Pim van Lommel (die hier een geweldig boek over heeft geschreven met dezelfde titel) het noemt. Lees zijn boek!

Mike
 
Wat ook een mooi voorbeeld is van puur bewustzijn is de ervaring die neurologe Jill Bolte Taylor jaren geleden had. Ze kreeg een hersenbloeding en verloor veel van haar hersenfuncties uit haar linker hersenhelft.

Wat overbleef was een gevoel van gelukzalige bewustzijn na verloop van tijd.

Ze is uiteindelijk volledig hersteld en heeft er een mooi boek over geschreven (Onverwacht inzicht) en een mooie TED talk gegeven:

http://www.ted.com/talks/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight#t-142222

Mark
 
@Mike; Ik merk idd. dat het erg lastig is om los te komen van zienswijzen die mijn hele leven als 'waarheid' gepresenteerd werden. Omdat ik altijd wel al wist dat ze niet klopten, neem ik nieuwe inzichten ook niet zo makkelijk meer zomaar aan; ik begrijp heel goed wat je allemaal zegt, maar ik moet nog even goed onderzoeken of voor mij hetzelfde geldt en zo ja, dan moet ik het nog steeds samenvatten/formuleren in termen die voor mij makkelijk te bevatten zijn en dat zal nog wel even een tijdje in beslag nemen, denk ik.

@Marijan; Bedankt voor de link. De site ken is, dit artikel nog niet en het is idd. erg overzichtelijk. Vergelijkbare artikelen had ik al wel eens gelezen, maar het is zoals Mike zegt; ik denk gewoon nog een octaafje (of 2) te laag.

Ik ga alle reacties, links, video's en de boekentips nog eens op mijn gemak bekijken. Dank daarvoor nogmaals! Heb nu even vakantie, dus uitgebreid de tijd om alles eens op(nieuw) op een rijtje te zetten.
 
JS, je gedraagt je als een modelforumlid en ik ben heel blij met je! je bent onderzoekend en bescheiden tegelijk. Je wil niet weten hoe vaak ik forumleden tegenkom die de boodschap niet aan kunnen en dan hun pijlen richten op de boodschapper (ondergetekende). Ik heb de wereld niet zo gemaakt, ik probeer hem juist elke dag weer een beetje beter te maken. Maar we moeten wel collectief de ziekte onder ogen zien om te kunnen genezen. Jij bent echt de eerste die gewoon vragen stelt en mij niet aanvalt op basis van antwoorden die je niet bevallen, complimenten daarvoor! Doe op je gemak je onderzoek en trek je eigen conclusies, niet op basis van emoties maar op basis van feiten. Vragen kun je hier blijven stellen. Laat iedereen een voorbeeld nemen aan JS. Als je tegen mij vecht, strijd je met de verkeerde partij (en vooral met jezelf)!

Mike
 
Hoi Mike,

Ik ontken God niet als Schepper en heb dat ook nooit gedaan. Evenmin stel ik dat God een verzinsel zou zijn en ook dit heb ik nooit gedaan.

ik heb je alleen een keer zien schrijven dat de bijbel mythen zijn, en dat is ook wat je gelooft toch? Mar dit staat idd los van wel of niet geloven in een schepper.



Laten we het dus concreet maken, maarten. Ik heb mijn visie al uitgebreid neergezet. Nu mag jij mij vertellen hoe jij de bijbelse God ziet. Man met baard? Bewustzijn? Intelligentie? Trilling/frequentie? Zeg het maar, jij bent aan zet.

Man met baard? Nee, dat niet, maar wel een bewust iemand, en intelligent.
Maar het 3 enige geloof ik ook,

Ook wel omdat en in de buurt van mijn ouders een bijzonder iets was, een jongetje van 8 had al langere tijd een hersentumor en hier kon regulier niks aan gedaan worden (God dank?) Het jongetje was er mentaal ook erg slecht aan toe door de bijkomende klachten maar ook zeker door de stress.
Op eren dag was hij sochtens anders als anders, hij had rust, en was de angst kwijt.
Hij vertelde zijn ouders dat hij die nacht Jezus gezien had, en wist dat het goed ging komen, na dit leven.

De rust die de jongen sinds dien had gaf de ouders ook veel rust en vertrouwen, misschien kwam het hier niet 'goed' (mogelijkheid binnenkort te overlijden)
Maar hier na wel.

Tja, ik vind het heel bijzonder dat zo,n jongetje dat meemaakt.

Begrippen trilling/frequentie heb ik nooit begrepen, daar kan ik geen beeld/idee bij maken.

Maar hij zou ons naar zijn evenbeeld geschapen hebben dus ja zijn gestalte kunnen wij best op lijken.


ik heb ooit ook een interview gezien van een atheïst die tot geloof gekomen was, was ook een mooi interview vond ik.
Die had er een forse zoektocht van gemaakt door ook, deels wetenschappelijk ook, niet dat dat laatste veel meer waarde geeft.
 
Man met baard? Nee, dat niet, maar wel een bewust iemand, en intelligent.

God kan geen persoon zijn van vlees en bloed, want we hebben het over een immateriele trilling/frequentie, die vele malen hoger is dan welke incarnatie (letterlijk: vleeswording) dan ook. Geen materialisatie dus, alleen pure energie die niet wordt afgeremd door tijd en ruimte.



Ook wel omdat en in de buurt van mijn ouders een bijzonder iets was, een jongetje van 8 had al langere tijd een hersentumor en hier kon regulier niks aan gedaan worden (God dank?) Het jongetje was er mentaal ook erg slecht aan toe door de bijkomende klachten maar ook zeker door de stress.
Op eren dag was hij sochtens anders als anders, hij had rust, en was de angst kwijt.
Hij vertelde zijn ouders dat hij die nacht Jezus gezien had, en wist dat het goed ging komen, na dit leven.

De rust die de jongen sinds dien had gaf de ouders ook veel rust en vertrouwen, misschien kwam het hier niet ‘goed’ (mogelijkheid binnenkort te overlijden)
Maar hier na wel.

Tja, ik vind het heel bijzonder dat zo,n jongetje dat meemaakt.

Ik vind het helemaal niet bijzonder. Het knulletje is gewoon geindoctrineerd en laat zijn fantasie de vrije loop, niet meer en niet minder.



Begrippen trilling/frequentie heb ik nooit begrepen, daar kan ik geen beeld/idee bij maken.


Dan wordt het lastig, want dan mis je het vermogen tot metafysisch denken en denk ook jij een octaaf te laag. Ik raad je aan de film What The Blee Do We Know te gaan kijken.



Maar hij zou ons naar zijn evenbeeld geschapen hebben dus ja zijn gestalte kunnen wij best op lijken.


Onmogelijk. Vanwege de reden die ik al heb gegeven: de allerhoogste trilling/frequentie is niet materieel, maar pure energie.

Mike
 
@Mike; Bedankt voor de complimenten, maar modelforumlid is wel heel veel eer geloof ik. En ik ben hier nog maar net, dus misschien zit ik me gewoon nog heel leuk en aardig voor te doen :D. Na mijn vakantie zal ik me trouwens even wat uitgebreider voorstellen.

@Maarten: Volgens mij vult het brein zelf heel veel dingen in bij dat soort ervaringen. Vaak komt er een hoop angst bij kijken en die angst werkt als een soort multiplier totdat mensen datgene 'zien' dat voor hen het grootst is of waarvoor ze het meeste angst hebben. Bovendien kan een willekeurige entiteit zich volgens mij heel makkelijk als een profeet voordoen.
 
Mooi om dit te lezen. Wat een verademing dat deze onderwerpen op deze manier uit de taboe-sfeer worden gehaald. Fijn om hier op in te kunnen haken. Het krijgt, door je duidelijke uitleg Mike, voeten aan de grond en het wordt voor mij een stuk overzichtelijker. Ik worstel al tijden om de verschillende onderwerpen aan elkaar te knopen en ik vind het soms lastig om door de bomen het bos te zien. Er is veel bewuste desinformatie die ik vaak wel kan onderscheppen, maar ook vaak nog niet.

Thema’s waar ik zelf mee worstel zijn de verhalen van David Icke. Ik weet niet wat ik van het hele reptielen-verhaal wel zo letterlijk moet nemen. Is het misschien dat deze mensen vanuit angst en daarom vanuit het reptielenbrein functioneren. Dat ze op energetisch niveau slangen zijn, ontdaan van hoger spiritueel bewustzijn. Hebben ze geen toegang tot een hoger bewustzijn? En als ze dat niet hebben, hoe kan dat dan?

En hoe zit het met manipulatie op energetisch niveau? We worden continue gebombardeerd met lage trillingen: smartphones, verstoord voedsel, telefoonmasten, wifi, giftige relaties, televisie, chemtrails en sexualisering. Hoe verankeren we de hogere energieën in dit lichaam? Er zijn zoveel lagere trillingen om mij heen en hier ben ik gevoelig voor. Ik vind het lastig om mijn hogere energieën te ankeren en me niet te laten verleiden me mee te laten sleuren in deze lagere energieën. Dit is mijn persoonlijke taak hier op aarde? Mijn eigen hogere trilling verankeren in deze fysieke wereld en dit naar buiten brengen. Een bron van hogere trillingen zijn die als een kaars werkt in een wereld gemanipuleerd in een lage frequentie?
 
Geen dank, joey. We hebben hier geen taboes, alles is bespreekbaar. Politieke correctheid en censuur zijn funest voor een goed begrip van allerlei zaken.

Tja, die reptilianen. Wat daarvan te denken? David Icke constateert terecht dat alle oude culturen ter wereld iets hadden met reptielen, met name slangen en draken. Maar was dat ook echt verkeerd? Teee slangen die zich omhoog slingeren ondom een gevleugelde staf zijn de caduceus geworden, het symbool van de geneeskunde. Het is een oud hermetisch symbool, dat teruggaat naar het oude Egypte. Waren zij toen al op de hoogte van dubbelstrengig DNA? En een slang die tegen de zwaartekracht ingaat en uiteindelijk vleugels krijgt kan ook verwijzen naar spirituele ascensie, het ontstijgen van lagere aardse en materiele frequenties. De draak die vuur spuugt kan verwijzen naar lichtenergie (vuur, denk aan Prometheus en Lucifer) en dus ook verlichting middels kennis.

RgKxSKU.png


Ik heb zeker niet alle antwoorden klaar, maar stel vragen en doe onderzoek. Manipulatie op energetisch niveau is inderdaad alom aanwezig, maar bedenk dat de hoogste trilling altijd wint. Ik ben er niet vatbaar (meer) voor, dus waarom zou jij deze staat ook niet kunnen bereiken? Aarding is hierbij cruciaal. Ga uit je hoofd en daal af naar je 'onderbuikgevoel' en vind vandaaruit je weg omhoog.

Mike
 
Ik vind het helemaal niet bijzonder. Het knulletje is gewoon geindoctrineerd en laat zijn fantasie de vrije loop, niet meer en niet minder.

naar me zelf gekeken op m,n 8e zou ik me dat niet kunnen voorstellen.. maar ja, ik heb zo,n situatie nooit gehad dus daar is weinig over te zeggen.
Allemaal mening en gis werk.

God kan geen persoon zijn van vlees en bloed, want we hebben het over een immateriele trilling/frequentie, die vele malen hoger is dan welke incarnatie (letterlijk: vleeswording) dan ook. Geen materialisatie dus, alleen pure energie die niet wordt afgeremd door tijd en ruimte.

ik zeg ook niet dat God van vlees en bloed is?
Er zijn engelen verschenen aan mensen, deze waren ook niet materieel maar hadden wel een gestalte/uiterlijk.
Dus dat wij naar zijn evenbeeld geschapen zouden zijn zegt naar mijn idee niks over of God van materiële aard is.
En ik geloof idd ook niet dat God materieel is.

Jezus zou dan volgens het boek opgenomen zijn, materieel heen gegaan dus, maar toch vind ik dit niet perse zeggen dat hij dit gebleven is in de 'hemel' maar misschien ook wel, hij kom op aarde ook verschijnen en verdwijnen.
Maar ik vind het niet belangrijk om te weten hoe dat dan precies zou moeten zitten.
Dat blijft (welk geloof/mening er ook gevolgd word) toch gis werk met 'ik denk dat' uitspraken.
Ik ga zeker niet vertellen wat een God allemaal niet zou kunnen doen, want wat hij wel kan zal ons altijd te boven gaan.
En er zijn dus dingen waar men niet te veel over na moet denken want welke kant er op op gedacht word, je loopt er op vast.

JS,

@Maarten: Volgens mij vult het brein zelf heel veel dingen in bij dat soort ervaringen. Vaak komt er een hoop angst bij kijken en die angst werkt als een soort multiplier totdat mensen datgene ‘zien’ dat voor hen het grootst is of waarvoor ze het meeste angst hebben. Bovendien kan een willekeurige entiteit zich volgens mij heel makkelijk als een profeet voordoen.

Ik heb zelf vanaf 23-11-2012 ook 1,5 a twee jaar lang extreme moeilijkheden gekend, acuut een nek hernia, en de pijn was meer als een jaar haast ondragelijk en vooruitzichten waren het eerste jaar erg slecht..
Ik heb Genoeg angst gehad om het idee dat ik vanaf mijn 26te nooit meer zou kunnen functioneren of überhaupt enigszins pijn vrij te worden.

Toch heeft mijn brein geen eigen invulling gegeven ondanks de ' indoctrinatie' die ik vanaf geboorte heb gehad.
Nu zegt mij ervaring alleen, weinig over of dit idd zou kunnen bij zo,n jongetje.

Het erkennen van een hoger iets en er ook goed mee omgaan is belangrijk.
Maar wat dat 'iets' is zal altijd een discussie punt zijn, en sup stromingen geven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan