RFK Jr. highlights why Israel is so important to the US. Mostly for influence in the region, intelligence-gathering, military installations, oil, etc. My position is, why are the US entitled to have influence and military presence in every region in the world?The US have been the world police...
t.me
RFK Jr. benadrukt waarom Israël zo belangrijk is voor de VS.
Meestal voor invloed in de regio, het verzamelen van inlichtingen, militaire installaties, olie, enz.
Mijn standpunt is: waarom hebben de VS recht op invloed en militaire aanwezigheid in elke regio van de wereld? De VS zijn al tientallen jaren de wereldpolitie, en ik weet niet zeker of jullie het allemaal gemerkt hebben, maar de zaken gaan niet zo. Goed.
De VS hebben hun positie als wereldsupermacht misbruikt en alleen maar vernietiging en dood gebracht in elk gebied dat ze proberen te ‘beïnvloeden’. Het voeren en aanzetten tot oorlogen voor geopolitiek gewin en het langzaam monopoliseren van alle hulpbronnen van de wereld.
Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, Oekraïne. Noem een plek die de VS in betere staat hebben achtergelaten dan ze hem aantroffen… niet één.
En waarom hebben de VS daar recht op? Omdat wij een baken van “democratie” zijn? Omdat wij de “good guys” zijn?
Allemaal gebaseerd op leugens. Het Amerikaanse volk is gehersenspoelde arbeidsslaven. ‘Democratie’ is een illusie. De VS propageren hun volk, produceren biologische wapens, verhandelen kinderen, vernietigen elk onderdeel van de Amerikaanse samenleving, enz.
Mijn punt is: wat als de VS het niet meer verdienen om de leiding te hebben? Ze hebben duidelijk laten zien dat ze corrupt zijn en niet te vertrouwen, dus waarom zou de wereld doorgaan met het toestaan dat de VS oorlog voert en de wereld terroriseert?
Deze manier van denken is hoe Rusland, China en de meerderheid van de wereld zich voelen. Terwijl de VS beweren dat Rusland en China slecht zijn en de wereld willen overnemen, zijn de VS al slecht en hebben ze de wereld al overgenomen.
De VS hadden hun kans om de supermacht van de wereld te zijn, ze hebben die misbruikt, en nu vecht de rest van de wereld terug. Ze willen geen ‘unipolaire wereld’ meer. Het Amerikaanse imperium moet worden gecontroleerd, anders zal de wereld vergaan.
Dorothé