BioClandestine

1698691710638.png
Waarom is Halloween-snoepjes zo duur?

Terwijl wij ons hebben gefocust op Covid en Big Pharma, haalt Big Candy al tientallen jaren MILJARDEN binnen.

Volg het geld.

Dorothé
 
Ik walg absoluut van beide kanten van het gangpad.

De laatste paar jaar leek de America First GOP de goede kant op te gaan, maar nu zijn ze allemaal voor Israël gevallen en zijn ze net zo slecht als de Democraten met Oekraïne.

Beide partijen moeten de zon in worden gelanceerd.

Dorothé
 
WAUW…

Poetin roept de Deep State op!

Hij stelt dat de “heersende elites van de VS” en hun “satellieten” verantwoordelijk zijn voor Gaza en de conflicten in Oekraïne, Irak, Syrië en Afghanistan.

“Ze hebben constante chaos nodig in het Midden-Oosten.”

Heeft hij het mis?


Reuters (https://www.reuters.com/world/putin-blames-west-gaza-crisis-says-us-needs-global-chaos-2023-10-30/)
Putin blames West for Gaza crisis, says US needs global chaos
Russian President Vladimir Putin on Monday sought to blame the West for the crisis in the Middle East, where Israel is bombing the Gaza Strip to try to eradicate Hamas militants who killed some 1,400 people, mostly civilians, in Israel on Oct. 7.

Dorothé
 
⚠️ONTWIKKELEN⚠️

Het IDF geeft toe dat het een vluchtelingenkamp in Gaza heeft aangevallen, waarbij tientallen doden zijn gevallen.

Israël beweert dat ze een Hamas-commandant hebben aangevallen. Hamas ontkent de beweringen dat er leiders aanwezig waren.

Hoe dan ook, Israël heeft weinig tot geen respect voor burgers.

The Independent (https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israel-gaza-hamas-war-latest-news-b2439056.html)
Israel-Hamas war: ‘Dozens killed’ in Gaza refugee camp blast as UN issues warning
Aid agencies warn a public health catastrophe is engulfing civilians in Gaza

Dorothé
 
Gewoon een paar kerels die broers zijn.

Rogan en Elon nemen een pauze van het redden van de mensheid om stogies te roken en pijlen te schieten op Elons Cybertruck.

Midden in een historisch belangrijk interview, terwijl Rogan in een Halloween-kostuum zit 😂

De geschiedenisboeken zullen wild zijn.

Dorothé
 
1698834839627.png
⚠️Biowapenswaarschuwing⚠️

Nog meer bewijs dat de Amerikaanse NIH vóór de C19-uitbraak dodelijke door mensen gemanipuleerde ziekteverwekkers over de hele wereld smokkelde!

Covid was GEEN natuurlijke overloopgebeurtenis, het werd vervaardigd door Amerikaanse gezondheidsagentschappen.

Vervolgens hebben ze erover gelogen.

Er moeten koppen rollen.

Dorothé
 
1698834895344.png
Veel Amerikanen denken dat de 2,3 miljoen Gaza-burgers een waardig offer zijn voor bijkomende schade om Hamas uit te schakelen voor het doden van Israëlische burgers.

Betekent dit dat Amerikaanse burgers onderworpen zijn aan bombardementen vanwege de meer dan zeven miljoen burgers die onze regering met C19 heeft gedood?

Dorothé
 
Entiteiten binnen de Amerikaanse regering hebben een dodelijke ziekteverwekker ontwikkeld die (naar verluidt) meer dan zeven miljoen mensen over de hele wereld heeft gedood.

Hoe kwaadaardig je ook beweert dat China of Rusland zijn, geen enkele regering heeft de wereld meer schade toegebracht dan de Amerikaanse regering, en daar komt het niet eens in de buurt van.

Dorothé
 
1698835003257.png
Wauw… Turkije zal het Internationaal Strafhof op de hoogte stellen van de oorlogsmisdaden van Israël.

“Bewijsmateriaal over oorlogsmisdaden omvat onder meer het gebruik van witte fosforbommen die door Israël op Palestijnen zijn afgeworpen, het aanvallen van ziekenhuizen, scholen, vluchtelingenkampen, moskeeën en kerken, evenals de afwijzing door Israël van de resolutie van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties voor een humanitair staakt-het-vuren.”

Dorothé
 
⚠️Biolabs-waarschuwing⚠️

Russische MIL geeft nieuwe informatie vrij over de biologische activiteit van de VS en hun stappen om hun biologische voet aan de grond in Oekraïne te herstellen.

Ze beschuldigen de VS van ‘biologische spionage’, onder leiding van de CIA.

MOET LEZEN!

Telegram (https://t.me/MFARussia/18094)
Russian MFA 🇷🇺
⚡️ Briefing by Chief of Nuclear, Chemical, and Biological Protection Troops of the Armed Forces of the Russian Federation Lieutenan

Dorothé
 
1698868753841.png
-De VS hebben een biologisch netwerk dat de hele wereld omspant

-Amerikaanse gezondheidsinstanties bestudeerden vleermuiscoronavirussen in de VS en Oekraïne VOORAFGAAND aan de officiële C19-uitbraak

-Amerikaanse farmaceutische bedrijven verdienen biljoenen

-De VS probeerden de door de mens veroorzaakte oorsprong van SARS-CoV-2 te verdoezelen

Dorothé
 
Aan de positieve kant: nu de onafhankelijke journalistiek en het publieke debat vrijelijk op X kunnen bestaan, krijgt het mondiale publiek een spoedcursus over de diepten van de Amerikaanse corruptie in Oekraïne en nu het Midden-Oosten.

Elke mondiale gebeurtenis is een kans om meer normen wakker te schudden.

Dorothé
 
1698945840247.png
Het Westen heeft Oekraïne opgegeven.

De topadviseurs van Zelenski lekken naar de media dat hij “waanvoorstellingen” heeft en dat er geen weg is naar de overwinning voor Oekraïne.

De NAFO-idioten en propagandaconsumenten verwijderen de 🇺🇦 uit hun naam en biografie.

Het is voorbij en iedereen weet het.

Dorothé
 
Biden zal een veto uitspreken over een wetsvoorstel voor de financiering van Israël.

De Republikeinse Partij van het Huis van Afgevaardigden zal geen wetsvoorstel voor de financiering van Oekraïne aannemen. Zal de Uniparty een compromis sluiten en beide oorlogen financieren? Of zullen ze elkaar in een impasse brengen, waardoor beide oorlogen niet gefinancierd kunnen worden? Amerikanen, wat willen jullie?

  • Financiering voor Oekraïne
  • Financiering voor Israël
  • Financiering voor beiden
  • Financiering voor niemand
Dorothé
 
Ik ben er erg trots op dat ik een van de leidende en meest accurate stemmen ben die heeft geholpen de waarheid over Oekraïne bloot te leggen. Vanaf dag 1.

Onderweg probeerden de FBI, het DHS, Big Tech, MSM, enz. mij allemaal tegen te houden.

Ik weet niet hoe of wanneer, maar ik ZAL compensatie krijgen voor mijn onrechtvaardige behandeling.

Dorothé
 
1699036918862.png
Herinneren jullie je die ene keer dat de westerse wereld werd gepropageerd en gehersenspoeld om het enige leger ter wereld met echte nazi’s te steunen?

Toen bleek het een grootschalig witwasplan te zijn?

Nu willen jullie allemaal de Amerikaanse regering vertrouwen wat betreft Israël?

Dorothé
 
1699039680500.png
De Amerikaanse regering heeft het volgende gedaan:

-Een biologisch wapen gemaakt en vrijgegeven dat meer dan zeven miljoen mensen heeft gedood.

-Ze stuurden meer dan 200 miljard dollar om het enige nazi-leger op aarde te financieren, en ze verloren.

- Bewapende media en sociale media om het publiek te hersenspoelen en te censureren, hun misdaden te verdoezelen en hun politieke oppositie aan te vallen.

-Het promoten van schadelijke experimentele injecties bij miljarden mensen, die de overdracht of ziekte niet konden voorkomen, en het hardhandig discrimineren van degenen die de veiligheid of werkzaamheid in twijfel trokken.

-Financieerde beide kanten van het conflict in het Midden-Oosten en beïnvloedde de slachting van duizenden en nog eens duizenden onschuldige burgers aan beide kanten.

-Elke structuur van de Amerikaanse samenleving vernietigd, onze steden geruïneerd, onze cultuur geruïneerd, onze academici geruïneerd, onze kwaliteit en manier van leven geruïneerd.

Terwijl de Republikeinse Partij en de DNC discussiëren over welke oorlog ze nu moeten financieren, kies ik welk pak ik ga dragen voor hun internationale militaire tribunalen.

Het volk heeft er genoeg van. Justitie is het enige dat nu telt.

Dorothé
 
Elke keer dat ik post over gerechtigheid voor misdaden tegen de menselijkheid, zijn er altijd mensen die zeggen: “Er zal niets gebeuren”.

Dus ik ben benieuwd: hoeveel van jullie voelen zich zo? Denkt u dat de mensheid zal winnen en dat er gerechtigheid zal zijn? Of is er helemaal geen hoop?

Dorothé
 
⚠️HOLY SHIT⚠️

Iemand knijpt me even, want @CNN met een STELLAR-segment over de situatie in Oekraïne!

Ze geven toe dat het tegenoffensief is mislukt, dat Oekraïne geen weg naar de overwinning heeft, en ze hebben ontvangstbewijzen voor Kirby, Miller en Blinken meegebracht!

WAT GEBEURT ER?!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.985
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan