The US government have done the following: -Created and released a biological weapon that killed 7+ million people. -Sent $200+ billion to fund the only Nazi military on Earth, and they lost. -Weaponized media and social media to brainwash and censor the public, to cover up their crimes and...
t.me
De Amerikaanse regering heeft het volgende gedaan:
-Een biologisch wapen gemaakt en vrijgegeven dat meer dan zeven miljoen mensen heeft gedood.
-Ze stuurden meer dan 200 miljard dollar om het enige nazi-leger op aarde te financieren, en ze verloren.
- Bewapende media en sociale media om het publiek te hersenspoelen en te censureren, hun misdaden te verdoezelen en hun politieke oppositie aan te vallen.
-Het promoten van schadelijke experimentele injecties bij miljarden mensen, die de overdracht of ziekte niet konden voorkomen, en het hardhandig discrimineren van degenen die de veiligheid of werkzaamheid in twijfel trokken.
-Financieerde beide kanten van het conflict in het Midden-Oosten en beïnvloedde de slachting van duizenden en nog eens duizenden onschuldige burgers aan beide kanten.
-Elke structuur van de Amerikaanse samenleving vernietigd, onze steden geruïneerd, onze cultuur geruïneerd, onze academici geruïneerd, onze kwaliteit en manier van leven geruïneerd.
Terwijl de Republikeinse Partij en de DNC discussiëren over welke oorlog ze nu moeten financieren, kies ik welk pak ik ga dragen voor hun internationale militaire tribunalen.
Het volk heeft er genoeg van. Justitie is het enige dat nu telt.
Dorothé