BioClandestine


Laten we zeggen dat Rusland en China liegen, en dat de VS geen C19 hebben geproduceerd.

Waarom zouden Fauci, Collins en de Amerikaanse regering dan zoveel moeite doen om de oorsprong van het laboratorium te verdoezelen?

Waarom zijn de VS en hun bondgenoten de enigen die NIET geïnteresseerd zijn in wie een wereldwijde pandemie heeft veroorzaakt?

Waarom censureerden overheidsgezondheidsinstanties en Big Tech wetenschappers en journalisten die wezen op de oorsprong van het laboratorium? Als iemand anders dit virus heeft gecreëerd, waarom investeert de Amerikaanse regering dan zo in het verdoezelen van wie verantwoordelijk is? Zouden ze niet onvermoeibaar moeten proberen uit te vinden wie al die mensen heeft vermoord?

Wie profiteerde van de pandemie? Amerikaanse farmaceutische bedrijven die vóór de pandemie met de vaccinontwikkeling begonnen. Wie financiert de MSM- en Deep State-politici? Grote Farma.

Als Rusland en China liegen, waarom heeft de VS dan een veto uitgesproken over elk verzoek bij de VN-Veiligheidsraad voor een gezamenlijk onderzoek naar de oorsprong van C19?

Er zijn twee opties. Elementen binnen de VS zijn verantwoordelijk, of een andere entiteit is verantwoordelijk en de Amerikaanse regering heeft er alles aan gedaan om dit te verdoezelen.

Het papieren spoor bevestigt dat dit het eerste is, maar hoe dan ook, er moeten koppen rollen.

Dorothé
 

1702760886399.png
1702760897298.png
1702760910675.png
1702760921503.png
Ik zit hier alleen maar te spuugballen, maar de hyperfocus van links op ras, geslacht en seksualiteit kan een negatieve impact hebben op de samenleving.

Het blijkt een slecht idee te zijn om je hele ideologie rond identiteitspolitiek vorm te geven.

Dorothé
 

Verdomd… Conservatieven boycotten en beschaamden Bud Light zo hard, dat ze weer normale reclamespots gingen maken.

Ik drink nog steeds niet het piswater, maar het was leuk om een reclamespot te zien die niet het gevoel had dat hij een agenda probeerde door te drukken.

Meer van dit. Minder LGBTQ-onzin.

Dorothé
 

⚠️HOLY SHIT⚠️

Trump citeert Poetin over Biden’s “vervolging van zijn politieke rivaal” en de “verrotting van het Amerikaanse politieke systeem”.

Trump herinnert ons eraan dat “de wereld toekijkt”.

Trump lijkt in een vriendelijk daglicht over Poetin te spreken 👀

JE MOET DIT BEKIJKEN!

Dorothé
 

1702969126735.png
Ik voel een collectieve angst onder ons.

Trump is op weg om te winnen, en dat weten ze. Ze zullen actie moeten ondernemen om te voorkomen dat Trump wint, en dat weten we.

De enige vraag is: wat is hun spel?

Hoe ver is het establishment bereid te gaan om zijn macht te behouden?

Dorothé
 

1703009468327.png
Ik zal het geloven als ik het zie.

Zijn 170 ALLE namen? Ik denk het niet. Ze zouden ons 170 namen kunnen geven die ons niet interesseren, terwijl ze de GROTE achterhouden. Wij willen 100% van de namen zien.

Geen enkele kans dat het Biden-regime dit laat gebeuren. Dit voelt als een whitewash-poging.

Dorothé
 

1703057355763.png
Het Hooggerechtshof van Colorado oordeelde dat Trump “wordt gediskwalificeerd voor het bekleden van het ambt van president” via het 14e amendement.

Ze proberen Trump van de stemming te halen.

Ik neem aan dat dit in het Hooggerechtshof zal worden behandeld en dat de meerderheid van de pro-Trump-rechters van pas zal komen.

Dorothé
 

1703057412931.png
Vermoedelijk zal de SCOTUS deze uitspraak ongedaan maken, en deze stunt zal Trump alleen maar populairder maken en de wanhoop van het establishment bewijzen.

Ze weten dat ze niet kunnen winnen. Ze hebben geen controle meer over Twitter, dus kunnen ze de publieke perceptie niet meer vormgeven zoals vroeger, en nu burgerjournalisten hun verhalen in realtime kunnen ontmantelen, wordt hun propaganda grotendeels geneutraliseerd. We roepen hun toneelstukken af voordat ze ze uitvoeren. Wij hebben het draaiboek.

Ze zijn GENEUKT. En zij weten het. Ze hebben dus geen andere keuze dan te proberen Trump gevangen te zetten, hem van de stemming te houden, of erger.

Maar met elke stap die ze zetten om te voorkomen dat Trump zijn ambt terugkrijgt, graven ze hun graf nog een beetje dieper, wat hun toekomstige vervolging verder rechtvaardigt.

Uiteindelijk zal dit netto positief zijn voor Trump. Het zal de anti-establishmentbeweging alleen maar meer brandstof geven, en het voorziet Trump van toekomstige politieke munitie die hij op zijn vijanden kan loslaten.

Dorothé
 

Links gooide vier jaar lang een driftbui over ‘verkiezingsinmenging’ vanuit Rusland, en gebruikte deze leugen om het belemmeren van het hele presidentschap van Trump te rechtvaardigen.

Diezelfde mensen proberen Trump in 2024 van de stemming te halen.

En zij beweren dat zij degenen zijn die “de democratie verdedigen”.

Dorothé
 

1703057532606.png
Zelensky annuleert de Oekraïense verkiezingen en Biden probeert de verwachte winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen af te zetten.

Beide naties die beweren de kampioenen van de ‘democratie’ te zijn, gedragen zich als totalitaire dictaturen en vernietigen het stemrecht van het Volk.

Dorothé
 

1703057583266.png
Kunnen jullie je voorstellen dat Trump Biden uit de stemming zou verwijderen?

Het zou een dekking van muur tot muur zijn, 24/7. “FASCISTISCHE DICTATUUR VERNIETIGT DEMOCRATIE!”

Elke straat in de stad zou al in brand staan als de schoen aan de andere voet zat. Maar als ze het doen... is het (D)anders.

Dorothé
 

-Propaganda
-Censuur
-Verkiezingsinmenging
-Buitenlandse conflicten
-Geld witwassen
-Bewapening van DOJ
-Open grenzen
-Inflatie
-LGBTQ/Genderpsychose
-Door de mens vervaardigde ziekteverwekkers
-Gedwongen medische experimenten

Als u op dit moment nog steeds een Democraat bent, is het aan u.

Dorothé
 

1703094440715.png
WaPo VERWIJDERT het tabblad “Oorlog in Oekraïne” van de website!

Ze zullen nooit mondeling hun nederlaag toegeven, maar ze vertellen het je op andere manieren.

In plaats van de waarheid te vertellen over hoe de VS/NAVO zojuist honderdduizenden Oekraïners naar de slachtbank hebben gestuurd vanwege hun geopolitieke agenda… zullen ze doen alsof dit allemaal nooit is gebeurd.

Dorothé
 

⚠️WOW⚠️

Poetin beschuldigt Kiev van samenzwering met “buitenlandse agenten” en roept op tot een “strenge reactie” op “staatsterrorisme”.

Poetin roept de CIA/MI6 op voor Nord Stream en meer! En hij is van plan hen ter verantwoording te roepen.☠️

Zie je waarom ik hem leuk vind?

Yahoo News (https://news.yahoo.com/putin-must-severe-action-against-120853128.html)
Putin: There must be severe action against 'foreign agents' who help Ukraine, destabilize Russia
Russian leader Vladimir Putin said that there must be a "severe" response against foreign intelligence services that "directly" support Ukraine and seek to "destabilize the socio-political situation in Russia" in a video address published on the Kremlin's website on Dec. 20.

Dorothé
 

1703099211698.png
Het Hooggerechtshof van Colorado heeft een initiatief genomen voor wat ik een ‘massale normie-waking-gebeurtenis’ noem.

Veel niet-geëngageerde burgers erkennen nu de ernst van de situatie, als gevolg van het ongekende totalitaire gedrag van het establishment.

Deze gebeurtenis zal een soortgelijk effect hebben als de inval in Mar-a-Lago en de onzinnige aanklachten. Het Biden-regime wordt een volledige dictator en misbruikt openlijk de macht van de regering om Trump aan te vallen. Het maakt hem uiteindelijk alleen maar populairder en versterkt zijn steun, waardoor talloze normen in het proces wakker worden. Het gebeurt elke keer.

Elk machtsmisbruik wakkert een nieuwe reeks normen aan, en het machtsmisbruik escaleert, waardoor het moeilijker wordt voor normen om te negeren. De naald beweegt.

Ze moeten het zien om het te geloven. Laten we het ze dus laten zien.

Dorothé
 

Het was een spektakel om te zien hoe politici van het establishment en propagandistische laarslikkers het Hooggerechtshof van de CO verdedigden.

Ik verzoek alleen dat ze dezelfde energie behouden vanaf januari 2025, wanneer Trump weer de leiding heeft en onder dezelfde regels opereert.

Dorothé
 

1703154301126.png
Degenen die zwaar gehersenspoeld zijn, zullen niet wakker worden tenzij er flagrante fouten in de matrix voorkomen.

Wat anderen als een negatief moment zien, zie ik als een kans om meer individuen wakker te schudden.

Ik verwelkom de chaos, want hoe gekker het wordt, hoe dichter we bij de finish komen. Op een of andere manier.

Dorothé
 

Voor degenen die enthousiast raken over de namen van de medewerkers van Epstein, je moet het begrijpen.

HET IS NIET DE KLANTENLIJST!

Dit is een lijst met “partners”. Het feit dat iemands naam op deze lijst staat, betekent NIET dat hij/zij betrokken is bij misdaden tegen minderjarigen.

Epstein was een inlichtingen-honingpot-plan, waarbij hij en Ghislaine zouden proberen rijke en machtige mensen in gevaar te brengen, zodat ze hen via chantage konden controleren.

Alleen omdat iemand op de foto met Epstein werd gezien of met hem in verband werd gebracht, betekent dit NIET dat hij of zij een pedofiel is, het betekent dat Epstein die persoon probeerde te compromitteren.

Denken we echt dat de Biden-beheerder ons graag de klantenlijst wil laten zien? Absoluut niet.

Dit riekt naar een valstrik of een poging tot witwassen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan