BioClandestine



We zien Rusland oprukken in de Donbas-regio in de steden Avdiivka en Mar’inka.

Het land zelf is echter niet de enige maatstaf voor succes in een oorlog. Hulpbronnen, soldaten, financiering, steun en moreel slinken ook snel voor Oekraïne.

Rusland heeft berekend dat ze niet snel hoeven op te rukken en meer slachtoffers hoeven te lijden, als ze methodisch kunnen blijven bewegen en Oekraïne uiteindelijk van binnenuit zal instorten en zich hopelijk zal overgeven. Dan kan Rusland zoveel land claimen als ze willen, met weinig tot geen weerstand, waardoor het aantal vriendschappelijke, vijandige en burgerslachtoffers tot een minimum wordt beperkt.

De financiering uit het Westen droogt op, de winter is aangebroken en Oekraïne heeft bijna geen opties meer. Het tegenoffensief mislukte, ze hebben geen overwinningen om de NAVO te laten zien die erop wijzen dat de overwinning behaald kan worden, en het publiek over de hele wereld geeft niet langer om Oekraïne. De steun van Zelenski bestaat niet en is “op weg naar buiten” volgens de burgemeester van Kiev, Vitali Klitschko.

Oekraïne is aan het instorten.

Als de status quo blijft bestaan, zal Oekraïne vallen. Het enige dat Oekraïne nu kan redden is directe Amerikaanse interventie en dus een volledige kinetische WO3.

Dorothé
 

⚠️HOLY SHIT⚠️

Oorlogszuchter Lindsey Graham doet een 180 en beweert NU dat hij America First is en de grens wil beveiligen!

“Ik help Oekraïne pas als we eerst onszelf helpen.”

Vergelijk dit met Graham zes maanden geleden in Kiev, kwijlend over dode Russen.

HET IS VOORBIJ!

Dorothé
 

Mag ik even echt tegen jullie zijn?

Nauwkeurig rapporteren over Oekraïne/Rusland was niet eenvoudig.

Elke tv, krant, website, radio, enz., ALLEMAAL vertelden ze je “Rusland slecht”, en ikzelf, samen met een handvol anderen, deed het impopulaire ding, namelijk de waarheid melden.

Weet je hoe moeilijk het was om als Amerikaanse veteraan, uit een militaire familie met generaties dienst in het Amerikaanse leger, te moeten doen wat ik de afgelopen twee jaar heb gedaan? Zowel links als rechts verachtten mij, en alle grote mediakanalen besmeurden om beurten mijn goede naam omdat ik hun propagandacampagne durfde te bedreigen. Ze probeerden alles van mij af te pakken. Het enige probleem was dat ze niets meer konden meenemen.

Denk je dat ik dit wilde doen? Denk je dat ik het leuk vond om te melden dat het land waarin ik en mijn familie tientallen jaren hebben gediend, eigenlijk het kwaadaardige imperium is? Denk je dat ik het leuk vond om te horen dat alles wat mij ooit was verteld een leugen bleek te zijn? Nee. Maar ik koos ervoor om het goede te doen, omdat het gedaan moest worden, ongeacht de gevolgen, waarvan er veel waren.

Zullen degenen onder ons die de propagandamachine hebben bestreden ooit de juiste erkenning krijgen voor wat we hebben gedaan? Waarschijnlijk niet. Maar als we in de echte wereld zouden leven, zouden de Pulitzerprijzen naar de dappere burgerjournalisten op sociale media gaan voor hun nauwkeurige berichtgeving, ondanks de enorme zee van desinformatie.

Ik weet niet hoe of wanneer, maar we zullen wraak nemen.

Dorothé
 

1701763603326.png
Laten we een beetje politieke wiskunde doen.

Als de VS/Oekraïne/NAVO en hun schoothondjesmedia bereid waren tegen u te liegen over de oorlog in Oekraïne, waarover willen ze dan nog meer tegen u liegen?

Als ze het publiek op die schaal kunnen manipuleren, waartoe zijn ze dan nog meer in staat? 👀

Dorothé
 

Voor degenen die hun parels grijpen bij het zien van de GTA6-trailer: ik heb nieuws voor je.

De game is letterlijk gewoon Miami. Zo ziet een standaard avondje uit in Fed Hill of New Orleans eruit.

Als je de videogame slecht vindt, moet je het echte leven eens zien 😂

Dit is nu Amerika.

Dorothé
 

Belangrijke uitwisseling tussen @SenJohnKennedy en Christopher Wray over Hunter’s Laptop.

Wray beweert dat de FBI “voorzichtig moest zijn met wat we kunnen zeggen, vooral midden in het verkiezingsseizoen”. BULLSHIT!

Als dat de laptop van Don Jr. was, zou de FBI hem hebben gelekt op het moment dat ze hem in handen kregen, en zou elke media-outlet hem 24/7 bovenaan hebben geplaatst.

De reden dat de FBI niets heeft gedaan aan het liegen van MSM en Big Tech over de geldigheid van de laptop, is omdat ze niet wilden dat Trump zou winnen. Periode. Einde verhaal. Dit betekent dat de FBI willens en wetens het Amerikaanse volk heeft misleid door zich te bemoeien met federale verkiezingen, in een succesvolle poging om de zittende Amerikaanse president omver te werpen, waardoor de wil van het Amerikaanse volk teniet werd gedaan.

Sommigen noemen dat misschien verraad!

Dorothé
 

1701844752978.png
Impopulaire mening:

Georganiseerde religie was een psyop van de vroege beschavingen om hun bevolking bang te maken voor volgzaamheid en dienstbaarheid, met de belofte van een hiernamaals.

En nu vechten moderne mensen over de manier waarop ze dezelfde entiteit, die dom is, moeten aanbidden.

Dorothé
 

Velen raken in paniek dat RFK Jr. heeft toegegeven twee keer in het vliegtuig van Epstein te hebben gereden.

Dit betekent niet dat hij naar het eiland ging. Luister naar het hele fragment.

Trump reed begin jaren negentig ook met de Lolita Express tussen Florida en New York.

Epstein was een rijke en machtige man, en mensen wisten niet dat hij een zieke en gestoorde pedo was totdat hij in 2005 werd onderzocht. Hij was gewoon een miljardair die de resorts van Trump bezocht die een ritje met zijn privéjet aanboden. Toen Trump, RFK Jr. en anderen de duistere waarheid leerden kennen, trokken ze zich terug, en ze zijn hier allebei open over geweest en hebben Epstein volledig veroordeeld.

Veel sensationele accounts zullen proberen dit als bewijs te gebruiken dat RFK Jr. een van de klanten van Epstein is, maar dat is helemaal niet wat er wordt gezegd.


X (formerly Twitter) ()
Jesse Watters (@JesseBWatters) on X
RFK Jr. explains his rides on Epstein's private jet

Dorothé
 

Voor degenen die niet weten hoe de Epstein-honingpot werkte, zie het bijgevoegde artikel!

Dit zou enig licht moeten werpen op WAAROM mensen als Trump en Kennedy door Epstein werden benaderd.

Het was geen ongeluk.

Clandestine’s Newsletter (https://open.substack.com/pub/bioclandestine/p/the-epstein-honeypot-operation)
The Epstein Honeypot Operation
For those who don’t know how the Epstein honeypot worked, allow me to explain. Epstein was a CIA/Mossad asset, who lured powerful people into compromising situations with minors, then would control them via blackmail.Clandestine’s Newsletter is a reader-supported publication. To receive new posts and support my work, consider becoming a free or paid subscriber.

Dorothé
 

Biden: “Ik ben niet bereid om weg te lopen uit Oekraïne, en ik denk ook niet dat het Amerikaanse volk dat is.”

Amerikanen:

Dorothé
 

Biden heeft zojuist toegegeven dat Oekraïne verloren heeft.

Hij bracht het scenario naar voren waarin Amerikaanse troepen tegen Russische troepen zouden moeten vechten, waarbij hij ten onrechte beweerde dat Poetin plannen heeft om “door te gaan” na Oekraïne.

Het Biden-regime weet dat Oekraïne op het punt staat in te storten. Het is voorbij.

Maar nu zijn ze wanhopig...

Dorothé
 

Kijk, ik weet dat Trump niet perfect is, maar we kunnen niet ontkennen dat hij in veel opzichten gelijk had.

Zijn algemene stelling is dat er een moeras/diepe staat bestaat, dat zij inlichtingendiensten hebben bewapend om hem aan te vallen, dat de Russische samenzwering een leugen was en dat de media en de technologie corrupt zijn.

Dat bleek allemaal waar. Dus hoewel je hem misschien niet mag, is de realiteit dat toen hij van de roltrap afkwam, hij de Deep State dwong hun middelen in te zetten en zichzelf bloot te geven. Hij was de katalysator voor het mondiale ontwaken dat we vandaag de dag zien.

Hij had gewoon thuis kunnen blijven in zijn megalandhuis met zijn vrouw als supermodel, maar in plaats daarvan deed hij zijn uiterste best om deze corruptie aan de kaak te stellen, werd genadeloos aangevallen door elke machtsfactor in de regering en de particuliere sector, en nu is het Biden-regime proberen hem levenslang op te sluiten.

De man heeft het recht verdiend om af te maken waar hij aan begonnen is, en deze keer zal het publiek bij hem zijn. De optiek is ingesteld. Trump zal de vrije hand hebben om ingrijpende veranderingen door te voeren met uitvoerende macht, en de kreten van de MSM: “DICTATOR!” zal worden genegeerd, omdat het publiek zojuist vier jaar getuige is geweest van het tirannieke en fascistische Biden-regime.

Als er ooit een kans was om de Deep State op legitieme wijze te vernietigen, dan is het dit.

Dorothé
 

1701983131630.png
Het fascistische Biden-regime perst nu het Amerikaanse volk af voor financiering in Oekraïne door te dreigen ons en onze kinderen te laten sterven in een oorlog ruim 8.000 kilometer verderop, om de offshore-activa van corrupte Amerikaanse politici te verdedigen.

Ben je al wakker? Afgrond inkomend.

Dorothé
 
You're right in the sense that once spirituality became 'organized' it was structured through [THEM] because that's one thing [THEY] are really good at. Just remember that [THEY] are usurpers who can't create a thing. This means there's nothing wrong with the spiritual movements [THEY] hijacked per se.

[THEY] have also tried to rewrite the Bible, but since [THEY] know that the one true God of all creation is Boss they can't touch His Word. [THEY] did add footnotes, tho, as was the case with the Scofield Bible, which has led to Christian Zionism being the dominant Christian denomination. Stick to the King James Version, it has no copyright. [THEY] can't patent the Source and [THEY] know it.

Same with our God-given DNA. Q wrote [THEY] are after your DNA, protect your DNA. Just like [THEY] did with the Bible the clot shots are meant to alter the original blueprint. Evil can only invert and distort creation, it is incapable of creation itself. And therein lies its weakness. We are dealing with a cheap imitation of the Most High.



Mike
 
Laatst bewerkt:

1702025128989.png
Als iemand die gelooft dat belastingen diefstal zijn, kan ik niet zeggen dat ik Hunter de schuld geef omdat hij zijn belastingen niet heeft betaald.

Er is een overvloed aan andere dingen waarvoor we hem kunnen aanklagen, maar die veel schandelijker zijn.

Ik ga met de overwinning aan de slag en hoop dat dit ertoe leidt dat hij zich verder in zijn zaken gaat verdiepen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.908
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan