BioClandestine


1706174010878.png
Dus wat is er gebeurd met het feit dat Trump een pedofiel was die door Epstein werd gecompromitteerd?

Is dat geen ding meer? Never-Trumpers vertelde me met grote zekerheid dat Trump bij deze hele zaak betrokken was.

Ondertussen is Trump de enige die praat over het stoppen van de wereldwijde kinderhandelcrisis.

Dorothé
 

1706174064916.png
Wie heeft er baat bij dat de Amerikaanse grens open is?

-Democraten, die miljoenen nieuwe kiezers binnenbrengen

-Mensenhandelaren, die seksslaven binnenbrengen die ze aan Amerikaanse kopers kunnen verkopen

-Terroristen die de VS infiltreren

Er is geen logische reden om te pleiten voor open grenzen, afgezien van criminaliteit.

Dorothé
 

1706174118040.png
Een stem op Biden is een stem op:

-Open grenzen
-Eindeloze oorlogen
-Falende economie
- Terugkerende “pandemieën”
-Gedwongen medische experimenten
-Staatspropaganda
-Big Tech-censuur
-Bewapening van de overheid
-Vernietiging van familie/religie
-Seksualisering van kinderen

Kies verstandig.

Dorothé
 

1706174163553.png
Er zit een zilveren randje aan de flagrante tirannie van het Biden-regime.

Het stimuleert het Amerikaanse volk, legt de ernst van onze situatie bloot en brengt ons allemaal samen om een gemeenschappelijke vijand te bestrijden.

Het Amerikaanse volk begint weer als een eenheid te opereren.

Dorothé
 

1706208502317.png
Een door mensen ontwikkelde ziekteverwekker heeft zojuist ruim zeven miljoen mensen gedood.

We staan aan de vooravond van WO3.

Epstein leidde een pedo-honeypot/chantage-operatie waarbij de machtigste mensen op aarde betrokken waren.

Waar concentreert het Biden-regime zich op? Prikkeldraad verwijderen uit onze grens.

Word verdomme wakker.

Dorothé
 

1706219063077.png
Het establishment stuurde meer dan 200 miljard dollar om de Oekraïense grens te verdedigen (en faalde), maar ze weigerden 5 miljard dollar uit te trekken om een muur aan onze eigen grens te bouwen.

We hadden veertig muren kunnen bouwen, maar in plaats daarvan hebben we alleen maar een half miljoen dode Oekraïners.

En ze noemen het ‘democratie’.

Dorothé
 

Trump en RFK Jr. staan achter Texas en zijn het erover eens dat we de grens moeten beveiligen.

Trump en RFK Jr. zijn het erover eens dat er een Deep State bestaat, dat de corruptie welig tiert, en dat een nieuwe Biden-termijn catastrofaal zou zijn voor Amerika en de wereld.

Als deze mannen het menen, zullen ze zich verenigen tegen een gemeenschappelijke vijand voor het welzijn van het Amerikaanse volk.

Ik weet dat RFK Jr. zei dat hij zich niet bij Trump zou aansluiten, maar dat is ook wat DeSantis en Vivek zeiden. Ze voeren een campagne. Wat moeten ze zeggen? Ze moeten doen alsof ze meedoen aan de race, ook al weten ze dat dat niet zo is.

RFK Jr. kent de bedreiging die het establishment vormt voor de welvaart van de mensheid. Hij weet ook dat Trump meer steun heeft en een veel grotere kans heeft om Biden omver te werpen.

Beiden zijn anti-establishmentkandidaten van beide kanten van het gangpad. Beiden delen dezelfde doelstellingen, met misschien enkele verschillende meningen over hoe dit te bereiken. Beiden zaaien angst in de Deep State, zoals blijkt uit de aanvallen in de media tegen hen.

Ik weet dat velen van jullie dit idee niet leuk vinden, maar dit ticket heeft de beste kans om Biden in 2024 omver te werpen, en het zou het verenigende moment zijn dat dit land nodig heeft. Het is meer mogelijk dan mensen denken 👀

Dorothé
 

1706294952917.png
Jarenlang hebben mensen herhaald: “Het is niet links versus rechts”!

Dat is een grove verkeerde voorstelling van zaken.

Ja, er zijn corrupte politici in zowel de GOP als de DNC. Maar alle tirannie komt van links, en al het verzet komt van rechts.

Dorothé
 

Ik heb Ben Shapiro niet op mijn bingokaart laten rappen.

Ik wil af van welke rit dit ook is.

Als Shapiro denkt dat we gaan vergeten dat hij een genocidale maniak en Israëlische propagandist is, alleen maar omdat hij een ineenkrimpende videoclip heeft gemaakt... heeft hij het mis 😂

Dorothé
 

1706342040593.png
Iedereen weet dat de zaak Jean Carroll een complete farce is en een verlengstuk van de heksenjacht om Trump op alle mogelijke manieren te belasteren.

Zelfs de Libs/nooit-Trumpers die het aanmoedigen, weten dat het waanzin is. Het maakt ze gewoon niet uit.

Ze kunnen het vieren als ze willen. Trump zal nog steeds POTUS zijn.

Dorothé
 

1706342095043.png
Ligt het aan mij, of gaat de tijd langzamer?

We zijn nog geen maand in 2024 en het voelt alsof het zes maanden geleden is.

Deze shitshow kan niet snel genoeg eindigen.

Dorothé
 

1706342141699.png
Alles begint logisch te worden als je beseft dat de vernietiging van de Verenigde Staten niet te wijten is aan incompetentie.

Het is opzettelijk.

Ze willen dat onze grens opengaat. Ze willen dat onze steden worden verteerd door misdaad. Ze willen dat onze economie faalt. Ze willen het kerngezin vernietigen. Ze willen pandemieën en gedwongen vaccinatie. Ze willen onzekere verkiezingen. Ze willen schadelijke drugs in onze straten. Ze willen onze kinderen seksualiseren. Ze willen dat we arm zijn. Ze willen dat we niet geïnformeerd zijn.

Ze willen onze manier van leven vernietigen voor hun eigen voordeel.

Wij zijn in oorlog.

Dorothé
 

1706396478080.png
⚠️INTRIGUEREND⚠️

NY Post beweert dat het Trump-team RFK Jr. heeft benaderd over een mogelijk VP-bod!

Ze citeren echter niet nader genoemde bronnen en insiders, dus neem het met een korreltje zout.

Als je mij volgt, weet je dat ik Trump heb opgeroepen om RFK Jr. als vice-president te kiezen en de krachten te bundelen, om ervoor te zorgen dat we Joe Biden en het establishment verslaan. De laan is er. Logisch gezien is het logisch. Beide mannen zijn meer dan wie dan ook aangevallen door de media en het establishment. Dit betekent dat het establishment deze twee mannen het meest vreest.

Dit ticket zou Amerika kunnen verenigen door een beroep te doen op de anti-establishment kiezers over het hele politieke spectrum. Dit ticket zou alle centristen ertoe aanzetten om zich bij Trump aan te sluiten, en zou zelfs enkele blauwe kiezers aanspreken. Het ticket zou een 'slam dunk'-aardverschuiving zijn.

Ik blijf erover schreeuwen totdat het niet gebeurt, omdat het simpelweg te logisch is om niet te gebeuren.

Dorothé
 

1706434600956.png
Heeft één enkele Democratische politicus iets gezegd over de humanitaire crisis aan de grens?

Heeft één van hen zelfs maar melding gemaakt van de vrouwen en kinderen die worden verhandeld en verkocht voor de seksslavenhandel?

Net als Epstein negeren ze de olifant in de kamer…

Dorothé
 

Voor degenen die twijfelen aan de loyaliteit of de hoedkleur van RFK Jr., slechts een vriendelijke herinnering dat hij de meest uitgesproken kandidaat is als het gaat om de ontwikkeling van biowapens.

Hij praat openlijk over de Amerikaanse biolabs in Oekraïne die etnische biowapens creëren...

Niemand anders heeft dit gedaan. Zelfs Trump.

RFK Jr. is een bondgenoot.

Dorothé
 

Voor alle Facebook-moeders in mijn reacties die huilen omdat RFK Jr. je wapens wil pakken of de opwarming van de aarde wil stimuleren...

RFK Jr. heeft erop gewezen dat sommige van zijn standpunten in de loop der jaren zijn veranderd. Hij steunt de 2A en zal niemands wapens afnemen.

Stop met het verspreiden van onzin in mijn reacties.

Dorothé
 

1706520142000.png
Het neoconservatisme is dood.

De Nikki Haleys en Lindsey Grahams van de wereld zijn een uitstervend ras. Het Amerikaanse volk wijst deze oorlogszuchtige psychopaten af.

Wij willen geen eindeloze oorlogen. Wij willen niet dat ons belastinggeld wordt witgewassen. Wij willen geen zinloze dood.

Niet meer.

Dorothé
 

1706520208675.png
Dit is dom 😂

Er is geen enkele supporter van Trump of RFK Jr. die zijn stem verandert op basis van de mening van Taylor Swift.

Degenen die vatbaar zijn voor dit schapengedrag zijn al gehersenspoeld door de tv en zijn dus al aanhangers van Biden/DNC.

Ze stemden hoe dan ook op DNC.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.153
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan