Ik had geen plannen om dit aan te pakken, omdat het echt dom is, maar ik heb zoveel slechte NFL/Taylor Swift-opnames gezien dat ik jullie allemaal op het rechte pad moet brengen.
De NFL is niet geschreven. De relatie tussen Kelce en Swift is niet nep.
De NFL- en tv-netwerken hebben een financieel belang bij het promoten van Swift, omdat ze een enorme invloed heeft en haar fans tot de demografische groep behoren die de NFL momenteel niet heeft. Ze proberen alleen maar hun publiek uit te breiden, en Swift is een gemakkelijke manier om meer vrouwen naar de NFL te laten kijken.
De tv-netwerken houden echter wel van Swift omdat ze een bekende DNC-advocaat en Trump-hater is. Als ze een Trump-supporter was, zouden haar schermtijd en media-aandacht niet zo hoog zijn.
Gebeurt er nu scheidsrechterfixing? Ja. Historisch gezien hebben we het bewijs dat scheidsrechters vaste spellen hebben voor de maffia, voor geld, enz., maar voor degenen onder jullie die zeggen dat Patrick Mahomes een stap terug weggooien op de vierde plaats in een krap raam deel uitmaakt van een “script”… je bent een idioot.
Big Pharma, de NFL, de tv-netwerken en de DNC willen zeker dat de Chiefs vooruitgang boeken, omdat het meer schermtijd is voor hun merkambassadeurs, maar game-manipulatie is een serieuze uitdaging. Iedereen die de wedstrijden daadwerkelijk heeft gezien, weet dit. En dit komt van mij, een letterlijke professionele complottheoreticus.
Als jullie allemaal stomme dingen zeggen, zien de serieuze mensen er slecht uit. Hou op.
Dorothé