BioClandestine


Het RFK Jr.-kamp heeft zich vastgeklampt aan het verhaal dat “RFK Jr. de beste kans is om de Uniparty en het Duopolie te stoppen”.

Alsof hij wil impliceren dat Trump deel uitmaakt van de Uniparty…

Trump is in oorlog met de Uniparty sinds hij in 2016 van de roltrap afkwam.

Jullie moeten allemaal nieuw zijn. Het establishment, de GOP, haat Trump. Het establishment, de Democraten, haat Trump.

Het feit dat Trump als Republikein optreedt, betekent niet dat hij deel uitmaakt van de Uniparty. Trump is een onafhankelijke die de GOP heeft overgenomen. Zijn MAGA-beleid is enorm verschillend van het Neocon Bush/McCain-tijdperk van de Republikeinse Partij. MAGA maakt geen deel uit van de warpig Uniparty.

Trump erkende dat onafhankelijk opereren vrijwel onmogelijk is om te winnen. Dus in plaats van onafhankelijk te worden, infiltreerde hij bij een van de partijen en geeft deze van binnenuit opnieuw vorm.

Ik ben ook een grote fan van RFK Jr., maar we zijn niet van plan te doen alsof hij de eerste of de enige man is die zich verzet tegen de Uniparty. Trump en zijn aanhangers voeren deze oorlog nu al meer dan acht jaar. Kom niet jaren te laat opdagen bij het gevecht en doe alsof jullie allemaal de eigenaar zijn.

Dorothé
 

1712894497358.png


Prachtig artikel van WSJ!

Volgens hun peilingen in zeven strijdtonelen is 30% van de zwarte mannen en 11% van de zwarte vrouwen van plan in 2024 op Trump te stemmen.

In 2020 won Trump 12% van de stemmen van zwarte mannen en 6% van de stemmen van zwarte vrouwen.

Dit zijn catastrofale cijfers voor Biden.

Dorothé
 

1712983006949.png
Er wordt veel gepraat over een aanstaande Iraanse aanval op Israël.

De VS hebben aangekondigd dat ze meer troepen naar de regio zullen sturen en Biden zegt dat de VS Israël zullen verdedigen als ze worden aangevallen. Veel beweging van militaire vliegtuigen.

Ik weet niet wat er zal gebeuren, maar we flirten met de totale WO3.

Dorothé
 

Biden mompelt dat de VS “Israël zullen helpen verdedigen, en dat Iran daar niet in zal slagen”.

Hij verandert halverwege een zin in een roomba en schuifelt dan onhandig het podium af.

Dit wordt verondersteld de leider van de ‘vrije’ wereld te zijn. Lijkt dit jou op een opperbevelhebber?

Wij zijn genaaid 😂

Dorothé
 

1712983132590.png

Net een half miljoen volgers gehaald 👀

Shout out naar degenen onder jullie die bij mij zijn gebleven en mij een kans hebben gegeven.

En schreeuw het uit naar mijn vijanden die mij wanhopig probeerden tegen te houden.

Ik kijk ernaar uit om dit platform te blijven gebruiken om de normen wakker te schudden en de MSM te verslaan.

Wie is met mij?

Dorothé
 

Trump vat onze situatie perfect samen.

Trump spreekt over de incompetentie van Biden, zijn seniliteit, en dat we op het punt staan in een wereldoorlog te worden meegesleurd.

Zeg wat je wilt over Trump, ik heb ONEINDIG meer vertrouwen in hem om deze situatie aan te pakken dan Biden.

Dorothé
 

1712983234145.png
Don Lemon zal het niet veel langer volhouden op X.

Bij elke post wordt hij UITGEZET in de reacties. De verhoudingen zijn wild.

We gaan hem pesten totdat hij ermee ophoudt, en dan zal hij de schuld geven aan een combinatie van racisme, homofobie, antisemitisme, Trump en Poetin.


Dorothé
 

Ik ben in observatiemodus.

Bereid je op het ergste voor. Hoop op het beste.

Laten we bidden dat wij als wereld de komende uitdagingen zullen doorstaan.

Blijf ijzig.

Dorothé
 

Het gaat mij niet om Israël.

Het gaat mij niet om Oekraïne.

Het gaat mij niet om Taiwan.

Stop met het sturen van ons geld naar andere landen en stop met het sturen van onze troepen om te sterven in oorlogen die niets met ons te maken hebben.

Als je tot de conclusie komt dat oorlog de oplossing is, ben je gemanipuleerd.

Dorothé
 

1713113920705.png

Het duurde niet lang voordat het establishment meer geld begon te eisen voor Israël en Oekraïne.

Ongeacht de situatie, waar ook ter wereld, is de oplossing van het moeras ALTIJD meer van ons geld.

Wij zijn arbeidsslaven voor de mondiale oorlogsmachine. Niets meer.

Dorothé
 
You're dead wrong. Iran telegraphed the attack to fix the eyes of the world on this. It was a 3-pronged attack, first with slow and primitive drones which Iran knew would be downed, then outdated missiles, most of which would also be downed, and finally ballistic missiles. One object was to overwhelm the Iron Dome, which they did. Did you know Israel spent over $1 billion defending themselves against this one attack? And what about the hyperexpensive Patriot missiles shot by the US Navy? Can't you see how humiliating this is? About as humiliating as the Oct. 7 military operation carried out by Hamas. Iran did manage to damage two airbases in the South, one from which Israel launched the attack against the Iranian consulate in Damascus and the other one from which the IDF launches its airstrikes on Gaza. The object was to send a message without the attack being devastating enough to launch a world war. Iran succeeded in every way. They are saving their hypersonic missiles for another day. It's now up to Israel to make the next move and the US and UK have already signaled they want to opt out should things get out of hand. Israel stands alone, twice humiliated by resistance forces who can now telegraph their moves and still win!



Mike
 

Ik heb stilletjes geobserveerd, en dit is mijn mening:

Het Congres verspilde geen tijd en profiteerde van de situatie. Ze probeerden onmiddellijk de emotie (angst) van het publiek te bewapenen om hun agenda van het nieuw leven inblazen van de publieke steun voor de oorlogsmachine te bevorderen.

Ons belastinggeld mag om welke reden dan ook NIET aan deze conflicten worden besteed. Ons belastinggeld mag ALLEEN worden besteed aan de werkelijke belangen van het Amerikaanse volk. We hebben een grens die beveiligd moet worden. Er is sprake van corruptie die moet worden uitgeroeid. Onze samenleving faalt. Wij hebben VEEL van onze eigen problemen.

Toch zijn er TRILJOENEN van ons belastinggeld gestuurd om deze oorlogen over de hele wereld te financieren, die absoluut niets met ons te maken hebben en ons op geen enkele manier ten goede komen. Er wordt van ons gestolen op de grootst denkbare schaal. Onze arbeid wordt gebruikt om bijna alle conflicten en oorlogen over de hele wereld te financieren, terwijl onze eens zo grote natie blijft verslechteren en onze levenskwaliteit blijft dalen. Wij zijn slaven.

Onze politici willen zo graag de Derde Wereldoorlog financieren, maar kunnen niet de moeite nemen om iets te financieren dat hun kiezers ten goede komt. Zolang deze mentaliteit niet verandert, zal de wereld blijven falen en zal een grootschalige mondiale oorlog ons lot zijn.

Dorothé
 

1713239628754.png
Dit conflict in het Midden-Oosten lijkt gewoon voorbij.

Zowel Iran als Israël maken openlijk melding van hun aanvallen voordat ze deze uitvoeren. Waarom uw aanvallen telegraferen?

De aanval van Iran heeft ook niet veel schade aangericht.

Dit voelt niet als oorlog. Het voelt als een PR-strijd met drones en raketten.

Dorothé
 

1713239684824.png
Velen die dit een ‘terroristische cyberaanval’ noemden, vieren nu het criminele onderzoek van de FBI alsof het het enorme spectrum aan wilde theorieën over deze gebeurtenis bewijst.

De FBI onderzoekt de gebeurtenissen die hebben geleid tot het vertrek van het schip uit de haven en kijkt naar criminele nalatigheid. Dit betekent dat zij van mening zijn dat de crash zelf niet opzettelijk was, maar voorkomen had moeten worden als de juiste protocollen waren gevolgd.

Het lijkt erop dat iemand in de managementketen de reeds bestaande elektrische problemen van het schip negeerde of er niet in slaagde deze aan te pakken, en het schip toch toestemming gaf de haven te verlaten, wat strafrechtelijke aansprakelijkheid zou kunnen inhouden. De Dali had de haven nooit mogen verlaten.

De handeling om dit schip de haven te laten verlaten was een misdaad, niet de handeling van het tegen de brug slaan. Maar dat weerhoudt de clickbait-artiesten er niet van om deze kop uit te melken en de doelpalen opnieuw te verplaatsen.

Dorothé
 

Bekijk bijlage 35166
Dit conflict in het Midden-Oosten lijkt gewoon voorbij.

Zowel Iran als Israël maken openlijk melding van hun aanvallen voordat ze deze uitvoeren. Waarom uw aanvallen telegraferen?

De aanval van Iran heeft ook niet veel schade aangericht.

Dit voelt niet als oorlog. Het voelt als een PR-strijd met drones en raketten.

Dorothé

Mijn antwoord hierop vind je hier. BC lult uit zijn nek.

Mike
 

1713239748825.png


Heeft u uw belastingen betaald?

Israël, Oekraïne en Taiwan hebben uw geld nodig.

Weet u hoe de kosten van levensonderhoud zijn gestegen en dat u met minder genoegen heeft moeten nemen om rond te komen? Dat geld wordt gestuurd om dood en verderf over de hele wereld te financieren.

Ze noemen het ‘De Amerikaanse Droom’.

Dorothé
 

1713240267530.png
Amerikanen: “Hé, ik kan geen boodschappen betalen of een huis kopen. De steden zijn geteisterd door misdaad en drugs. Onze grens staat wijd open. Politici en beroemdheden verhandelen kinderen. Iemand heeft een biowapen vrijgegeven.

Kunnen jullie allemaal iets doen?”

Congres:

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
503.070
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan