BioClandestine


1713305358339.png

Naar verluidt wil Mike Johnson een uitgavenpakket van $ 95,34 miljard introduceren om buitenlands conflict te financieren, waarvan omvat:

$ 48,43 miljard voor Oekraïne
$ 14,1 miljard voor Israël
$ 2,4 miljard voor de Rode Zee
$ 2,58 miljard voor Indo-Pacific (Taiwan)

Zero dollar voor de grens.

Dorothé
 

1713340661895.png
De Founding Fathers vertelden ons wat we in deze situatie moesten doen.

“Telkens wanneer een regeringsvorm destructief wordt voor deze doeleinden, is het het recht van het volk om deze te veranderen of af te schaffen, en een nieuwe regering in te stellen.”

-Onafhankelijkheidsverklaring, 1776

Dorothé
 

1713412006101.png
De wielen in Washington draaien langzaam als het gaat om zaken die het establishment niet interesseert, zoals het beveiligen van onze grens.

Maar als het om de financiering van buitenlandse conflicten gaat, komen ze in actie en hebben ze wetsvoorstellen in de aanslag.

Het volk is niet hun prioriteit.

Dit moet veranderen.

Dorothé
 

1713412059185.png
Zoals ik het zie, maakt het niet uit wat het Congres tussen nu en januari 2025 doet.

Het maakt niet uit waar ze ons geld naartoe sturen. Het is al gestolen. Als het eenmaal in hun handen is, is het weg. Het komt niet bij ons terug.

Er verandert niets totdat er een ongekende afrekening plaatsvindt in DC.

Dorothé
 

1713412114353.png
Zie jij wat er gebeurt?

Iran schoot raketten op Israël, en de Amerikaanse regering wil dat als excuus gebruiken om het sturen van nog eens 50 miljard dollar naar Oekraïne te rechtvaardigen.

MAGA GOP heeft onlangs McCarthy verwijderd als voorzitter vanwege de financiering van Oekraïne.

Het lijkt erop dat het tijd is om het opnieuw te doen.

Dorothé
 

Ik zie al het verhaal rondgaan dat de Republikeinse Partij “Johnson als voorzitter niet moet afschaffen, want dan riskeren we dat de Democraten de voorzittershamer krijgen”.

Maar als Johnson samenwerkt met Biden om geld naar Oekraïne te sturen, wat maakt het dan uit?

Het zou net zo goed een Dem kunnen zijn.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Johnson krijgt één briefing in een SCIF, en plotseling denkt hij dat Rusland, China en Iran een “As van het Kwaad” zijn.

Hij is óf ongelooflijk goedgelovig, óf hij is gecompromitteerd. Hoe dan ook, hij is ongeschikt voor zijn ambt.

Deze domkop geeft openlijk toe dat hij de Derde Wereldoorlog wil financieren.

Dorothé
 

1713498640768.png
Het publiek staat op het punt een briljante side-by-side te krijgen.

Ze zullen het verschil zien tussen de manier waarop de MSM verslag uitbrengen over de aanval van Israël, vergeleken met de manier waarop ze een paar dagen geleden verslag deden van de aanval van Iran.

Ik wed dat de MSM AANZIENLIJK minder kritisch zal zijn over Israël.

Alleen een gevoel.

Dorothé
 

Ongeacht de ernst van wat er in het Midden-Oosten gebeurt, zullen onze politici het als excuus gebruiken om over de hele wereld om meer buitenlandse hulp te eisen.

Ze proberen misbruik te maken van onze angst.

Dorothé
 

1713599683646.png
Ik heb geen idee wat er gaande is tussen Iran en Israël, maar het lijkt niet op een ‘oorlog’.

Het voelt als een PR-strijd. Het voelt alsof beide partijen een sterke houding proberen uit te stralen, alleen maar om hun kiezers tevreden te stellen.

Ik ben blij dat het niet is geëscaleerd, maar deze hele zaak is raar.

Dorothé
 

Tucker is een nationale schat?

“Ik doe niet aan e-mail. Ik ga niet op internet. Ik heb geen televisie. Daar ben ik niet mee bezig.”

Dorothé
 

Individuen als Bill Maher hebben bewezen ongelooflijk waardevol te zijn in de informatieoorlog.

Dit soort rode pillen, afkomstig van een van hun eigen pillen, maken exponentieel meer normen wakker.

26 miljoen views in 14 uur…

Dit is enorm. Bedankt Bill!


X (formerly Twitter) ()
Bill Maher (@billmaher) on X
It turns out for pedophiles in Hollywood, "It's A Small World After All.

Dorothé
 

1713689769292.png

Zelensky bedankt voorzitter Mike Johnson persoonlijk voor het doorgeven van tientallen miljarden dollars aan extra financiering voor Oekraïne…

Onze politici blijven ons uitverkopen. Mike Johnson, en elke vertegenwoordiger die voor dit wetsvoorstel heeft gestemd, is een verrader van het Amerikaanse volk.

Dorothé
 

De Verenigde Staten van Oekraïne.

Jullie zijn getuige van de voortzetting van de grootste diefstal in de menselijke geschiedenis.

Wij zijn niet “vrij”. Wij zijn slaven. Onze arbeid is de energiebron die dood en verderf over de hele wereld aanwakkert.

En de politici profiteren van ons lijden…

Als je nog niet wakker bent, heb je niet opgelet.

Dorothé
 

Ik weet niet zeker hoe ik mijn gevoelens moet verwoorden nadat Mike Johnson en het Huis van Afgevaardigden zojuist hun verraderlijke uitgavenwet hebben aangenomen.

Daarom heb ik een videoclip gemaakt om het verhaal voor mij te vertellen.

Ik kan me voorstellen dat velen van jullie hetzelfde voelen.

Geniet ervan.

Dorothé
 

Daar is het mensen.

Onze politici geven openlijk toe dat zij de Oekraïense grens als “onze” grens beschouwen.

Allemaal gebaseerd op het valse verhaal dat we een “democratie” zijn en het kwade Rusland op afstand moeten houden.

Ook al hebben we de oorlog voor hun deur gebracht...

Allemaal theatraliteit en bedrog.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.138
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan