Jullie weten allemaal dat ik voor Trump stem, maar ik zou graag zien dat Trump en RFK Jr. een productief gesprek voeren, en misschien een onbeantwoorde vraag over beide kandidaten tot op de bodem uitzoeken.
Trump heeft echter wellicht niet veel te winnen bij een debat met RFK Jr.
Als dit gebeurt, zal RFK Jr. Trump aanvallen vanwege zijn omgang met Covid en zijn weigering om de vaccins aan de kaak te stellen, en Trump zal RFK Jr. aanvallen vanwege zijn eerdere standpunten over wapenbeheersing en de opwarming van de aarde.
Idealiter zou ik willen dat deze twee mannen zich zouden aansluiten, om ervoor te zorgen dat de DNC niet wint, en vervolgens hun individuele vaardigheden zouden inzetten om de Deep State te verslaan, voor het welzijn van de mensheid. Ik begrijp dat dit in dit stadium onwaarschijnlijk lijkt, maar RFK Jr. erkende zojuist dat hij en Trump een gemeenschappelijke vijand delen.
Hoe dan ook, de Libertariërs moeten blij zijn dat kandidaten strijden om onze stem en de aandacht vestigen op de conventie.
In de tweet:
Geachte president Trump,
Ik ben u dankbaar dat u de aandacht vestigt op de vervalste opiniepeilingsmethoden die bevooroordeelde, door de DNC beïnvloede media tegen u hebben gebruikt. Wij maken ons ook zorgen, en ik laat u graag de misleidende methodologieën zien die worden gebruikt door aan de DNC gelieerde opiniepeilers die doen alsof ik in enkele cijfers zit. U heeft deze terecht gekarakteriseerd als ‘neppeilingen’.
Daarom hebben we onze eigen enquête gehouden met Zogby – de grootste en meest nauwkeurige enquête van deze verkiezingscyclus. We lieten Zogby vragen naar onderlinge wedstrijden. (1) Jij versus president Biden. (2) Ik versus president Biden. (3) Ik versus jij. De resultaten? Je hebt president Biden handig verslagen. Ik verpletter hem ook, zelfs nog meer. En tegen elkaar sloeg ik jullie in een nagelbijter.
In een drieweg sta jij voor, maar ik kom sterk naar voren. Twee nieuwe opiniepeilingen (CNN en Quinnipiac) hebben mij boven de debatdrempel van 15% gebracht. Een ander (Activote) heeft mij op 26% onder de jonge kiezers. En jij en ik behoren tot de 70 miljoen onafhankelijken van Amerika.
Ik trek ook veel kiezers onder uw voormalige aanhangers. Ze zijn boos dat je het tekort hebt opgeblazen, hun bedrijven hebt gesloten tijdens Covid en je administratie hebt gevuld met moeraswezens.
Daarom wil ik u graag een aanbod doen. We gaan allebei spreken op de komende Libertarische conventie op 24 en 25 mei. Het is perfect neutraal terrein voor jou en mij om een debat te voeren waarin je je staat van dienst kunt verdedigen voor je weifelende aanhangers.
U heeft zelf gezegd dat u niet bang bent om met mij in debat te gaan, zolang mijn opiniepeilingen maar redelijk zijn. Nou, dat zijn ze. Sterker nog, ik ben de enige presidentskandidaat in de geschiedenis die in onderlinge races vóór beide grote partijkandidaten is geëindigd.
Laten we elkaar dus ontmoeten op de Libertarische conventie en het Amerikaanse publiek laten zien dat minstens twee van de belangrijkste kandidaten niet bang zijn om met elkaar te debatteren. Ik heb het aan de organisatoren van de conventie gevraagd en ze willen graag dat we onze tijd daar gebruiken om het Amerikaanse volk het debat te brengen dat het verdient!
Sincerely,
Robert F. Kennedy, Jr.
Dorothé