BioClandestine


1714560075350.png
Trump die Netanyahu bekritiseert voor 7 oktober is misschien wel het grappigste wat ooit zal gebeuren.

Nu is de pro-Israëlische menigte boos omdat Trump Israël aanspreekt.

EN de pro-Palestijnse menigte is boos, omdat ze nu gedwongen worden het met Trump eens te zijn.

Het is prachtig 😂🤌🏻

Dorothé
 

1714560134047.png

Ik heb ook gezien dat veel populaire verhalen onnauwkeurig het verhaal verspreiden dat Trump op de een of andere manier verantwoordelijk is voor de uitgavenrekening van Mike Johnson.

Heeft Trump dat ooit gezegd? Of is dat speculatie van de MSM?

Omdat Trump en zijn bondgenoten vrij duidelijk zijn geweest, willen ze deze buitenlandse conflicten niet meer financieren.

Dorothé
 

1714560218833.png
Ik steun het recht van iedereen om vreedzaam te protesteren, maar ik weet alleen niet wat samenkomen en schreeuwen naar de lucht daadwerkelijk oplevert.

Ongeacht je doel, er zijn effectievere manieren om te protesteren dan een woedende menigte te zijn.

Het heeft de neiging om meer kwaad dan goed te doen.

Ik bedoel maar'.

Dorothé
 

Ik steun het onschuldige Palestijnse volk, maar deze protesten zijn gekaapt door de betaalde agitatoren van Soros.

De meerderheid van de kinderen bij deze protesten weet niet eens waarvoor ze protesteren, ze doen het alleen voor sociale doeleinden. Hetzelfde gebeurde met BLM.

Het maakt Soros en de Deep State niet uit wat uw zaak is. Ze willen alleen menselijke emoties als wapen inzetten om onenigheid te zaaien en chaos te creëren in het verkiezingsseizoen, en vervolgens hun oppositie de schuld geven van alle chaos die ZIJ hebben gecreëerd.

Het is hetzelfde draaiboek dat ze gedurende ten minste de laatste vier verkiezingscycli hebben gebruikt.

Dus ook al steunt u het Palestijnse volk, weet dan dat deze protesten worden ingezet voor een andere zaak, waardoor uw boodschap slecht overkomt. Jullie emoties worden gemanipuleerd om een afzonderlijke snode agenda te bevorderen.

Dorothé
 

Het maakt me niet uit hoe je jezelf noemt, als je je tegen de Deep State verzet, ben je een bondgenoot van mij.

Daarom steun ik mensen zoals:

-Tulsi
-RFK Jr.
-Ron/Rand Paul
-Troef
-Vivek
-DeSantis
-Kari-meer
-Thomas Massie
-MTG
-enz.

Het gaat niet om partijlidmaatschap. Het gaat over degenen die bereid zijn in actie te komen en de wortel van al onze problemen aan te pakken, namelijk de corruptie op het hoogste niveau van onze overheid en de particuliere sector. De mensheid kan niet bloeien totdat het establishment verantwoordelijk wordt gehouden voor hun misdaden tegen de menselijkheid.

Ik blijf oproepen tot eenheid, omdat het simpelweg te logisch is. De inzet is te hoog. Er is geen ruimte voor fouten.

Misschien ben ik een dwaze boodschap aan het doen, maar ik ga swingend ten onder.

Dorothé
 

Het conflict in het Midden-Oosten richt Joe Biden meer schade aan dan Trump.

De kiezers van Trump lijken opgesloten te zitten, maar een groot deel van links, vooral de jongere kiezers, is ontevreden over de manier waarop het Biden-regime met Gaza omgaat.

Ik neem het.

Dorothé
 

Ik scrol door mijn feed en het enige dat ik zie is een Orwelliaanse dystopie.

-Overheid controleert de vrijheid van meningsuiting
- Mondiale oorlog en lijden
-Massapropaganda
-Onmenselijkheid en ellende
-Bewapening van angst en haat

Kijk eens goed naar wat we geworden zijn. Wij verschillen niet zoveel van Oceanië.

Dorothé
 

Het is gemakkelijk om deze kinderen voor de gek te houden, maar ik zie ze als slachtoffers. Gehersenspoelde buitenbeentjes, op zoek naar een doel.

Ze weten niet wat ze steunen of waarom. Ze zijn gewoon boos op het systeem dat ze niet begrijpen.

Hun emoties worden gemanipuleerd om een snode agenda door te drukken.

Dat gezegd hebbende, voel ik me buitengewoon op mijn gemak over onze kansen in een hypothetische burgeroorlog 😂

Dorothé
 

Trump of hij zou debatteren over RFK Jr.!

-“RFK Jr. scoort erg laag, geen serieuze kandidaat”.

– “Ze zeggen dat hij Biden pijn doet, misschien doet hij mij ook pijn, ik weet het niet.”

-“Hij zal zijn cijfers moeten verbeteren voordat hij geloofwaardig is.”

-“Ik zie hem niet als een factor.”

Dorothé
 

1714763151409.png

1714763138591.png
Het DOJ staat naar verluidt op het punt het democraat Congreslid Henry Cuellar aan te klagen.

Hij vertegenwoordigt het 28e district van Texas, precies aan de zuidgrens.

Zijn huis en campagnekantoor werden in januari 2022 door de FBI binnengevallen in verband met een onderzoek waarbij zakenlieden uit Azerbeidzjan en de VS betrokken waren...

Het is onduidelijk of de inval en de aanklacht met elkaar verband houden, maar het is zeker iets om in de gaten te houden. Ontwikkelen.

Dorothé
 

1714763295183.png
Zoals ik het zie, is 2024 een wasbeurt.

Het wetsvoorstel voor Oekraïne/Israël/Taiwan/Rode Zee was verraderlijk.

Het Tik Tok-verbod en de antisemitismewet zijn flagrant ongrondwettelijk.

Op dit punt wil ik bijna dat het establishment een dieper gat blijft graven, om een serieuzere reactie in de toekomst te rechtvaardigen. Ik wil dat ze zo flagrant crimineel zijn, dat de volgende regering(en) de publieke steun zullen krijgen om de Deep State daadwerkelijk ter verantwoording te roepen.

Als het bredere publiek herhaaldelijk bewijs kan zien van de brutale tirannie van onze regering, zullen misschien meer van hen het idee van massale overheidshervormingen en een grondige zuivering van het moeras verwelkomen.

Ik verwelkom deze waanzin, omdat het leidt tot publieke ontwaking.

Dorothé
 

1714771206710.png
⚠️Pandemische waarschuwing⚠️

Het Witte Huis zegt dat ze “de Vogelgriep (H5N1) zeer nauwlettend in de gaten houden”.

Dit komt nadat de CDC heeft verklaard dat H5N1 “pandemisch potentieel” heeft, vanwege de eerste gedocumenteerde overdracht van H5N1 van zoogdier op mens. Net een uur geleden gemeld...

Gaan ze het nog een keer proberen?!

De New England Journal of Medicine heeft vandaag een rapport uitgebracht over een landarbeider uit Texas die de ziekte in maart van geïnfecteerde koeienkuddes heeft overgedragen, wat bevestigt dat het virus van koeien op mensen kan overspringen...

Hoeveel dagen voordat de Biden-beheerder begint op te roepen tot massale stemming per post?

Dorothé
 

Het door de diepe staat gecontroleerde Google voert nu dekking voor Biden en censureert deze Trump-campagneadvertentie …

Waarom? Omdat het effectief is en het de krankzinnige filosofie van het Biden-regime blootlegt om ons geld te stelen en het aan niet-Amerikaanse burgers te geven.

MOET KIJKEN!

Dorothé
 

Helaas voor de pro-Palestijnse kant is uw beweging door links gekaapt.

Deze protesten zouden over de genocide in Gaza moeten gaan, maar de demonstranten hebben het over LGBTQ, racisme, klimaatverandering en andere linkse oorzaken gemaakt.

Hetzelfde gebeurde met BLM.

Ik steun de onschuldige Palestijnse burgers, maar de verontwaardiging van links gaat NIET over de Palestijnse burgers. Het is gewoon weer een instrument voor links om een signaal af te geven en hun eigen agenda door te drukken, waarbij de emoties van het publiek als brandstof worden gebruikt.

Dorothé
 

1714860031313.png

1714860048053.png

Terwijl Trump zijn voorsprong in de peilingen vergroot, voeren de MSM geleidelijk hun berichtgeving over de H5N1-vogelgriep op.

Ze hebben allemaal hun gesprekspunten gekregen en zijn begonnen het idee te planten dat er mogelijk een nieuwe pandemie aankomt.

Massaal stemmen per post is het doel.

Daar gaan we weer…

Dorothé
 

1714928442304.png
Absoluut WILD artikel van Politico vanochtend, waarin wordt toegegeven dat de pro-Palestijnse protesten worden gefinancierd door megadonoren van de Deep State:

-Poorten
-Soros
-Rockefeller
-Pritzker

Dezelfde mensen achter BLM financieren deze protesten, zoals we allemaal vermoedden.

Maar waarom geven de MSM dit toe? 🤔

Dorothé
 

Trump blijft goede optiek genereren, ondanks de heksenjacht en de lastercampagnes tegen hem.

Biden zou dat nooit kunnen.

Ik wilde zeggen dat Biden misschien zou proberen deze vrouwen te besnuffelen/tasten, maar ze zijn VEEL te oud voor Joe’s smaak 😂

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.005
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan