BioClandestine

Ik vind het niet grappig, niet op het kookpunt waarin we ons bevinden. Ik erger me al vaker aan posts van BC en ik besteed ook geen aandacht meer aan hem op mijn eigen X-account. Maar voor mij hoeft het plaatsen van Nederlandse vertalingen van zijn posts hier op dit forum.niet gestopt te worden, wees niet bang.

Mike
 

Een Venezolaanse dictator daagde zojuist de rijkste man op aarde uit voor een kooigevecht, en hij accepteerde.

Bedenk dat dit het 12e meest krankzinnige is dat deze week gebeurt, en het is pas woensdag.

Gewoon een standaarddag in 2024.

Dorothé
 

Trump begeeft zich op vijandelijk vijandelijk terrein, beantwoordt onbeschofte vragen van vervelende nepnieuwsverslaggevers en zweet er niet eens voor.

Kamala is al meer dan 10 dagen de kandidaat van de Dems en ze heeft nog geen enkele keer open vragen van verslaggevers beantwoord.

We zijn niet meer hetzelfde.

Dorothé
 

1722484460605.png
Het is 10 dagen geleden dat Biden zich terugtrok, Kamala is de facto POTUS en vermoedelijke kandidaat voor de DNC, en ze heeft nog geen enkele vraag beantwoord.

Vindt iemand anders dat vreemd?

Kamala kan, net als Biden, niet overleven buiten de structuur. Als ze de antwoorden op de vragen of een autocue niet heeft, zal ze instorten en zal haar incompetentie duidelijk worden voor het publiek.

De Democraten houden haar geïsoleerd, zodat ze niet in een situatie terechtkomt waarin ze zelf moet nadenken, omdat ze daar niet toe in staat is.

Zodra ze een persconferentie moet geven, is de charade voorbij.

Dorothé
 

Ik heb niet de energie om te discussiëren over de bokssituatie van deze vrouw, want er is geen discussie mogelijk.

Als je denkt dat mannen die meedoen aan vrouwensporten oké zijn, ben je een gehersenspoelde idioot en kun je niet met je verstand praten.

We hebben geen andere keus dan het woke mind-virus te vernietigen.

Dorothé
 

Trump gaf ons vroeger als president bijna elke dag een persconferentie. Hij stond voor vijandige verslaggevers buiten Marine One en beantwoordde vragen zonder problemen.

Kamala is al 10 dagen de vermoedelijke DNC-kandidaat en heeft NOG STEEDS GEEN ENKELE vraag beantwoord.

Waarom? Omdat ze er dan als een idioot uit zou zien, en de Democraten weten dat. Ze zouden haar liever geïsoleerd houden en alleen maar pro-Kamala-propaganda pompen. Geen van de hype rond haar "uitrol" is organisch. Het is allemaal nep.

Kamala zou NOOIT haar mannetje kunnen staan voor verslaggevers die lastige vragen stellen. Ze zou vouwen als een tuinstoel.

Let op het verschil.

Dorothé
 

1722571402223.png
Ik heb absoluut geen idee wat er in Venezuela gebeurt.

Maar het feit dat het ministerie van Buitenlandse Zaken van Biden de verdediging op zich neemt van Maduro's tegenstander Urrutia, doet me beseffen dat het ministerie van Buitenlandse Zaken en hun CIA-partners er belang bij hebben om Maduro omver te werpen.

Ik vind het echter ironisch dat de VS de resultaten van verkiezingen in andere landen kan beoordelen, maar dat wij onze eigen verkiezingen niet lijken te kunnen veiligstellen. Ze beweren dat er elders sprake is van verkiezingsfraude, maar hebben GEEN ENKELE interesse om onze eigen verkiezingen veilig te stellen.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft hier een motief en dat heeft niets te maken met eerlijke verkiezingen of wat juist is.

Dorothé
 

Kamala spreekt voor het eerst buiten het script en het is een RAMP!

Zoals ik en vele anderen hebben aangegeven, kan Kamala niet buiten de structuur spreken. Als ze geen script of autocue heeft, stort ze in.

Daarom houden de Dems haar geïsoleerd. Ze is een slechtere spreker dan Joe, maar hij is een plant met dementie. Hij heeft een excuus. Kamala is gewoon een idioot.

Hoe lang kunnen de Dems deze charade volhouden? We zullen zien, maar als Kamala te veel van dit soort episodes heeft, wordt ze misschien vervangen voor de conventie over een paar weken.

Dorothé
 

Trumps platform:

-Veilige grens
-Stop WO3
-Lagere belastingen
-Repareer economie
-Maak een einde aan racistische DEI
-Schaf ministerie van Onderwijs af
-Ontmantel de Deep State

Kamala’s platform:

-Brat
-Kokosnootboom
-Twerkende rappers
-“Vreemd”
-Dragqueens
-Nepaccenten
-Gekakel

Zie je het verschil?

Dorothé
 

1722701024010.png
Kamala is bang om Trump te debatteren op Fox News om meerdere redenen.

1: Fox News wil niet met haar campagne meewerken en haar de vragen van tevoren laten lekken.

2: Fox News is van plan om een vol publiek te hebben, wat slecht nieuws is voor Kamala, omdat Trump altijd het publiek voor zich wint.

3: Fox News-presentatoren stellen haar misschien wel lastige vragen, maar die kan ze niet aan.

Alle houdingen van de Kamala-campagne waren gewoon projectie. Ze hebben niet de intentie om met Trump te debatteren, tenzij ze alle variabelen aan hun kant hebben, vandaar dat ze opnieuw op ABC willen debatteren.

Als ze een debat aangaan op Fox News, met een publiek, zal Kamala worden uitgehold, en dat weten ze.

Dorothé
 

Ik vind het geweldig hoe het nieuwe MSM-narratief is dat Trump "bang is om met Kamala te debatteren".

In werkelijkheid maakte Trump de laatste keer dat hij debatteerde een einde aan Bidens carrière en veroorzaakte hij de implosie van de Democratische Partij...

En Trump deed het terwijl hij werd gepresenteerd door het vijandige Dem-kanaal CNN, zonder publiek.

Al dat gepraat over Trump die bang is voor debat, is pure psychologische projectie van de Dems. Ze weten dondersgoed dat als Kamala zich in een ongecontroleerde omgeving bevindt, ze eruit zal zien als een idioot en hun hele Kamala-propagandacampagne gaat in vlammen op.

De enigen die bang zijn om te debatteren, zijn Kamala de Dems.

Dorothé
 

1722761724151.png
Trump begint Kamala onder druk te zetten.

Hij roept haar op omdat ze geen interviews doet en bang is om te debatteren.

Nu zal de druk toenemen. Kamala zal uiteindelijk wat vragen moeten beantwoorden.

Blijf druk uitoefenen! Dit is de zwakke plek van de vijand!

Dorothé
 

Voor degenen die zich afvragen waarom de Kamala-campagne zo wanhopig is om het debat op ABC te hosten:

Herinner je je die vervelende vrouw bij de NABJ een paar dagen geleden nog? Haar naam is Rachel Scott. Ze werkt voor ABC.

Trump klaagt ABC momenteel ook aan vanwege lasterlijke opmerkingen van Stephanopoulos, waarin hij ten onrechte beweerde dat Trump E. Jean Carroll had "verkracht". Er is sprake van een juridisch belangenconflict en ABC heeft bewezen dat ze vijandig staan tegenover Trump.

Als het debat op ABC is, zullen alle vragen net zo zijn als die in de onderstaande video, strijdlustig en bedoeld om Trump zwart te maken.

Trump heeft zijn debat al op vijandelijk gebied op CNN gehouden, nu is het tijd voor de Dems om op Trumps terrein op Fox News te komen.

Dorothé
 

Trump roept Kamala op omdat ze niet kan praten zonder autocue!

Fijn om te zien dat Trump en zijn team zich hierop hebben gericht. We moeten dit verhaal duidelijk maken en Kamala dwingen om buiten een gecontroleerde omgeving te opereren.

Blijf erover praten.

Dorothé
 

Welp… we hebben het toppunt van waanzin bereikt.

Pelosi zei net dat Joe Biden een “Mount Rushmore-achtige president” is en zei dat we hem aan het monument moesten toevoegen.

Iemand moet ingrijpen en de wodkafles van Nancy afpakken. Dit is buitensporig. 😂

Dorothé
 

1722854695860.png
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar de situatie in het Midden-Oosten lijkt gewoon nep.

We zijn hier al eerder geweest.

Iran en Israël telegraferen en publiceren hun aanvallen, er gebeurt niets substantieels, de meeste raketten worden neergeschoten en de oorlogsmachine blijft geld drukken.

Ja, ik begrijp dat er mensen sterven, maar het voelt meer als een propagandaoorlog dan een kinetische. Militaire doelen zijn niet het doel van de raketten. Dit gaat over perceptie.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan