BioClandestine

Status
Niet open voor verdere reacties.

1732956304375.png
U heeft misschien gemerkt dat Trump al met buitenlandse leiders te maken heeft en beleid implementeert.

Trump is er helemaal klaar voor, terwijl de kreten van de Dems en de bedrijfsmedia in dovemansoren vallen.

Trump wordt niet langer gehinderd door optiek.

Trump is ontketend.

Nu de bedrijfsmedia volledig in diskrediet zijn gebracht en het publiek zich aanzienlijk meer bewust is van onze situatie, kan Trump daadwerkelijk doen wat nodig is zonder rekening te hoeven houden met tegenreacties en de media die het publiek opzwepen tot razernij. Het publiek staat niet langer onder de hersenspoeling van de media.

De enige manier waarop rechtvaardigheid kon worden toegepast, was NADAT we de media hadden gedecentraliseerd/verslagen en een groot genoeg deel van het publiek hadden gewekt.

Nu de MSM dood zijn en het volk wakker wordt, kan Trump vrij opereren.

Rechtvaardigheid is mogelijk.

Dorothé

1732992983206.png
1732992993003.png
1732993006566.png
1732993018901.png
Ik heb net Grok's "draw me" geprobeerd, waarbij het een AI-afbeelding genereert op basis van al mijn berichten.

De resultaten zijn veel cooler dan ik ooit had kunnen bedenken. Ze hadden er geen zaken mee om zo hard te gaan. 🔥

Ik zou zeggen dat het behoorlijk accuraat is.

Dorothé

Bekijk bijlage 37087
Bekijk bijlage 37088
Bekijk bijlage 37089
Bekijk bijlage 37090
Ik heb net Grok's "draw me" geprobeerd, waarbij het een AI-afbeelding genereert op basis van al mijn berichten.

De resultaten zijn veel cooler dan ik ooit had kunnen bedenken. Ze hadden er geen zaken mee om zo hard te gaan. 🔥

Ik zou zeggen dat het behoorlijk accuraat is.

Dorothé

Lijkt me leuk om ook eens met grok te fröbelen. Kan volgens mij alleen als je een betaald X-account hebt.

1733044226775.png
Je bent het misschien niet met 100% van de benoemingen van Donald Trump eens, maar het is duidelijk dat er een plan in gedachten is.

Kash als FBI-directeur is meer bewijs dat het uitroeien van de Deep State bovenaan de agenda staat. Degenen die beweren dat Trump gecompromitteerd is, kunnen snel worden genegeerd.

We hebben Elon en Vivek die 80%+ van de federale overheid verwijderen, RFK Jr. verantwoordelijk voor gezondheid en de Covid-afrekening, Tulsi verantwoordelijk voor alle inlichtingen, Homan die de grens sluit en illegalen deporteert, en nu gaat Kash de FBI uithollen.

Schrijf me in. Als je hier niet enthousiast en/of hoopvol over kunt worden, dan ben je gewoon blackpilling aan het doen om blackpilling. Trump en zijn team proberen op zijn minst de corruptie aan te pakken en de Deep State te vernietigen.

Zal het werken? We zullen zien. Maar het is duidelijk dat Trump deze keer niet aan het rotzooien is.

Dorothé

Deep State-acteurs zijn in rep en roer.

Bedrijfspropagandisten schreeuwen.

Libs verwijderen hun accounts en melden zich aan voor therapie.

Anti-Trumpers en zwarte pillen-aanhangers zijn in puin en proberen de realiteit te verdraaien zodat deze past bij hun afbrokkelende verhaal.

Het leven is goed.

Dorothé

1733044345844.png
Het publiek was 8 jaar geleden NIET klaar voor de waarheid.

Als je ze had verteld wat we nu weten, hadden ze je niet geloofd. Ik weet dit zeker, omdat ik het heb geprobeerd. 😂

Ikzelf en vele anderen hebben geprobeerd het publiek te waarschuwen dat er een Deep State bestaat, dat Epstein Island echt is, dat onze politici gecompromitteerd zijn, dat de MSM loog, dat de Big Tech censureerde, dat mensenhandel/pedofilie wijdverbreid was en dat het kwaad de wereld regeerde.

Iedereen lachte ons uit en noemde ons gekke complottheoretici.

Nu, 8 jaar later, zijn we niet meer zo gek en heeft het publiek dit allemaal met eigen ogen gezien. Nu geloven ze ons niet alleen, ze zijn ook klaar voor gerechtigheid.

Het uitroeien van de Deep State is het makkelijke gedeelte. Het moeilijke gedeelte was het ongedaan maken van decennia van hersenspoeling en het publiek het ondoorgrondelijke te laten geloven.

Dorothé

1733133348150.png
Het nieuwe verhaal van links is dat Trump de FBI/DOJ wapent/politiseert.

Dit komt nadat het Biden-regime Trump heeft aangeklaagd, overvallen en gearresteerd. Ze hebben de hele uitvoerende macht bewapend om Trump, zijn bondgenoten en zijn aanhangers te targeten.

De Democraten kunnen huilen zoveel ze willen. Ze hebben de doos van Pandora geopend en ze hebben het precedent geschapen. Nu zijn ze boos dat ze verantwoording moeten afleggen voor hun eigen daden.

We hebben interne sms-berichten van FBI-agenten die letterlijk samenzweren om te voorkomen dat Trump president wordt. De FBI/DOJ heeft de afgelopen 8 jaar bewezen dat ze wapens zijn van de Democratische Partij.

We kunnen al hun geklaag met gemak negeren. Ze hebben hun bed opgemaakt, nu moeten ze er zelf in slapen.

Dorothé

1733133432709.png
De Democraten hebben gehuild dat Trump het DOJ/FBI zal politiseren/bewapenen.

Nu bevestigt Joe Biden dat hij zijn zoon Hunter gratie zal verlenen.

Zoveel voor "niemand staat boven de wet".

Biden en de Democraten zijn schuldig aan alles waarvan ze Trump beschuldigen.

Bovendien is Hunter betrokken bij veel grotere misdaden dan wapen- en drugsbezit. Hij is nauw betrokken bij het biolabnetwerk in Oekraïne (Metabiota) en diende als Joe's proxy voor het witwassen van geld (Rosemont Seneca). Hij zal in de toekomst met veel grotere misdaden te maken krijgen.

Al deze gratie bewijst alleen dat de Democraten de wet zullen buigen om zichzelf te beschermen, wat Trumps verhaal ondersteunt en hem politieke munitie verschaft. Het enige wat ze deden was hun graf dieper graven.

Dorothé

1733133502926.png
⚠️HOLY SHIT⚠️

Joe heeft Hunter gratie verleend voor alle misdaden waar hij mogelijk bij betrokken was vanaf 1 januari 2014.

Waarom heeft hij die datum gekozen?

Omdat 2014 het jaar is waarin de CIA/Buitenlandse Zaken Oekraïne overnam. In 2014 begon Hunters biolabbedrijf, Metabiota, te zoeken naar coronavirussen in Oekraïne.

Joe doet niet alleen verslag van de aanklachten voor drugs- en wapenbezit. Joe dekt alle criminaliteit van Hunter in Oekraïne, wat eigenlijk Joe's criminaliteit in Oekraïne is.

Dit is niet alleen een gratie voor Hunter. Dit is een gratie voor JOE!

Dorothé

1733133563504.png
Hunters gratie gaat 1000% over het verdoezelen van Deep State-criminaliteit in Oekraïne.

Hunter was de Deep State-proxy die hielp bij het veiligstellen en witwassen van financiering voor Deep State-afpersing in Oekraïne, inclusief het biolabnetwerk, vanaf 2014.

ALLES leidt terug naar Oekraïne.

Dorothé

1733137041964.png
Joe gratie verleent Hunter voor alle misdaden vanaf 1 januari 2014.

Hunters biolabbedrijf, Metabiota, kreeg vanaf 10 februari 2014 een contract met het Amerikaanse ministerie van Defensie.

Metabiota zocht naar vleermuiscoronavirussen in Oekraïne met Project PREDICT via USAID.

Toeval?

Dorothé

Er is een reden waarom honderden miljarden van onze belastingdollars naar Oekraïne zijn gestuurd.

Er is een reden waarom de Dems Trump hebben afgezet, alleen omdat hij vroeg waar het geld in Oekraïne naartoe ging.

Er is een reden waarom de Dems/MSM hun verstand verloren toen ik een verhaal schreef over door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Het heeft absoluut niets te maken met het feit dat Oekraïne een "soevereine natie" of een "baken van democratie" is.

Ze verdoezelen ondoorgrondelijke criminaliteit. Ze zijn bereid om WO3 te beginnen om dit geheim te houden, omdat ze schuldig zijn aan misdaden tegen de menselijkheid, waarvoor de straf de dood is.

Dorothé

1733137177597.png
Dit gaat niet alleen over de Bidens.

Hunter en Joe waren slechts lagen van scheiding van Obama.

In 2005 bezocht senator Obama voormalige Sovjet-biologische en chemische faciliteiten in Oekraïne. Toen nam zijn CIA/Buitenlandse ministerie in 2014 als POTUS Oekraïne over.

Het konijnenhol is diep.

Dorothé

Terwijl Joe Hunter gratie verleende voor alle federale misdaden in de VS, geldt dat ook voor internationale misdaden tegen de menselijkheid?

Rusland heeft de Bidens, samen met Obama, Soros, Clintons, Romney, Kerry en anderen, herhaaldelijk beschuldigd van betrokkenheid bij de productie van biologische wapens in Oekraïne.

Dit is geen gekke samenzweringstheorie. Dit is al jaren het onderwerp van discussie bij de VN en is een van de belangrijkste redenen waarom Poetin naar Oekraïne verhuisde om deze laboratoria te neutraliseren die al in 2014 genspecifieke pathogenen produceerden, waaronder vleermuiscoronavirussen.

Deze situatie is veel groter dan drugs-, wapen- en belastingaanklachten. Hunter bevindt zich in het epicentrum van de ernstigste misdaad in de menselijke geschiedenis en Joe/Obama proberen dit wanhopig te verdoezelen.

Russiagate, Covid, Trumps afzetting, de oorlog in Oekraïne, ALLES leidt terug naar Deep State-criminaliteit in Oekraïne.

Dorothé

Ogen gericht! 👀

De in ongenade gevallen voormalige FBI-agent Andrew McCabe is bezorgd dat er "samenzweringstheorieën" kunnen ontstaan door Hunters gratie vanaf 2014.

De ratten raken in paniek!

Ze willen ECHT niet dat je weet dat dit over OEKRAÏNE gaat!

Dorothé

1733201995065.png
Ik ben Biden en zijn handlangers enorm dankbaar dat ze deze gratie hebben verleend.

Het heeft alleen maar meer aandacht gebracht voor al hun offshore-criminaliteit en bevestigd dat Joe en de Dems hun sporen proberen te verdoezelen.

Het heeft ook de Dems/MSM in diskrediet gebracht en de deur geopend voor Trump om iedereen die hij wil gratie te verlenen zonder tegenreactie. Het heeft bewezen dat de Dems corrupt zijn en zullen liegen en bedriegen wanneer het hen uitkomt. Het bewijst ook dat de Dems op een vals moreel hoogtepunt zitten.

Bovendien is Hunter niet degene waar we uiteindelijk achteraan zitten. Hij is slechts een zakkenroller. Hij is het gewillige familielid dat slechts een plaatsvervanger is voor Joe, die een plaatsvervanger is voor Obama, die een plaatsvervanger is voor Soros, die een plaatsvervanger is voor wie dan ook boven hem staat, enzovoort.

Hunter is niet het brein achter deze operatie. Hij was slechts de frontman achter vele lagen van scheiding voor de Deep State en werd gecompenseerd met miljoenen dollars voor hoeren en blow. Hunter is slechts een marionet.

Deze gratie gaat de situatie niet oplossen. Het deed het tegenovergestelde. Het maakte de situatie groter.

Dorothé

1733202080480.png
In 2014 destabiliseerde Obama's CIA/Buitenlandse Zaken Oekraïne, nam het over via een kleurenrevolutie, installeerde een marionettenregime en veranderde Oekraïne in een offshore speeltuin voor criminele afpersing en witwassen.

En ze hebben de laatste 10 jaar alles wat nodig was verdoezeld.

Dit is de reden dat de laatste 10 jaar zo gek zijn geweest. Dit is waarom ze Trump ervan beschuldigden een Russische troef te zijn en probeerden te voorkomen dat hij met Poetin zou praten.

Dit is waarom ze Trump afzetten na een telefoontje naar Oekraïne.

Dit is waarom ze zo wanhopig zijn om Oekraïne te bewapenen, financieren en verdedigen.

Dit is waarom ze bereid zijn om een nucleaire oorlog om Oekraïne te beginnen.

Alle waanzin die het moeras de afgelopen tien jaar heeft ontketend, komt omdat ze doodsbang zijn dat hun misdaden aan het licht zullen komen. En hun meest afschuwelijke misdaden werden uitgevoerd in het wetteloze, door oorlog geteisterde land Oekraïne, met bescherming van hun marionettenregering en buiten het bereik van het Amerikaanse toezicht.

Alles leidt terug naar Oekraïne in 2014.

Dorothé

1733202164790.png
Als je je afvraagt waarom we niets van het Biden-regime hebben gehoord, komt dat omdat Biden naar Angola reist en KJP alle persconferenties voor de komende dagen heeft opgeschort.

Wat handig.

KJP hoopt dat we gaan vergeten dat ze hebben gelogen over het pardonneren van Hunter.

Ze verstoppen zich.

Dorothé

Hunters vergaande 11-jarige gratie is zelfs voor late night ‘comedy’ shows te verdacht.

De corruptie is zo flagrant, zelfs kiezers van de blauwe kleur prikken erdoorheen.

Ik hoop dat ze zich blijven afvragen waarom 2014 zo belangrijk is.

De waarheid zal de wereld shockeren.

Dorothé

Mensen vragen me de hele tijd hoe ik zo diep in Oekraïne terecht ben gekomen en hoe ik wist waar ik moest kijken.

De vijand vertelde het me.

Ze verraadden zichzelf toen ze een Orwelliaanse censuurcampagne op me loslieten, omdat ik te dicht bij het antwoord kwam.

Hun paniek wees me de weg.

Ik schreef een virale Twitter-thread over door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne, het veroorzaakte wereldwijde mediaopschudding, ik werd op alle sociale media tegelijk gegenukt, IP-adressen werden op een zwarte lijst gezet, MSM/factcheckers schreven honderden artikelen om me te 'ontmaskeren' en de Amerikaanse overheid begon hun eigen ambassadepagina's te wissen waar ik de informatie vandaan had. Alleen om Victoria Nuland zelf te laten zien dat ik gelijk had, slechts een paar weken later in een openbare getuigenis.

Op dat moment in februari 2022 wist ik dat ik op iets veel groters was gestuit dan ik ooit had gedacht, en ik bevond me er middenin. Dus ik gaf mijn baan op, wijdde alles aan onafhankelijke journalistiek en sindsdien ben ik vastbesloten om het te onthullen.

De reactie van de vijand bevestigde dat ze dit wanhopig wilden verdoezelen om welke reden dan ook, en mijn leven verwoestten omdat ik te dicht bij hun geheim kwam. Je krijgt de meeste kritiek als je boven het doelwit bent, en man, ik kreeg veel kritiek.

Dus als je je ooit afvraagt waarom ik geobsedeerd ben door Oekraïne, dan is dat omdat de vijand me vertelde dat dit is wat ze het meest vrezen.

Het is geen gok.

Dorothé

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum