BioClandestine

Ah ja. Het blijkt dat alle mensen die ons hebben beschuldigd van "gehersenspoeld" en "aanhangers van een psyop"... degenen waren die werden voorbereid en gehersenspoeld door een psychologische operatie van de FBI om de Deep State te dekken.

Verrassing. We hadden gelijk over alles. Nogmaals.

Dorothé

1671568333041.png
De FBI infiltreerde en verzorgde Big Tech bedrijven met psychologische manipulatie, om de grondwet te omzeilen en de 1A rechten van Amerikaanse burgers via proxy te belemmeren.

Dit is onderdeel van een grotere operatie om Wij het Volk psychologisch te manipuleren (hersenspoelen), met particuliere sociale media en techbedrijven als hun vectoren.

De belangrijkste functie van deze publieke hersenspoeling is het winnen van verkiezingen, om ervoor te zorgen dat de Deep State spelers aan de macht blijven.

Wij het volk zijn het onderwerp van 24/7 psychologische oorlogsvoering.

Dorothé

1671570060577.png
Wow. Zeer interessante onthullingen over de hersenspoeltechnieken gebruikt door de overheid, in dit geval het DoD.

PSYOP accounts kunnen "white-listed" zijn, waardoor ze naar de top van de antwoorden gaan, meer aandacht krijgen, meer invloed uitoefenen, maar zonder de blauwe controle. Een slinkse manier om hun boodschap effectief in de ether te brengen en het organisch te laten lijken.

Het DoD nam toen contact op met Jim Baker van Twitter om te helpen "schaamte te voorkomen" en openbaarmaking.

Wie beter dan FBI rat Jim Baker.

Dorothé

Oké, alle "muh brain-chip" -mensen kunnen nu stoppen. Trump zei dat Elon een held is.

Hij heeft net 44 miljard dollar uitgegeven om de voortdurende wereldwijde Orwelliaanse hersenspoeling aan het licht te brengen. Als hij je geest wilde beheersen voor de Deep State, zou hij Twitter gewoon met rust hebben gelaten.

Net als Trump gebruikt Elon zijn fortuin als middel om terug te vechten tegen tirannie en kwaad. Dit ging nooit over het maken van winst. Het ging om het blootleggen van de Deep State.

Elon wist het de hele tijd.

Witte hoed.

Oke alle "muh brain-chip" mensen kunnen nu stoppen. Trump zei dat Elon een held is.

Hij heeft net 44 miljard dollar uitgegeven om de wereldwijde Orwelliaanse hersenspoeloperatie te ontmaskeren. Als hij jullie gedachten wilde controleren voor de Deep State, had hij Twitter gewoon met rust gelaten.

Net als Trump gebruikt Elon zijn fortuin om terug te vechten tegen tirannie en kwaad. Dit ging nooit over winst maken. Het ging om het ontmaskeren van de Deep State.

Elon wist het de hele tijd.

White Hat.

Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/3935)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
President Trump considers Elon Musk a hero: "Elon Musk did a big service when he released all of this stuff... I'd say he's a hero. I think that it's a big part of his legacy. I think it's more important than

Dorothé

1671644480759.png
Toen ik in dienst ging bij het Amerikaanse leger, kregen we een grondwet in zakformaat, die we altijd bij ons moesten dragen.

Waarom?

Omdat de soldaten de inhoud moesten kennen van het stuk papier dat we met ons leven zouden verdedigen. We hadden een fysieke herinnering nodig aan de waarden en rechten die de Verenigde Staten van Amerika het vechten waard maakten.

Met de onthullingen van de Twitter files, is de grondwet een illusie, en alle soldaten die stierven, deden dat voor een leugen.

Dorothé

1671650689179.png
Maricopa County had een gecoördineerde poging om de verkiezingen te vertragen/verstoren, door een beheerder die de lengte van de papieren stembiljetten in rode gebieden HANDMATIG veranderde, zodat ze problemen zouden veroorzaken met de tabulators.

Wie is de beheerder die verantwoordelijk is voor het veranderen van de grootte van de stembiljetten?

Dit is onweerlegbaar bewijs van opzet om de verkiezing te verstoren.

De verkiezing moet UITSLUITEND overgedaan worden. Maar gezien Hobbs' hand in de fraude, moet ze van het stembiljet worden gehaald en gearresteerd.

Dorothé

Het antwoord van de FBI op de Twitter Files:

Ze hebben net toegegeven dat ze fascistisch zijn, zijn er trots op, en verklaren iedereen die het er niet mee eens is tot "samenzweringstheoreticus"...

Ze zijn betrapt op het uitvoeren van massale psychologische operaties tegen het Amerikaanse volk... en we hebben ze betrapt. Dan zeggen ze dat we onszelf kunnen neuken, en roepen 'mUh CoNsPiRaCy ThEoRiSt'.

Ik ben zeer verbaasd hoe schaamteloos ze hun fascistische Orwelliaanse hersenspoelingscampagne verdubbelen...

"Hou je mond en voldoe".

Dorothé

1671666883450.png
De reden dat dit zo schokkend is voor mij, is omdat dit niet hun gebruikelijke werkwijze is.

Ze ontkennen geen enkel bewijs. Normaal zouden ze ontkennen, weigeren commentaar te geven, het onder het tapijt vegen, verdoezelen. Iets!

Maar dat deden ze niet. In plaats daarvan besloten ze halsoverkop in hun graf te duiken door ons allemaal "samenzweringstheoretici" te noemen omdat we een duidelijk machtsmisbruik aan de kaak stelden.

Deze verklaring is zo slecht geformuleerd, dat het lijkt alsof de FBI bijna smeekt om te worden afgeschaft.

Dorothé

1671698785421.png
We betrappen de FBI op een wereldwijde psychologische hersenspoelingsoperatie om de Hunter Biden Laptop valselijk te bestempelen als "desinformatie" en/of "complottheorie".

Hun antwoord op het betrapt worden, is het "desinformatie" te noemen, verspreid door "samenzweringstheoretici".

Dorothé

-Vrijgegeven documenten die aantonen dat de CIA een rol speelde bij de moord op JFK.

-Twitter Dossiers vrijgegeven die aantonen dat de FBI massale hersenspoeling, censuur en desinformatiecampagnes uitvoerde, in coördinatie om verkiezingen te stelen.

-FOIA E-mails vrijgegeven waaruit blijkt dat NIH wist dat C19 een door de mens gemaakt biowapen was, en dat ze het in de doofpot hielden.

-Balenciaga toont de wijdverspreide uitbuiting van kinderen, pedofilie en Satanisme.

Dit alles, en niet eens een kruimeltje verontwaardiging van links. Ze zijn alleen verontwaardigd als hen dat wordt opgedragen.

Dorothé

1671729968672.png
Maanden geleden suggereerde ik dat Elon het raamwerk legde om de mensheid naar een directe democratie te leiden.

Zoals het oude Griekenland, waar elke burger deelnam aan het publieke debat en rechtstreeks stemde, niet via vertegenwoordiging. Democratie in haar ware vorm.

"Representatieve Democratie" is een mislukking gebleken. Onze vertegenwoordigers handelen niet volgens de wil van het volk.

Ik stel me een toekomst voor waar elke burger de mogelijkheid heeft om rechtstreeks deel te nemen aan deze beslissingen.

Vox Populi, Vox Dei

Dorothé

Dit is geen debat tussen "Democratie" en "Republiek". Mijn probleem is het REPRESENTATIEVE aspect van beide politieke systemen.

Zelfs als de verkiezingen veilig zijn, stemmen we op een vertegenwoordiger en hij voert nog steeds niet de wil van zijn kiezers uit.

Mijn argument is dat het volk een meer DIRECTE manier nodig heeft om deel te nemen aan de regering, en we hebben momenteel de technologie om dat te realiseren.

Het menselijke aspect van corruptie is het enige obstakel, en kan worden geneutraliseerd door 100% transparantie.

Dorothé

1671735405768.png
Als Elon Twitter CEO sollicitaties accepteert, bied ik me aan als eerbetoon.

Als een van de meest gecensureerde personen op Twitter, ben ik op de hoogte van de brede waaier van strategieën en mechanismen die gebruikt worden om Orwelliaanse hersenspoeling en censuur uit te voeren, en hoe het te bestrijden.

Weinigen begrijpen echt de omvang van Twitter's mogelijkheden, de macht die het heeft over de publieke perceptie, en de eeuwige dreigingen die er zullen zijn om de manier waarop informatie wordt verspreid te bewapenen.

Elon heeft in wezen een Anon nodig om Twitter te leiden.

Dorothé

Als ik zeg "we hebben de technologie om aan Directe Democratie te doen", bedoel ik Twitter polls.

Elon zei dat in de toekomst alleen geverifieerde gebruikers kunnen deelnemen, om te voorkomen dat bots de tellingen beïnvloeden.

Ik stel een zeer diepgaand verificatieproces voor, inclusief sociale zekerheidsnummer. Als je je grondwettelijke rechten wilt beschermen tegen de overheid, moet je je registreren als burger.

Deze geverifieerde burgers kunnen deelnemen aan peilingen, de live resultaten zijn openbaar, en we kunnen elke stem volgen en verifiëren.

Twitter is de brug naar kiezersidentificatie.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan