BioClandestine

Drew Harwell en de Washington Post hebben zojuist mijn meme van een paar weken geleden bevestigd.

De linkse propagandisten sturen wanhopige privé e-mails naar Elon, nog steeds huilend over de biolabs die waar bleken te zijn 😂

Hun paniek is heerlijk. Ze weten dat zodra Anons weer aan de gang gaan, ze volledig genaaid zijn.

En aan alle liberale propagandisten die op mijn pagina patrouilleren, zeg tegen jullie CEO's dat ze hun portemonnee moeten trekken.

Telegram (https://t.me/bioclandestine/892)
BioClandestine
While some of the biggest companies in the world do everything in their power to prevent Anons from returning to Twitter, I sit patiently in the shadows, licking my chops.
1671219194435.png

Dorothé

1671227715361.png
Twitter Files deel 6 is gedropt. Zie onderstaande link.

Deze thread van Taibbi laat de e-mails zien die de "meester-kanijn" relatie tussen de Amerikaanse regering en Twitter bewijzen.

In wezen modereerden facties binnen de Amerikaanse regering; FBI, DHS, etc.; voor Twitter, en instrueerden ze wie ze moesten verbieden. Twitter zou deze bevelen opvolgen, waardoor Twitter een dochteronderneming/ondergeschikte werd.

Twitter geeft toe dat dit het bewijs is van een "diepe staat".

Dorothé

Om het eenvoudig te maken voor degenen die de omvang hiervan niet begrijpen:

De bestanden bewijzen dat de FBI/DHS samenwerkte met de DNC om Twitter te gebruiken als een omweg om de grondwet te omzeilen.

Er was een complot tussen een Amerikaanse politieke partij, Amerikaanse federale en staatsagentschappen, en niet-gouvernementele organisaties zoals Twitter, om de grondwettelijk beschermde rechten van Amerikaanse burgers te schenden.

De Deep State is echt.

De Democraten zijn absoluut krankzinnig en volledig losgeslagen.

Trump had gelijk.

Dorothé

Amerikaanse burgers gaan de hele dag naar hun werk, alleen om onze belastingcenten uit te geven aan FBI-agenten die onze berichten op sociale media controleren; terwijl drugs de grens over stromen, kinderen verdwijnen en worden verkocht als seksslaven, en gewelddadige misdaad welig tiert in het hele land.

We betalen de FBI om "de zwakken, weerlozen en hulpelozen te beschermen en te dienen", en te vechten voor het algemeen welzijn. Maar alles wat ze doen is het beschermen van Deep State belangen en ervoor zorgen dat hun favoriete kandidaten de verkiezingen winnen.

Het is tijd om de FBI te verbieden.

Dorothé

Er wordt gehypt op Trump die zijn NFT's verkoopt, alsof dit op een of andere manier alle negatieve schade aan zijn imago teniet doet.

Ik heb er nooit aan getwijfeld dat Trump ze zou kunnen verkopen; ik zie gewoon niet in hoe het ophalen van 4,5 miljoen ons dichter bij het verwijderen van de Deep State brengt.

4,5 miljoen is 0,11% van Trumps nettowaarde van 3,2 miljard. Deze NFT's bewegen de naald niet voor iets wezenlijks.

De zet heeft NUL zin en degenen die doen alsof ze weten hoe het zinvol is, liegen tegen zichzelf en tegen u.

De resultaten van het debacle zorgden ervoor dat de schapen alleen aandacht besteedden aan de NFT's en ze negeerden volledig Trumps aankondiging over zijn Free Speech en Internet Bill of Rights Agenda wanneer hij terugkeert als POTUS.

De ENIGE plausibele verklaring is dat Trump alleen wilde dat MAGA de Free Speech aankondiging zou zien, en opzettelijk tussen de berichten over de ruilkaarten verstopte, wetende dat de media er geen aandacht aan zouden besteden.

Waarom hij dat zou doen, weet ik niet. Maar het resultaat was, dat alleen wij het zagen.

Berekend? Misschien?

Dorothé

Er wordt gehypt op Trump die zijn NFT's verkoopt, alsof dit op een of andere manier alle negatieve schade aan zijn imago teniet doet.

Ik heb er nooit aan getwijfeld dat Trump ze zou kunnen verkopen; ik zie gewoon niet in hoe het ophalen van 4,5 miljoen ons dichter bij het verwijderen van de Deep State brengt.

4,5 miljoen is 0,11% van Trumps nettowaarde van 3,2 miljard. Deze NFT's bewegen de naald niet voor iets wezenlijks.

De zet heeft NUL zin en degenen die doen alsof ze weten hoe het zinvol is, liegen tegen zichzelf en tegen u.

De resultaten van het debacle zorgden ervoor dat de schapen alleen aandacht besteedden aan de NFT's en ze negeerden volledig Trumps aankondiging over zijn Free Speech en Internet Bill of Rights Agenda wanneer hij terugkeert als POTUS.

De ENIGE plausibele verklaring is dat Trump alleen wilde dat MAGA de Free Speech aankondiging zou zien, en opzettelijk tussen de berichten over de ruilkaarten verstopte, wetende dat de media er geen aandacht aan zouden besteden.

Waarom hij dat zou doen, weet ik niet. Maar het resultaat was, dat alleen wij het zagen.

Berekend? Misschien?

Dorothé

Ik begin te denken dat BC een ♀️ is

1671297632907.png
Mensen raden waar de NFT situatie voor kan zijn. Sommigen zeggen dat het een introductie tot crypto is, sommigen zeggen dat het een trol is, sommigen zeggen dat het Q-comms is. Allemaal speculatie.

Laten we kijken naar wat we weten.

Trump postte zijn 6 minuten durende speech tussen berichten over de NFT's, en begroef het in feite in de media cyclus, en de MSM richtte zich alleen op de NFT's.

Dus als dit berekend is, wilde Trump de speech begraven, wat betekent dat de boodschap alleen voor ons was.

Plausibel. Maar waarom?

Dorothé

1671439163876.png
Elon die mogelijk "aftreedt als hoofd van Twitter" klinkt niet alsof hij Twitter zou verkopen of de controle erover zou afstaan.

Het klinkt alsof hij een CEO in gedachten heeft, daarom tweette hij "voorzichtig met wat je wenst"; implicerend dat het iemand zou zijn die links nog meer zou haten dan Elon.

Elon is zeer berekend en kent de ernst van wat er op het spel staat.

Dorothé

1671473092396.png
Nieuwe Twitter Dossiers tonen de bevestiging van een georganiseerde inspanning tussen malafide elementen in de IC, die hun posities/macht misbruiken om de informatie die particuliere bedrijven mogen delen, zonder wetten of rechterlijke goedkeuring, te vervormen en te manipuleren om de grondwettelijk beschermde rechten van Amerikanen te belemmeren, in een grotere samenzwering om zich te mengen in de verkiezingen van 2020.

De IC had geheime eenrichtingskanalen om orders door te geven aan Big Tech.

De FBI bediende Twitter in wezen via een proxy.

We hadden gelijk. Nogmaals.

Dorothé

Wat ik uit deze situatie opmaak, is dat het aanvankelijk geen consensuele relatie was tussen Roth en de FBI, en meer dat Roth een makkelijke "ingang" was voor de FBI om invloed uit te oefenen op Twitter. Roth was de zondebok.

De gemakkelijk te beïnvloeden Roth werd door de FBI "klaargestoomd" om op alles en iedereen te letten als "Russische desinformatie" of "gehackt materiaal". Hij was voorbereid op het moment dat de FBI schadelijke informatie moest stelen, waarvan ze wisten dat het eraan zat te komen.

Dorothé

1671474650226.png
De FBI begon jaren van tevoren met de voorbereidingen om DECLAS te bestrijden.

Ze infiltreerden Big Tech en zetten een zeer geavanceerd mechanisme op om informatie te censureren die ze niet naar buiten willen brengen.

Het enorme aantal "voormalige" FBI agenten van Twitter gebruikten hun infiltratie om Twitter te beïnvloeden om op de uitkijk te staan voor "Russische desinformatie". Ze trainden hen hoe ze daarop moesten reageren, via massacensuur.

En nu, alles wat ze weg willen hebben, bestempelen ze als "Russische desinformatie", en POOF!

Dorothé

Dit is de video waarnaar ik verwees. Hier is de volledige 50 minuten durende persconferentie van C-SPAN op 22 mei 2018.

House GOP leden concludeerden dat er criminaliteit was binnen de DOJ/FBI/Hillary campagne.

Mijn punt is, dat het Congres kan eisen wat ze willen, het betekent geen reet. Want we deden het in 2018, en we werden genegeerd.

De J6 commissie die oproept tot aanklachten is puur wanhoopstheater. Niets meer.

C-SPAN.org (https://www.c-span.org/video/?446001-1/house-republicans-call-special-counsel)
House Republicans Call for Second Special Counsel
A group of House Republicans held a news conference about their resolution calling on Attorney General Jeff Sessions to appoint a second special counsel. The group wants an investigation…
\1671482426859.png
Dorothé

1671484939917.png
Jim Jordan vat het goed samen.

De Amerikaanse regering heeft een enorme psychologische mis/ desinformatie operatie uitgevoerd tegen Wij het Volk.

Alle grote particuliere bedrijven, waarvan we dachten dat ze vrij waren van overheidsinvloeden, waren eigenlijk gewoon armen van de overheid, die vrijwel de hele planeet hersenspoelden.

En 100% van de hersenspoeling was in het voordeel van de linkse verhalen en de DNC agenda.

Voor de linksen die de definitie niet kennen, dit is fascisme uit het boekje, maar dan op wereldschaal.

Dorothé

Nou dat denk ik niet hoor, heb ooit een interview met hem beluisterd en het was toch echt wel een mannenstem. Klonk wel heel jong, dat dan weer wel. ;)
Wel hij is toch weer eens aan het zeuren :

Each day, I grow increasingly more exhausted by the ongoing normie-waking operation. I fully understand why it is necessary, but the slow dissemination of the Twitter Files is killing me as an individual.

My validity as a journalist and my ability to obtain employment in the real world, literally hinges on Elon exposing that the FBI/DHS censored my biolabs story maliciously.

The Internet still says I’m a domestic terrorist/Russian agent, and I’d like to return to a normal life at some point...

Elke dag word ik meer en meer uitgeput door de voortdurende normie-waakzaamheid. Ik begrijp volledig waarom het nodig is, maar de trage verspreiding van de Twitter Files vermoordt mij als individu.

Mijn geldigheid als journalist en mijn vermogen om werk te krijgen in de echte wereld, hangt letterlijk af van Elon's onthulling dat de FBI/DHS mijn biolabs verhaal op kwaadaardige wijze heeft gecensureerd.

Het internet zegt nog steeds dat ik een binnenlandse terrorist/Russische agent ben, en ik wil ooit terugkeren naar een normaal leven...

Dorothé

1671513110768.png
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat het moeilijk is om onze hoop te vestigen op ALLES wat met verkiezingen te maken heeft, omdat we elke keer weer worden teleurgesteld.

De Kari Lake situatie riekt echter naar een witte hoed psyop sinds voor de voorverkiezingen, en deze nieuwste ontwikkeling omvat een publieke getuigenis via een proces; wat een uitgelezen kans biedt om normies wakker te schudden voor de realiteit van verkiezingsfraude.

Ik bespeur een normie-wakingsoperatie die gaat beginnen, maar ik blijf voorzichtig optimistisch.

Dorothé

Wel hij is toch weer eens aan het zeuren :

Each day, I grow increasingly more exhausted by the ongoing normie-waking operation. I fully understand why it is necessary, but the slow dissemination of the Twitter Files is killing me as an individual.

My validity as a journalist and my ability to obtain employment in the real world, literally hinges on Elon exposing that the FBI/DHS censored my biolabs story maliciously.

The Internet still says I’m a domestic terrorist/Russian agent, and I’d like to return to a normal life at some point...
Tja, Q houdt ons overeind. Er gebeurt waanzinnig veel. Veel komt uit. Maar ik vind ook dat we een ongelooflijke lange adem moeten hebben voordat er echt iets gebeurt. Zeker in Nederland. Daar zie je dus echt niets in het nieuws en blijven de normies hun verhaal roeptoeteren. Je kunt daar ook bijna niets meer over zeggen, want het wordt gelijk met een woord afgedaan, nl. complotnieuws. Dat is zeker frustrerend. Wij van onze kant hoeven niet eens meer te proberen om met feiten aan te komen, we worden gelijk in de complothoek neergezet. Dit zelfde doen ze ook met FvD. Je hoort de andere partijen meteen spreken over complotnieuws.
Ik denk dat de normie zich zeker niet wel voelt onder alle regels en wetgeving en dat hij meer moet betalen, armoede krijgt etc., noem het maar op. Maar hij denkt dat het zo moet en niet anders kan. Dat de regering het toch maar goed doet. De normie raakt als het ware ook uitgeput van alles, maar dat zet hem niet in de strijdblokken , maar in apathie en nog meer 'niet willen zien'.
We moeten door en zullen door gaan. We gaan winnen, maar je zult mij niet horen zeggen dat ik het gemakkelijk vind.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan