BioClandestine

Bingo,
Bedankt @jmaman op Truth Social.

Het was Gorka die Trump vroeg over Garland. Trump zegt: "misschien word ik op een prettige manier verrast" en geeft toe dat hij Garland overwoog voor het Hooggerechtshof.

Dit hele antwoord van Trump suggereert dat hij wist dat er iets op komst was. Hij had alle gelegenheid om Garland in oktober af te kraken als een Deep State rat, maar dat deed hij niet. Hij liet de deur open, en 3,5 maand later opent Garland een onderzoek naar Biden, aan wie hij rapporteert.

TRUMP WIST HET DE HELE TIJD!

Dorothé

Mueller is aangesteld door Trump. Rosenstein is benoemd door Trump. Sessions werd aangesteld door Trump.

Zij voerden het onderzoek uit, de media en links werden gedwongen deze spelers te aanbidden, in de illusie dat ze achter Trump aangingen.

Het concept is eenvoudig.

Links gelooft alleen wereldschokkend nieuws van mensen die ze geconditioneerd hebben om aardig te vinden. Dus conditioneren we links om mensen te mogen die hen slecht nieuws brengen.

*Enter Garland stage left*

Dorothé

Voor degenen die het niet snappen.

Trump en rechts zeiden dat hij niet samenspande met Rusland of zich bemoeide met de verkiezingen. Links geloofde het niet.

Links accepteerde het pas toen Mueller/Rosenstein het zei, omdat links geconditioneerd was om hen aardig te vinden.

Trump en rechts zeggen dat Biden crimineel is. Links weigert het te accepteren.

Denken we dat links zal accepteren dat Biden een crimineel is als Garland het zegt?

Ruik je waar ik in trap?

Als Garland Biden aanklaagt, kan links niets zeggen.

Dorothé

Laatst bewerkt:
1673609418391.png
Hey iedereen,

Ik heb één Twitter account dat de inquisitie heeft overleefd. Grappig genoeg is dat degene waar ik me voordeed als een super LGBTQ+ lib, en satirische dingen postte die mijn hashtags duwde en de draak stak met links.

Nadat de Twitter-bestanden bevestigden dat moderatoren bij het censureren rekening zouden houden met politieke voorkeur en intentie/verhaal, is het nu duidelijk waarom dit account overleefde.

De vermomming was gewoon te goed.

Volg mij @GayPrideGary op Twitter.

Dorothé

1673609471105.png
Dat duurde niet lang.

Mike Rothschild heeft meerdere stukken over mij geschreven, en rapporteerde mij elke keer als ik een nieuw account aanmaakte.

Nu rent hij naar de heuvels als ik weer op Twitter kom.

Hi Mikey 👋🏻 Ik weet dat jij, Alex Kaplan, Justin Ling, Travis View, en de rest van de linkse sojapatrouille mijn inhoud moeten lezen voor jullie banen 💋
Papa is thuis.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Taibbi toonde de interne communicatie tussen Twitter en de DNC politici met betrekking tot het #ReleaseTheMemo debacle waar Schiff en links ons allemaal "Russische bots" noemde en gewoon een samenzweringstheorie verzon dat al deze boze Amerikanen niet echt waren.

Twitter bevestigde dat er geen enkel bewijs was dat Rusland betrokken was bij de populariteit van de hashtag.

Dus de DNC politici zijn de desinformatie verspreidende samenzweringstheoretici, en wij hadden al die tijd gelijk... alweer.

Dorothé

Lol.

Ik weet nog goed dat ik 10+ maanden geleden deze gemeenschap begon te vertellen dat Tulsi zich gedroeg als een witte hoed, en de meerderheid van jullie spotte met me, en schreeuwde dat ze Illuminati en WEF was.

Blijkt dat niets daarvan waar was, en dat jullie allemaal voor de gek werden gehouden door Facebook memes, net zoals jullie voor de gek werden gehouden over Elon.

Dat Trump Tulsi overweegt als VP zegt veel. Denken jullie dat jullie het beter weten dan Trump?

Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/4052)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
Bet you didn’t know Trump is considering Marjorie Taylor Greene, Tulsi Gabbard, and Kari Lake for VP 🤯

It’s true! Vanity Fair is reporting it and they got the scoop from the Daily Beast who got the scoop from………. “two sources that have spoken to Trump as well as a GOP strategist familiar with the conversations” 😂

Dorothé

Voor degenen die zich afvragen waarom ik Tulsi begon te steunen lang voordat ze officieel van partij veranderde, is dat omdat zij een van de ENIGE politieke figuren was die opstond en sprak over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Links, rechts, midden, maakt niet uit. Slechte actoren binnen de Amerikaanse regering maakten gevaarlijke ziekteverwekkers in Oekraïne, en die kwamen naar buiten... (SARS-CoV-2).

Zou Tulsi de aandacht vestigen op de Deep State biolabs in Oekraïne als ze Deep State was?

Denk logisch na.

Dorothé

Deze aankondiging van het CDC gisteren, bewees dat elke "anti-vaxxer" of "vaccin-hesitant" gelijk had in hun risico-evaluaties, en bewees ook dat de mensen die u vertelden dat zij "de wetenschap vertegenwoordigen" volledig uit hun nek lullen.

Het bewijst ook dat ze actief hebben geprobeerd deze realiteit te vermijden, maar het aantal doden door de injecties werd zo hoog dat ze het niet konden negeren.

Schending van de Neurenberg Code. Hang alle verantwoordelijken op. Het is heel eenvoudig.

Dorothé

1673721619409.png
Telkens als er een nieuwe partij documenten uitkomt, denk ik aan die grafieken van CNN en MSNBC, die deze NATSEC dreiging probeerden te bagatelliseren nadat de eerste partij was gevonden. Ze beweerden dat het in orde was omdat "Biden er maar een paar had!", ondanks dat hij geen POTUS was en geen wettelijke bevoegdheid had om deze documenten in te nemen onder de PRA.

Nu zijn we bij de vijfde partij en het aantal documenten blijft stijgen.

De excuses raken snel op. Ze kunnen het niet volhouden.

Tijd voor #ImpeachBiden

Dorothé

Ik heb een overvloed aan mensen ditzelfde praatje zien herhalen, boos over "het CDC dat zichzelf onderzoekt".

Of het CDC iets vindt tijdens hun eigen onderzoek is irrelevant. Het verhaal, is dat de sterfgevallen door de injecties zich al zo hoog hebben opgestapeld, dat het CDC het niet meer kon negeren.

Door te erkennen dat er verbanden zijn tussen de spuiten en beroertes, bewijst al dat de spuiten niet veilig en effectief waren. Het blaast een gat in het hele C19 verhaal.

We hebben gewonnen.

Dorothé

1673776161516.png
LMAOOOOOO

Kijk naar de draai die CNN nu probeert te maken...

"Minder dan 10 geheime documenten werden gevonden"... Alsof het bezit van één document niet illegaal is.

We zouden 5 lijken kunnen vinden in Biden's garage, en CNN zou proberen te vertellen "het zijn er tenminste geen 10".

Dorothé

1673816940153.png
ME OH MY...

De Dems zijn plotseling geïnteresseerd in het verantwoordelijk houden van Big Tech.

Pocahontas en Sleepy Joe vragen ons nu om ons te "verenigen" om dit probleem aan te pakken. Maar ze laten gemakshalve weg dat de DNC degenen zijn die Big Tech hebben gecorrumpeerd.

Ze laten ook weg dat zij degenen zijn die de "samenzweringstheoretici" censureren die al meer dan 7 jaar alarm slaan over Big Tech corruptie.

De DNC waren bewuste deelnemers. Er komt geen amnestie.

Dorothé

1673862370319.png
Op mijn @GayPrideGary Twitter-account volg ik eigenlijk een stel liberalen en DNC-politici zoals een liberaal dat zou doen, zodat ik hun echokamers kan zien en bestuderen en de waarheid in hun bubbels kan injecteren (met een gezonde portie trollen).

In mijn recente observaties proberen linkse accounts met grote volgers verwoed hun volgers te belazeren dat het documentenschandaal van Biden niets voorstelt.

De hele dag zie ik zulke berichten. Steeds weer. Ze zijn in volledige wanhoopsmodus.

Dorothé

1673884956470.png
Trump insinueert dat de Deep State een geheime witwasoperatie heeft. Ze slaan de geheime documenten op een onveilige en onbewaakte locatie op, verkopen toegang tot de locatie (garage/UPenn-kantoor, enz.) zodat er geen directe overdracht van documenten is, plausibele ontkenning.

Er is geen record, logboek of camerabeelden van wie toegang had tot deze documenten. Biden doet alsof hij niet wist dat de documenten er waren, terwijl ze in feite toegang tot staatsgeheimen verkochten.

Biden heeft NATSEC gecompromitteerd.

1673886598523.png
Trump insinueert dat de Deep State geheime documenten witwast. Ze bewaren de geheime documenten op een onveilige en onbewaakte locatie, verkopen toegang tot de locatie (garage/UPenn kantoor, etc.) dus er is geen directe overdracht van documenten, plausibele ontkenning.

Er is geen verslag, logboek of camerabeelden van wie toegang had tot deze documenten. Biden doet alsof hij niet wist dat de documenten er waren, maar in feite verkochten ze toegang tot staatsgeheimen.

Biden bracht NATSEC in gevaar.

Dorothé

Hoe de Deep State geheime documenten witwast Hoe de Deep State geheime documenten witwast

Vandaag onthulde de raadsman van het Witte Huis dat het huis van Biden in Wilmington in Delaware geen bezoekerslogboeken heeft die bijhouden wie er komt en gaat. Er is geen informatie over wie toegang heeft gehad tot deze onveilige geheime documenten.
1

Je bent welkom om te geloven dat dit toeval is, maar het begint erop te lijken dat het zo was ontworpen. Trump liet dit vandaag op Truth Social vallen, naast hoe veilig Mar-a-Lago is, naast hoe lachwekkend onveilig Bidens documentenopslag is. Trump jaagt dit is zo ontworpen.

Trump insinueert dat de Deep State een geheime witwasoperatie heeft. Ze slaan de geheime documenten op een onveilige en onbewaakte locatie op, verkopen toegang tot de locatie (garage / UPenn-kantoor, enz.) Zodat er geen directe overdracht van documenten is, Biden speelt domme, plausibele ontkenning.

Er is geen verslag, logboek of camerabeelden van wie toegang had tot deze documenten. Biden doet alsof hij niet wist dat de documenten er waren, terwijl ze in feite toegang tot staatsgeheimen verkochten. Het concept past in het Deep State-draaiboek voor hoe ze met al het andere wegkomen. Witwassen.

Het lijkt ook opvallend veel op Hillary Clintons mishandeling van staatsgeheimen op haar onveilige server in haar badkamer. Hillary had de server verbonden met IMAP, verbonden met de cloud, waardoor in wezen gratis toegang werd verleend aan iedereen die van de server afwist. Hillary speelt domme, plausibele ontkenning.

Bij Hillary was er geen directe e-mail of digitale overdracht. Met Biden is er geen directe documentoverdracht omdat het zich in een voorraadhuis bevindt zonder logboeken of bewaking. Zo omzeilen corrupte politici de wet en verkopen ze staatsgeheimen voor winst.

Het in beslag nemen en verkopen van geheime documenten is niet alleen een verraderlijke daad op zich, het is ook een directe bedreiging voor NATSEC. Dit zou zeker kwalificeren als "Hoge misdaden en misdrijven" die nodig zijn om af te zetten.

De DNC heeft geen keuze. Ze zullen Biden moeten verlaten of het risico lopen met het schip ten onder te gaan.

Dorothé

1673932822253.png
Links begint meer conservatieve inhoud op Twitter te zien.

Ze denken dat dit een samenzwering van Elon is, maar in werkelijkheid is het speelveld gelijk getrokken. Ze zijn gewoon gewend aan hun linkse cirkel ruk zonder enige tegengestelde standpunten.

Langzaam maar zeker worden de schapen geleidelijk blootgesteld aan meer conservatieve inhoud, en meer mensen zien in dat de linkse verhalen niet kloppen.

De schapen zijn nu kwetsbaarder voor red-pilling.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan