BioClandestine

Voor degenen die denken dat Pence een Deep State is:

Welk voordeel zouden we behalen door een vijand als eerste in de rij voor het presidentschap te zetten?

God verhoede dat Trump in een stuk biefstuk stikt of overlijdt, en nu hebben we een Deep State rat als POTUS omdat we leuk wilden doen?

Dat slaat nergens op.

Deze gemeenschap kan discussiëren over de kleur van de hoed van Pence tot de koeien thuiskomen, maar het komt erop neer dat iedereen die dicht bij Trump staat, zwaar wordt doorgelicht, en ofwel loyaal ofwel gecontroleerd door Trump.

Pence speelt een rol.

Dorothé

1674635699999.png
De vragen die beantwoord moeten worden:

Hoe heeft de inval in Mar-a-Lago een domino-effect veroorzaakt waardoor de FBI/DOJ deze andere documentvoorraden vonden?

Trump verklaarde direct dat Biden's documenten rotzooi was "gecreëerd" doordat de DNC "totaal gestoord" was over hem.

Hoe?

Wat hebben ze gevonden dat hen naar Biden, Pence en mogelijk meer leidde?

Het Amerikaanse volk moet zien wat er in die documenten stond. Het lijkt erop dat onze vijanden dat al hebben gedaan, dus wat maakt het uit.

Dorothé

Een groot deel van de bevolking weet dat Joe Biden misdaden heeft begaan via het documentenschandaal, en iedereen wacht tot er iets aan gedaan wordt.

Het staat buiten kijf dat zijn bezit van deze documenten illegaal was. Deze invallen zijn naar verluidt ook het gevolg van een lopend onderzoek naar de Hunter Biden Laptop.

Er is een misdaadfamilie in het Witte Huis, en iedereen weet het, of ze het nu openlijk toegeven of niet.

Het is zo'n verontrustend fenomeen om te zien.

Dorothé

Aan de andere kant, het hele land praat over wie wel en wie niet documenten kan vrijgeven.

De drukte over de documenten maakt het moeilijker om het onder het tapijt te vegen, als en wanneer de documenten worden vrijgegeven aan het publiek.

Vergeet niet dat de documenten in kwestie de "DECLAS"-documenten zijn waarop we al jaren wachten en die wijzen op misdaden van de Deep State. Iran Deal, Oekraïne, UK (Russiagate), etc.

De publieke vraag naar deze documenten groeit.

Zie je het? Dit lijkt de weg naar DECLAS.

Dorothé

🚨BIOWEAPONS ALERT🚨

Project Veritas onthult dat Pfizer Directeur van Onderzoek en Ontwikkeling openlijk toegeeft dat ze "virussen muteren".

@pfizer vergroot de mogelijkheden van gevaarlijke ziekteverwekkers. Met andere woorden, ze maken biowapens.

MUST WATCH!

Telegram (https://t.me/project_veritas/2532)
Project Veritas
BREAKING: Pfizer Exploring "Mutating" COVID-19 Virus For New Vaccines

"Don't tell anyone this...There is a risk...have to be very controlled to make sure this virus you mutate doesn't create something...the way that the virus started in Wuhan, to be honest."

#DirectedEvolution

Dorothé

1674708245332.png
Je zult zien dat @TrueGenFlynn de US MIL heeft weggelaten als een entiteit die kan ingrijpen. Vreemd, aangezien zij de meest waarschijnlijke kandidaat zijn aangezien dit een COLOSSALE bedreiging is voor NATSEC 😂

Idk, maar je zou denken dat IEMAND met een gevoel van urgentie zou handelen, gezien het feit dat een stel soja-inhalerende psychopaten biowapens maken die al miljoenen mensen hebben gedood en de weg hebben vrijgemaakt voor een globalistische overname...

Heeft de US MIL een uitnodiging nodig? Mensen sterven hier.

Dorothé

1674762655201.png
Amerikaanse Deep State politici riskeren nucleaire escalatie met zowel Rusland als China, de twee meest productieve nucleaire arsenalen en legers op aarde naast de onze, allemaal om hun ILLEGALE offshore activa in Oekraïne te beschermen.

Je zult merken dat niemand in de MSM wil vertellen WAAROM Rusland in de eerste plaats Oekraïne is binnengevallen.

Waarom? Omdat volgens het Russische leger, de "DNC" biologische wapens maken in Oekraïne.

Lijkt niet meer zo vergezocht, of wel?

Dorothé

1674769231711.png
s werelds beste virologen: "Furin splitsingsplaats geeft aan dat C19 ontworpen is. Natuurlijke gebeurtenis onwaarschijnlijk.

Moderna CEO: "C19 kan uit een lab komen, mensen maken fouten."

Pfizer Directeur Onderzoek: "We vergroten de mogelijkheden van pathogenen. Beloof het aan niemand te vertellen, lol!"

Russisch leger: "Westerse elites verbeteren ziekteverwekkers in Oekraïne om het toezicht van de Amerikaanse overheid te omzeilen, om geld te verdienen aan vaccins en politieke macht te behouden."

Grootste misdaad ooit gepleegd.

Dorothé

Ik ben bang dat mensen niet volledig begrijpen wat er hier gaande is.

Farmaceutische bedrijven die virussen maken waar ze ook het geneesmiddel voor verkopen... zou ieder mens op aarde in oproer moeten brengen.

Dit is het equivalent van dokters die mensen op straat neerschieten, zodat ze geld kunnen verdienen aan de medische rekeningen van de slachtoffers.

Maar dit op een wereldwijde schaal, miljarden geïnfecteerd, miljoenen gedood, en miljarden gedwongen om lab ratten te worden zodat ze winst konden maken.

Waar is de algemene verontwaardiging?

Telegram (https://t.me/project_veritas/2532)
Project Veritas
BREAKING: Pfizer Exploring "Mutating" COVID-19 Virus For New Vaccines

"Don't tell anyone this...There is a risk...have to be very controlled to make sure this virus you mutate doesn't create something...the way that the virus started in Wuhan, to be honest."

#DirectedEvolution

Dorothé

Verplichte kost voor iedereen.

Tucker breekt de Project Veritas video af precies zoals ik had verwacht. Hij raakt alle belangrijke punten die geraakt moesten worden.

-Pfizer doet onderzoek naar het creëren van verbeterde ziekteverwekkers, oftewel BIOWEAPONS...

-Liegen tegen het publiek en het gebruik van woordspelingen om de wet te omzeilen met "gerichte evolutie".

-Grote belangenverstrengeling, farmaceutische industrie creëert "melkkoe" door het creëren van virussen.

-Pfizer directeur geeft toe dat C19 uit een lab kwam

MUST WATCH!

Telegram (https://t.me/realKarliBonne/148414)
Midnight Rider Channel 🇺🇸
The Veritas Pfizer Videos

Dorothé

Ik ben zo opgewonden voor het hoofdstuk in de geschiedenisboeken over toen de Pfizer-directeur een honingdrol kreeg, het plan voor de productie van biologische wapens van zijn bedrijf blootlegde tijdens een glas wijn, en vervolgens de politie belde omdat er te veel "blanken" in zijn buurt waren.

Dorothé

Zoveel dingen in deze video kloppen niet.

Pelosi heeft terloops een drankje in de ene hand terwijl ze met de andere hand worstelt met een "indringer" met een hamer?

We zien geen verbinding met de hamer, of horen geluid op verbinding met Pelosi's hoofd. We zien geen bloed.

Pelosi lijkt niet te reageren, waarschijnlijk dronken of gedrogeerd.

We weten niet precies wat er gebeurd is, maar we kunnen concluderen dat het verhaal van de media verzonnen en verdraaid is.

De media loog. Schokkend.

Telegram (https://t.me/PepeMatter/14166)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
The Paul Pelosi hammer attack video has officially been released.

Dorothé

DAMES EN HEREN!

Mijn WarClandestine account is terug op Twitter!

Volg me hier.

Laten we dit feest beginnen.

Twitter ()
Clandestine
Hey @elonmusk

Are the Biolabs in Ukraine still a conspiracy theory?

Dorothé

Twitter herstelde niet alleen mijn account, maar verwijderde ook de beruchte thread waarmee het allemaal begon.

Dit bevestigt Elon's standpunt over de Biolabs in Oekraïne.

Gezien het feit dat het publiek nu grotendeels gewend is aan de realiteit dat C19 door de mens is gemaakt, laten ze me los om mijn aanval van red-pilling te beginnen.

Maar eerst is er een waslijst van MSM media outlets die op het punt staan TORCHED te worden voor het belasteren van mij.

Blijf kijken.

Twitter ()
Clandestine
@twitter and @elonmusk even undeleted the infamous thread that started it all 👀

Dorothé

Oké iedereen, dit is een ABSOLUUT CANNOT MISS thread van mijn verhaal sinds Twitter me nuked.

Ik ga over het onweerlegbare bewijs dat de Biolabs bestaan, de flagrante lasterlijke berichtgeving van de MSM over mij en het verhaal.

Met links naar alle hits en leugens over de Biolabs in Oekraïne.

We brengen de informatie oorlog nu naar hun terrein. Het is voorbij.

Twitter ()
Clandestine
1) Hey Twitter,

It's me, the biolabs guy. Aka "Clandestine".

Dorothé

1674889609743.png
Mijn Twitter account is vandaag hersteld. Ik word er zwaar van beschuldigd een "Russische desinformatie bron" te zijn.

Nieuwe Twitter Files vandaag over Hamilton 68 die ten onrechte echte Amerikanen categoriseert als onderdeel van "Russische desinformatie operaties".

Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat de twee gecorreleerd zijn.

Dorothé

Het bewuste Twitter-draadje van BC dat inmiddels ook weer in ere is hersteld:

Volg hem hier op Twitter:

Mike

1674988631560.png
Als we het hebben over hoe deze vooruitgang in micro- en nanobiologie tot stand is gekomen, is het een verontrustende realiteit.

Deze technologie werd gecreëerd om homogene militaristische krachten uit te roeien. Rusland en China in het bijzonder.

Deze ziekteverwekkers kunnen worden gebruikt om percentages Russische of Chinese mannen uit te schakelen, waardoor hun legers nutteloos worden. In tegenstelling tot het Amerikaanse leger dat zeer divers is.

Het is geniaal, maar slecht... en illegaal via het Biologische Wapens Verdrag van 1972.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan