BioClandestine

Links isoleert en beschaamt degenen die zich tegen hen verzetten.

Waarom? Omdat mensen één ding boven alles vrezen. Alleen zijn.

Links aast op het natuurlijke menselijke verlangen om bij de groep te horen.

Ze maken de goedgelovigen bang, dat als ze afwijken van de partij, ze een "deplorabele" zijn.

Dorothé

1682445895284.png
Democraten... jullie moeten allemaal erkennen waar jullie partij in is veranderd.

Ze censureren en de-platformeren je politieke oppositie en ze willen geen open debat tussen je eigen kandidaten.

Er is niets "Democratisch" aan de moderne DNC. Het is een dictatoriaal regime.

Dorothé

1682445946999.png
Ik ben hier nu mee bezig. Ik weet nog niet alle details, maar ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden.

Gewoon een herinnering dat als slechte mensen iets in handen kunnen krijgen, en het gebruiken om andere mensen kwaad te doen, dat het dan een wapen is.

In dit geval, een biologisch wapen.

Dorothé

1682491833375.png
Laten we het over Soedan hebben.

In 1998, lanceerde Bill Clinton 14 kruisraketten op Soedans grootste farmaceutische fabriek, valselijk beschuldigd van het maken van chemische wapens gekoppeld aan Osama Bin Laden.

Dat opende de deur voor USAID en Amerikaanse farmaceutische bedrijven.

THREAD!

Dorothé

Bekijk bijlage 25675
Laten we het over Soedan hebben.

In 1998, lanceerde Bill Clinton 14 kruisraketten op Soedans grootste farmaceutische fabriek, valselijk beschuldigd van het maken van chemische wapens gekoppeld aan Osama Bin Laden.

Dat opende de deur voor USAID en Amerikaanse farmaceutische bedrijven.

THREAD!

Dorothé

Mike

1682548473683.png
Merk op dat rechts fel tegen pedofilie is, terwijl links het onderwerp altijd ontwijkt en de realiteit van wijdverspreide pedofilie en kinderlokkerij minimaliseert.

We hebben geprobeerd jullie te vertellen waar de "+" in "LGBTQ+" voor staat.

Links wil pedofilie normaliseren.

Al wakker?

Dorothé

Bekijk bijlage 25714
Merk op dat rechts fel tegen pedofilie is, terwijl links het onderwerp altijd ontwijkt en de realiteit van wijdverspreide pedofilie en kinderlokkerij minimaliseert.

We hebben geprobeerd jullie te vertellen waar de "+" in "LGBTQ+" voor staat.

Links wil pedofilie normaliseren.

Al wakker?

Dorothé
Toeval bestaat niet. Iemand met Demon in de naam die pedofilie propageert.

1682582482902.png
Het werkt.

We hebben al 20% van de DNC stemmers aan de haak geslagen. En dat is met de censuur en de lastercampagne tegen RFK Jr.

Nog een jaar Biden en campagne voeren... RFK Jr. zou 50% kunnen halen.

Toch zal de DNC hem de nominatie niet geven.

Trump/RFK Jr. is het winnende ticket.

Dorothé

1682668709342.png
1) Zien jullie allemaal hoe RFK Jr. opereert?

Hij haalt de DNC-basis onderuit.

RFK Jr. zegt niets wat we niet al jaren zeggen. Het is alleen veel effectiever van iemand met een (D) naast zijn naam.

Hij weet precies wat hij doet.

Dorothé

1682668777211.png
2) To be clear, I’m suggesting that RFK Jr. knows he’s not going to get the DNC nomination regardless of how many votes he gets.

He is intentionally waking up DNC voters who refuse to listen to Trump talking points.

RFK Jr. is a Judas Goat, and the establishment Dems know it.

Dorothé

1682668829965.png
3) Infiltratie is effectiever dan invasie; vooral als het gaat om het wakker maken van normies.

De linkse schapen zijn geconditioneerd om te zwijgen wanneer ze iets van Trump zien of horen. Dus vertellen we ze dezelfde punten, maar van een andere boodschapper.

/EINDE

Dorothé

"Het lijkt alsof er een draaiboek is."

"Er is deze onheilige alliantie van Big Business en Big Govt, en ze werken samen om het Amerikaanse volk te verneuken."

Ironisch. Anons zeiden dat 6 jaar geleden. Ze noemden ons idioten.

Andere boodschapper = groter effectgebied.😈

Dorothé

Bekijk bijlage 25804
3) Infiltratie is effectiever dan invasie; vooral als het gaat om het wakker maken van normies.

De linkse schapen zijn geconditioneerd om te zwijgen wanneer ze iets van Trump zien of horen. Dus vertellen we ze dezelfde punten, maar van een andere boodschapper.

/EINDE

Dorothé

Mike

1682752506298.png
Voor degenen die de score bijhouden, mijn thread van gisteren staat op 3,5 miljoen views.

Fox News primetime krijgt ongeveer 1,6 miljoen views nu Tucker weg is. CNN en MSNBC krijgen minder dan dat.

Onafhankelijke journalistiek is het nieuws nu, en Twitter is het medium.

MSM is overbodig geworden.

Dorothé

1682784512264.png
Elon functioneert als 's werelds meest effectieve laser aanwijzer. Hij gebruikt zijn invloed om het publiek in de richting van de waarheid te sturen.

Langzaam maar zeker ziet het publiek de omvang van het biologische Deep State netwerk.

De grootvader van alle misdaden komt aan de oppervlakte.

Dorothé

1682843866633.png
Idk Elon.

Was er maar een kerel die zijn leven wijdde aan het ontmaskeren van deze labs en er elke dag verslag over uitbracht, al meer dan een jaar lang.

Was er maar een kerel die zou praten over de 330+ Biolabs in 30 landen wereldwijd.

Waar zou hij kunnen zijn?

Dorothé

1682843920238.png
Biden heeft kinderen in kooien op een parkeerplaats aan de grens.

Zoals je misschien merkt, heeft de MSM er niets over gezegd.

Hier is mijn thread over hoe de media Trump behandelde in 2019 vs nu. Goede opfrisser over hoe de media de grootste vijand is.

MUST WATCH!

Dorothé

Misschien word ik nog steeds als te marginaal beschouwd om mee geassocieerd te worden.

Misschien zijn mijn beweringen te direct.

Misschien ben ik te vroeg bij de finish.

Misschien maakt mijn onverschrokkenheid de angstigen bang.

Het maakt niet uit. De missie zal worden voltooid.

Dorothé

Bekijk bijlage 25884
Biden heeft kinderen in kooien op een parkeerplaats aan de grens.

Zoals je misschien merkt, heeft de MSM er niets over gezegd.

Hier is mijn thread over hoe de media Trump behandelde in 2019 vs nu. Goede opfrisser over hoe de media de grootste vijand is.

MUST WATCH!

Dorothé

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug