There is a common misconception that I am “pro-Russia”. That is not the case. I am pro-truth, and as it pertains to this conflict, Russia have been FAR more truthful than the West and their 24/7 propaganda. Let’s look from Russia’s perspective. CIA/Deep State assets funded and armed literal...
t.me
Er bestaat een wijdverbreid misverstand dat ik "pro-Rusland" ben. Dat is niet het geval.
Ik ben pro-waarheid en wat dit conflict betreft is Rusland VEEL waarheidsgetrouwer geweest dan het Westen en hun 24/7 propaganda.
Laten we eens kijken vanuit het perspectief van Rusland.
Middelen van de CIA/Deep State financierden en bewapenden letterlijke paramilitaire nazi-groepen en voerden een kleurenrevolutie uit in Oekraïne, bemoeiden zich met buitenlandse verkiezingen en gebruikten geheime middelen om soevereine naties te infiltreren en omver te werpen om via volmachten in Azië en Afrika de controle over hun regeringen op te eisen. Als Rusland dat Canada of Mexico had aangedaan, zou de VS zijn binnengevallen en zou elke Amerikaan dat hebben gesteund.
Rusland bracht geen vijandelijkheden naar onze grens. Diepe staatsmiddelen binnen de regering van de VS brachten vijandelijkheden naar de grens van Rusland, gebruikmakend van criminele inlichtingenoperaties om landen met burgeroorlog te vernietigen en munt te slaan uit de chaos.
Als je daar dan aan toevoegt dat activa van de Diepe Staat ziektekiemen aan het creëren waren in hun pas verworven volmacht Oekraïne, die vervolgens uitlekten en Russische burgers doodden... wat moet Poetin dan precies doen? Daar zitten en zijn burgers laten sterven, terwijl de VS de internationale wet overtreden door biologische wapens te maken aan de grens van zijn land?
Poetin probeerde deze situatie diplomatiek aan te pakken. Rusland en China stapten naar de VN voordat Rusland binnenviel en eisten formeel dat de VS werden onderzocht op de productie van biologische wapens in post-Sovjetlanden zoals Georgië en Oekraïne. De VS riepen "desinformatie" en spraken hun veto uit over alle pogingen tot diplomatie. Oorlog was de uiteindelijke optie.
Dus als we kijken naar het genuanceerde conflict in Oekraïne, steun ik Rusland dan in dit specifieke geval? Ja, dat doe ik. Niet omdat ik blindelings pro-Rusland ben, maar omdat de feiten aangeven dat Rusland een legitieme reden heeft voor zijn acties. Naast het feit dat de VS/Westen over alles hebben gelogen met betrekking tot Trump/Rusland, Covid en Oekraïne.
Ik weet dat er geen "good guys" zijn in een oorlog, maar Rusland heeft beduidend meer gelijk dan de VS/NAVO, en als je dat niet objectief kunt toegeven, ben je een slachtoffer van westerse propaganda.
Dorothé