BioClandestine

In alle ernst, vandaag was een enorme overwinning voor de mensheid.

Ik weet niet zeker of de publieke perceptie een rol heeft gespeeld in het besluitvormingsproces van de NAVO, maar we hebben zeker ons steentje bijgedragen aan het terugdringen van het 24/7 spervuur van westerse propaganda.

We zijn de informatieoorlog aan het winnen.

Geef niet op.

Dorothé
 
1689177925331.png
Ik weet niet hoe ik dit duidelijker moet zeggen voor de 🇺🇦 aanhangers die de realiteit ontkennen.

Als je geen artilleriemunitie meer hebt, moet bedelen om F-16's, honderdduizenden soldaten verliest in een verhouding van 7:1 en de NAVO nodig hebt om in te grijpen... dan ben je niet aan het winnen.

Het is voorbij.

Dorothé
 
Zelensky klinkt als een verslagen hoofdcoach aan het einde van een voetbalseizoen.

"Jullie hebben ons enorm gesteund. Ik wil alle Amerikanen bedanken die het begrijpen," zegt Zelensky.

"Ik begrijp dat het allemaal jullie geld is, maar jullie moeten weten dat jullie dit geld hebben uitgegeven om levens te redden".

Zelensky weet dat hij klaar is.

Dorothé
 
1689234582860.png
-Biolabs waren echt
-Spook van Kiev was verzonnen
-Slangeneiland gaf zich over
-Bakhmut hield niet stand
-Luipaarden vernietigd
-Patriotten verslagen
-Belgorod duurde 2 uur
-Prigozjin heeft Poetin niet ten val gebracht.
-F-16's kwamen nooit opdagen
-Tegenoffensief mislukt
-NAVO-lidmaatschap kwam er niet.

Dorothé
 


Twitter ()
Clandestine
🚨Zelensky Meme Thread🚨

Here is a collection of the best memes from the NATO Summit.

The Internet will forever remain undefeated 😂

Dorothé
 
De belangstelling voor 🇺🇦 steun is aanzienlijk afgenomen. De realiteit dringt door. Het Amerikaanse volk erkent dat het opnieuw is voorgelogen.

-Trump/Rusland
-Covid
-Oekraïne

Heen en weer intense propagandacampagnes, non-stop gedurende 7 jaar.

We liggen 24/7 onder psychologische aanval.

Dorothé
 
1689266711864.png
Jongens, ik denk dat we Adam Kinzinger hebben gebroken 😂

Gisteren probeerde hij zich stilletjes te distantiëren van NAFO door #fella uit zijn naam te verwijderen, omdat het teken aan de wand is voor Oekraïne.

Nadat hij hiervoor werd geflambeerd, heeft hij vandaag zijn standpunt over NAFO verdriedubbeld en is hij nu een echte cringelord geworden.

Dorothé
 
🚨MUST WATCH BEELDEN🚨

Verlaten Oekraïense soldaat gevonden door Russische troepen vertelt zijn verhaal.

Hij werd gemobiliseerd en gedwongen om ten strijde te trekken. Dit is de toestand van het Oekraïense leger. Ze hebben geen troepen meer en offeren burgers op aan het front.

DEZE OORLOG MOET NU STOPPEN!

Dorothé
 
1689317473334.png
Weet je wat Libs, ik ben van gedachten veranderd. Jullie hadden allemaal gelijk! Betalen voor een blauw vinkje is stom en Twitter zuigt absoluut!

Makers van inhoud moeten deze falende app zo snel mogelijk verlaten en overstappen naar Threads!

Jullie willen niets van Elon's smerige extreem-rechtse advertentiegeld!

Dorothé
 
In de geest van transparantie wil ik een mededeling doen.

Mijn verslaggeving en analyse hebben nooit om geld gedraaid. Mijn missie is om de MSM te verslaan in de informatieoorlog en de mensheid wakker te schudden voor de enorme omvang van de Deep State-criminaliteit.

Vrede is de prijs.

Daarom zal mijn berichtgeving NOOIT veranderen op basis van advertentie-inkomsten. Je zult niet zien dat ik mijn toevlucht neem tot spammen, cheesy hot-takes of gele journalistiek in de hoop meer views te krijgen. Er verandert niets bij mij.

Ik blijf toegewijd om jullie allemaal de beste inhoud te geven over de verhalen die de MSM weigert te verslaan en om de dingen te zeggen die anderen niet durven te zeggen.

Dit ging altijd over het redden van de wereld en het creëren van een betere toekomst voor de mensheid.

Nu er geld op tafel ligt, zullen anderen de missie uit het oog verliezen en zullen hun prioriteiten veranderen. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat je dat van mij NOOIT zult merken.

Charlie Mike,

Dorothé
 
Biden die 3.000 troepen naar Oost-Europa stuurt als "afschrikking" voor Rusland.

Als het Oekraïense leger aan de winnende hand was, waarom zouden we onze troepen daar dan nodig hebben als afschrikmiddel?

Deze stap van het Biden-regime is een erkenning dat het Oekraïense staande leger weg is.

Washington Examiner (https://www.washingtonexaminer.com/...iden-signs-order-r-operation-atlantic-resolve)
Biden signs order to call up 3,000 troops for Operation Atlantic Resolve in Europe
President Joe Biden signed an order on Thursday allowing the Pentagon to call up as many as 3,000 reserve troops to support Operation Atlantic Resolve in Europe.

Dorothé
 
Voor degenen die zich afvragen waarom er geen vredesbesprekingen hebben plaatsgevonden en waarom het Biden-regime meer Amerikaanse troepen naar Europa stuurt, zal ik het uitleggen.

Russische MIL beschuldigde Biden zelf van het organiseren van de productie van biowapens via zijn biolab in Oekraïne, Metabiota.

Biden kan niet toestaan dat Oekraïne zich overgeeft en hij kan geen vredesbesprekingen met Poetin voeren, omdat Rusland in de afgelopen 18 maanden bij de VN bewijs heeft gepresenteerd van de productie van biologische wapens door laboratoria in Oekraïne die door de VS worden gefinancierd, en Rusland heeft geëist dat een voorwaarde voor vrede een onderzoek van de VN-Veiligheidsraad naar het biologische netwerk van de VS in Oekraïne zou zijn. Biden kan dit niet hebben omdat hij er direct bij betrokken is.

Houd in gedachten dat dit dezelfde biolabs zijn waarvan de MSM aanvankelijk zei dat ze helemaal niet bestonden, om dan later toe te geven dat ze wel degelijk bestaan, maar beweren dat ze op geen enkele manier snode bedoelingen hebben. Hunter Biden is gewoon eigenaar van een biolabbedrijf in Oekraïne, dat coronavirussen van vleermuizen bestudeert VOOR de pandemie. Niets te zien hier.

Dit is de reden waarom honderden miljarden van uw dollars in Oekraïne zijn en waarom Biden bereid is het Oekraïense volk tot de laatste man op te offeren. Rusland wil gerechtigheid voor misdaden tegen de menselijkheid via schendingen van het Verdrag inzake biologische wapens, waarop de doodstraf staat.

Ik heb het de wereld vanaf het begin verteld. De Russische escalatie in Oekraïne is een reactie op de oprichting van C19 door de VS. Oekraïne en Covid zijn met elkaar verbonden.
Hier is de Russische generaal Igor Kirillov afgelopen zomer, die het publiek informeerde over het Amerikaanse Biologische netwerk en Hunter Biden's Metabiota.

Dorothé
 
24 februari 2022:

Ik werd verbannen uit alle hoeken van het internet voor het schrijven van een Twitter thread over de biolabs in Oekraïne.

De MSM besmeurden me in tientallen hitstukken en noemden me een Russische bron/Qanon samenzweringstheoreticus.

Nu word ik betaald om erover te twitteren.

Nooit opgeven.


Twitter ()
Clandestine
1) HOLY SHIT! I think I may be onto something about #Ukraine.

Zelensky said the Russians are firing at “military installations”. How broad is that term?

I am seeing speculation that could include US installed biolabs.

At first I was like no way.

Then I started digging.

Dorothé
 
Er bestaat een wijdverbreid misverstand dat ik "pro-Rusland" ben. Dat is niet het geval.

Ik ben pro-waarheid en wat dit conflict betreft is Rusland VEEL waarheidsgetrouwer geweest dan het Westen en hun 24/7 propaganda.

Laten we eens kijken vanuit het perspectief van Rusland.

Middelen van de CIA/Deep State financierden en bewapenden letterlijke paramilitaire nazi-groepen en voerden een kleurenrevolutie uit in Oekraïne, bemoeiden zich met buitenlandse verkiezingen en gebruikten geheime middelen om soevereine naties te infiltreren en omver te werpen om via volmachten in Azië en Afrika de controle over hun regeringen op te eisen. Als Rusland dat Canada of Mexico had aangedaan, zou de VS zijn binnengevallen en zou elke Amerikaan dat hebben gesteund.

Rusland bracht geen vijandelijkheden naar onze grens. Diepe staatsmiddelen binnen de regering van de VS brachten vijandelijkheden naar de grens van Rusland, gebruikmakend van criminele inlichtingenoperaties om landen met burgeroorlog te vernietigen en munt te slaan uit de chaos.

Als je daar dan aan toevoegt dat activa van de Diepe Staat ziektekiemen aan het creëren waren in hun pas verworven volmacht Oekraïne, die vervolgens uitlekten en Russische burgers doodden... wat moet Poetin dan precies doen? Daar zitten en zijn burgers laten sterven, terwijl de VS de internationale wet overtreden door biologische wapens te maken aan de grens van zijn land?
Poetin probeerde deze situatie diplomatiek aan te pakken. Rusland en China stapten naar de VN voordat Rusland binnenviel en eisten formeel dat de VS werden onderzocht op de productie van biologische wapens in post-Sovjetlanden zoals Georgië en Oekraïne. De VS riepen "desinformatie" en spraken hun veto uit over alle pogingen tot diplomatie. Oorlog was de uiteindelijke optie.

Dus als we kijken naar het genuanceerde conflict in Oekraïne, steun ik Rusland dan in dit specifieke geval? Ja, dat doe ik. Niet omdat ik blindelings pro-Rusland ben, maar omdat de feiten aangeven dat Rusland een legitieme reden heeft voor zijn acties. Naast het feit dat de VS/Westen over alles hebben gelogen met betrekking tot Trump/Rusland, Covid en Oekraïne.

Ik weet dat er geen "good guys" zijn in een oorlog, maar Rusland heeft beduidend meer gelijk dan de VS/NAVO, en als je dat niet objectief kunt toegeven, ben je een slachtoffer van westerse propaganda.

Dorothé
 
⚠️WW3 Alert⚠️

Kirby herhaalt dat er meer dan 80.000 Amerikaanse troepen in Europa zijn, vanwege het "besef" dat de "veiligheidsomgeving in Europa is veranderd".

Ze hebben permanente troepen nodig tussen de NAVO en Rusland.

Kirby gaf zojuist onbedoeld toe dat het leger van Oekraïne weg is!

Dorothé
 
1689405370975.png
Media Matters heeft mij belasterd in hun artikel over de advertentie-inkomsten van Twitter.

Ze noemden me een "QAnon influencer" en beweerden dat mijn nauwkeurige verslaggeving over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne "vals" was.

Ze hebben 24 uur om het te corrigeren voordat ik actie onderneem.

De klok tikt 😘


Dorothé
 
Poetins standpunten verschillen niet zoveel van de onze.

Poetin heeft herhaaldelijk toegegeven dat hij ruzie heeft met de "globalistische en liberale ideologieën van westerse oligarchen die steeds meer de kenmerken van totalitarisme krijgen".

Heeft hij het mis?

Trump is niet de enige die achter de Deep State aanzit.

Dorothé
 
De MSM snappen het niet.

Het Amerikaanse volk is het zat. We willen dat er koppen rollen voor de Rusland-hoax, Covid, Oekraïne, kinderhandel, eindeloze propaganda, censuur, vaccins, verkiezingsfraude, verraad, enz.

Het volk eist vergelding.

We zullen het krijgen.


ABC News (https://abcnews.go.com/amp/Politics...h-elect-revenge-government/story?id=100778347)
Trump's unprecedented campaign pitch: Elect me to be your revenge on the government
Donald Trump declared to his supporters earlier this year that "I am your retribution" and his base's appetite for that promised vengeance hasn't waned

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.171
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan