BioClandestine

HOLY SHIT...

⚠️🦠BIOWAPENS WAARSCHUWING🦠⚠️

RFK Jr. beweert dat de Biolabs in Oekraïne "Russisch DNA verzamelen" om "etnisch gerichte biowapens" te maken.

Dit zijn de EXACTE beschuldigingen die Rusland heeft geuit aan de VN en dit is de belangrijkste reden voor de Russische invasie!

MUST READ THREAD!



Dorothé
 
Verplaats jezelf in de schoenen van Poetin.

De CIA en het ministerie van Buitenlandse Zaken financieren militante nazi-groeperingen en nemen Oekraïne over via een kleurenrevolutie in 2014.

De VS beginnen met het maken van DNA-specifieke biowapens in Oekraïne, ontworpen om de Russische beschaving uit te roeien. Dan doodt C19 7 miljoen mensen.

Wat zou jij doen?

Flashback naar 18 oktober 2018. Poetin spreekt over de berichten dat een Georgische ambtenaar informatie lekte dat de VS biologische wapens aan het ontwikkelen waren.

Poetin bevestigt dat tegenstanders de technologie hebben om biologische wapens te maken op basis van etnische groepen. Hij riep in 2018 op tot diplomatie en het aanpakken van dit probleem door de wereldleiders.

Dit is geen wilde complottheorie. Dit is de voorhoede van het wereldwijde geopolitieke landschap.

Dorothé
 
17 maanden geleden gaf ik mijn normale leven op om de productie van biowapens door de Diepe Staat in Oekraïne bloot te leggen, in een poging om de wereld te redden van genocidale bioterroristen.

De klus is nog niet geklaard, maar we hebben GROTE vooruitgang geboekt.

Dank aan iedereen die heeft deelgenomen.

We hebben hier iets gedaan.

Dorothé
 
⚠️Counter-Offensief Update⚠️

Poetin verklaart het Oekraïense tegenoffensief tot een "mislukking" en merkt op dat alle pogingen om door de Russische verdediging te breken mislukt zijn.

Rusland "intensiveert" zijn strijd.

Met andere woorden, het is een slachtpartij.

Yahoo News (https://uk.sports.yahoo.com/video/kyiv-reports-intensified-combat-putin-143919435.html)
Kyiv reports 'intensified' combat as Putin says counteroffensive failing
Ukraine on Sunday said fighting had "intensified" on the eastern front as Russian President Vladimir Putin deemed Kyiv's counteroffensive a failure.Putin is yet to decide if Russia will renew the grain deal -- expiring late Monday -- that allowed the resumption of Ukrainian exports through the Black Sea, temporarily halted when the invasion began in February 2022. "The situation has somewhat intensified in the east," Ukrainian Deputy Defence Minister Ganna Malyar said.Malyar described Ukrainian forces on the defensive near the eastern city of Kupiansk, but making some advances near Bakhmut. "For two days in a row, the enemy has been actively attacking in the Kupiansk sector in the Kharkiv region. We are on the defence," Malyar wrote on Telegram.Ukraine last month began its highly anticipated fightback after stockpiling Western weapons and building up its offensive f

Dorothé
 
Een door mensen ontwikkelde ziekteverwekker zou wereldwijd 7 miljoen mensen hebben gedood.

Rusland en China zeiden dat het de VS waren.

De VS zei dat het natuurlijk voorkwam en censureerde vervolgens op ongrondwettelijke wijze wetenschappers en journalisten die suggereerden dat het een door mensen gemaakt biowapen was.

Wie is schuldig?

Dorothé
 
9 maart 2022:

Rubio geeft toe dat de MSM heeft gelogen over de Amerikaanse biolabs in Oekraïne.

"Veel van deze fact-checkers zeiden 'noem de laboratoria niet eens, want ze bestaan niet eens'. Maar ze bestaan wel, over de hele wereld."

Waarom loog de MSM over de labs als ze niets te verbergen hadden?

Dorothé
 
⚠️🚨NOOD PSA🚨⚠️

Ik daag @IAPonomarenko , of elke geverifieerde Twitter gebruiker met meer dan 100k volgers, uit voor een live publiek debat via Twitter Space over de VS Biolabs in Oekraïne en etnisch gerichte biologische wapens.

Kies je beste opstelling en ik zal ze voor de hele wereld aan de tand voelen.

Ik zal de Space morgen, 7/18/2023, om 21.00 uur EST houden. Als jullie niet allemaal komen opdagen, zal ik een open vraag en antwoord geven aan het publiek.

Jullie hebben 24 uur om te accepteren of je te verstoppen.

Dorothé
 
Genoom-specifieke biowapens🦠

Dit artikel beschrijft hoe mensen in staat zijn om ziekteverwekkers te ontwikkelen die verschillende niveaus van doeltreffendheid hebben tegen verschillende soorten en etniciteiten op basis van DNA-genoomsequentie.

MUST READ DRAAD!🧵


Twitter ()
Clandestine
1) Genome-Specific Bioweapons🦠

This thread will break down how humans are able to engineer pathogens that have varying levels of efficacy towards different species and ethnicities based on DNA genome sequencing.

Let’s start with the ACE2 receptor.

The ACE2 receptor is a…

Dorothé
 
Oekraïne heeft een "neonaziprobleem". De MSM gaven dit toe in 2018, maar hun verslaggeving verschoof in 2022.

De biolabs in Oekraïne maakten pathogenen die gericht waren op etniciteiten.

Willen we dat letterlijke nazi's de mogelijkheid hebben om etnische zuiveringen uit te voeren? 🤔

Reuters (https://www.reuters.com/article/us-...ntary-ukraines-neo-nazi-problem-idUSKBN1GV2TY)
Commentary: Ukraine’s neo-Nazi problem
As Ukraine’s struggle against Russia and its proxies continues, Kiev must also contend with a growing problem behind the front lines: far-right vigilantes who are willing to use intimidation and even violence to advance their agendas, and who often do so with the tacit approval of law enforcement agencies.

Dorothé
 
Flashback naar 24 mei 2022

@CBSMornings geeft toe dat de laboratoria in Oekraïne bestaan, dat ze gevaarlijke ziekteverwekkers huisvesten en beweert nog steeds dat dit alles een "samenzweringstheorie" is.

Ze geven toe dat ze Cholera en Anthrax huisvesten... die beide gebruikt kunnen worden als biologisch wapen.

THREAD!🧵


Twitter ()
Clandestine
1) Flashback to May 24, 2022

@CBSMornings admit the labs in Ukraine exist, admit they are housing dangerous pathogens, and still claim that all this is a “conspiracy theory”.

They admit they are housing Cholera and Anthrax… both of which can be used as a biological weapon.

Dorothé
 
Het is 24 uur geleden sinds ik de Oekraïense propagandist @IAPonomarenko uitdaagde om mijn beweringen te weerleggen in een live debat, nadat hij beweerde dat ik disinfo verspreidde.

Hij is nergens te vinden 😂

In plaats daarvan organiseer ik een Q&A voor het publiek.

De waarheid verbergt zich niet.


Dorothé
 
Ben ik de enige die zich niets aantrekt van het Trump J6-nieuws?

Ze kunnen die man voor de rest van zijn leven achter de tralies zetten, wij schrijven hem in op het stembiljet en stemmen hoe dan ook op hem.

Het enige wat het Biden-regime doet, is de toekomstige vergelding van Trump rechtvaardigen.

Verschroeide aarde.

Dorothé
 
De woke mob heeft besloten dat Jason Aldeans "Try That in a Small Town" "gewelddadig" is.

Flashback naar 2014. Bobby Schmurda's "Hot N*gga" piekte op #6 in Amerika's Top 100. Er staan 21 verbale en 51 fysieke verwijzingen naar wapens, moord en geweld in.

Er zijn 21 verbale en 51 fysieke verwijzingen naar wapens, moord en geweld.

Voorbeelden:

-"And we keep them 9 millis on my block, nigga".
-"Tones zijn bekend om hun Glocks, nigga".
-"Probeer naar beneden te rennen en je kunt een schot krijgen, nigga".
-"Ik verkoop al crack sinds de vijfde klas"
-"Met die 16's, gaan we wat schoten op ze lossen".
-"Maar GS voor mijn gewapende groep".
-"En, trut, als het een probleem is, gaan we schieten."
-"Schoten knallen uit de AR"
-Op klaarlichte dag laten we die dingen blaffen.
-"Ren naar die neger, ga knijpen, knijpen, knijpen".
-Iedereen vangt kogelgaten, kogelgaten.
-"Ik ren naar hem toe en schiet hem neer".

We hebben geen piep gehoord van de woke mob over dit nummer, of de talloze andere rapnummers zoals dit. Hun verontwaardiging is nep, hypocriet en nukkig.

Dorothé
 
Ik voel een gebrek aan menselijke verbondenheid met links.

Ze zijn niet in staat om een eerlijk gesprek te voeren over IETS, en dat is ontmoedigend. Dit land heeft zoveel zeer genuanceerde problemen en ze kunnen niet eens definiëren wat een vrouw is.

Het is echt triest hoe gehersenspoeld ze zijn.

Dorothé
 
De reden waarom het DNC establishment doodsbang is voor RFK Jr., is omdat hij het publiek laat zien hoe Democraten zich MOETEN gedragen en welke kwaliteiten ze vroeger hadden.

RFK Jr. ontmaskert de DNC vanuit een geheel nieuwe invalshoek, wat Trump nooit zou kunnen.

Van binnenuit 👀

Dorothé
 
De FBI wist dat de laptop echt was.

De FBI spande samen met de MSM om preventief een desinformatiecampagne te voeren, door te beweren dat de laptop "Russische desinformatie" was.

De FBI spande samen met Big Tech bedrijven en waarschuwde hen preventief om zich voor te bereiden op de komst van "Russische desinformatie" en om degenen die het verspreiden te censureren.

De FBI, MSM, Big Tech en de DNC hebben samengespannen om het publiek te misleiden, te censureren en te propaganderen om de verkiezingen van 2020 te beïnvloeden en de zittende POTUS op kwaadwillige wijze omver te werpen via subversie.

GEVANGENIS!


Twitter ()
House Judiciary GOP 🇺🇸
🚨 BIG BREAKING NEWS 🚨

Testimony reveals the FBI knew the Hunter Biden laptop was authentic, but when asked by a social media company about the laptop’s authenticity the FBI said “no further comment.”

The rest is history.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.127
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan