BioClandestine

1694288511356.png
Elon reageert op de angst van MSM voor een presidentschap van Trump.

Noemt het “steeds aantrekkelijker”.

Dit is representatief voor het snelgroeiende deel van de Amerikanen dat wil dat Trump de aarde verschroeit op het flagrant corrupte establishment.

De normies worden wakker 👀

Dorothé
 
Deze iconische scène uit Matilda is een uitstekende weergave van de verschijnselen waarvan we getuige zijn dat ze links vernietigen.

Veel Amerikanen dachten dat ze linksisme wilden. Daarom hebben we het in grote hoeveelheden aan hen gegeven.

Nu willen ze het linksisme niet meer.

Oververzadiging is effectief.

Dorothé
 
1694328854151.png
RFK Jr blijft praten over de onvermijdelijkheid dat de DNC de Primary zal manipuleren.

Velen willen dat hij zich kandidaat stelt als onafhankelijke, maar ik denk dat dit de stemmen meer van Trump zou verdelen dan van Biden.

De enige stap is om de krachten te bundelen om ervoor te zorgen dat de Deep State niet wint.

Dorothé
 
RFK Jr. blijft de aandacht vestigen op de manier waarop de DNC de voorverkiezingen manipuleert.

Ik vind het heel moeilijk te geloven dat hij dit niet zag aankomen na wat we in 2016 met Bernie zagen gebeuren.

RFK Jr. wist vanaf het begin dat hij Independent zou moeten leiden of zich bij Trump zou moeten aansluiten.

Dorothé
 
1694506345615.png
Het was fascinerend om het brede spectrum aan opnames van 9/11 gedurende de dag te zien.

Het enige wat ik wil zeggen is dat onze regering zojuist met Covid heeft bewezen dat zij noodsituaties kan en zal verzinnen om onze vrijheden af te pakken en hun geopolitieke agenda te bevorderen.

Interpreteer dat zoals u wilt.

Dorothé
 
⚠️HOLY SHIT⚠️

Klokkenluider beweert dat de CIA samen met zeven experts een onderzoek heeft gevoerd naar de oorsprong van SARS-CoV-2.

6 van de 7 zeiden dat ze dachten dat het een laboratoriumlek was. De CIA probeerde vervolgens de 6 experts te betalen om hun standpunt over natuurlijke gebeurtenissen via Zoonose te veranderen!


New York Post (https://nypost.com/2023/09/12/cia-t...ry-covid-lab-leak-findings-whistleblower/amp/)
CIA tried to pay off analysts to bury findings that COVID lab leak was likely: whistleblower
The CIA offered to pay off analysts in order to bury their findings that COVID most likely leaked from a Wuhan lab, new whistleblower testimony to Congress alleges.

Dorothé
 
Misschien heeft de Republikeinse Partij gewacht met het beginnen van afzetting om de schade aan de Biden-campagne tijdens de verkiezingscyclus te maximaliseren.

We hebben niet de stemmen om Biden af te zetten, dus ik zie de logica van het wachten. Gebruik het als campagne-uitstrijkje.

Vecht de GOP eindelijk vies zoals de DNC?

Dorothé
 
Elon verduidelijkt valse MSM-verhalen over Starlink.

Hij bevestigt dat Starlink nooit actief was op de Krim en dat het niet de VS waren die erom vroegen, waarmee hij in wezen bevestigde dat het Oekraïne was.

Oekraïne vroeg Elon om hen te helpen bij het realiseren van Pearl Harbor op de Krim. Hij zei nee.


Telegram (https://t.me/KanekoaTheGreat/7514)
KanekoaTheGreat
.@elonmusk debunks false claims about Starlink in Ukraine.

•Starlink has always been inactive in Crimea due to U.S. sanctions.
•The U.S. never asked Elon to activate Starlink in Crimea.
•Elon doesn't want to be involved in starting WWIII.


Dorothé
 
⚠️Biowapenswaarschuwing⚠️

Journalist komt te dicht bij het grote geheim!

Woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken, Matt Miller, raakt in paniek en weigert commentaar te geven op de USAID-financiering van functieverbetering bij coronavirussen!

USAID is de CIA-proxy die ook onderzoek naar biowapens in Oekraïne financiert.

JE MOET KIJKEN!

Dorothé
 
1694595272135.png
Laat ik het zo zeggen.

Als Trump twintig lege bedrijven en bankgegevens had waaruit blijkt dat er miljoenen dollars van buitenlandse oligarchen naar Don Jr., Eric en Barron vloeien, zouden de media 24/7 van muur tot muur dekking hebben en zouden liberale steden in vlammen opgaan.

“Geen bewijs” mijn reet 😂

Dorothé
 
1694595331644.png
De Democraten en de MSM klagen dat het afzettingsonderzoek van Biden “politiek gemotiveerd” is.

Ze zeggen dit op onironische wijze na jaren van politiek bewapenen; Overheid, media, technologie, wetenschap, academische wereld, farmaceutische industrie, entertainment, enz., om Trump op alle mogelijke manieren te pakken te krijgen.

Dorothé
 
De Amerikaanse travestiet, die als officiële woordvoerder van het Oekraïense leger fungeert, gaat ineenkrimpende tirade uit over “het opsporen van alle Russische oorlogspropagandisten”.

Dit zijn de mensen die beweren dat ik een binnenlandse terrorist en extremist ben…😂

Ik beef in mijn laarzen 😭

Dorothé
 
1694625328146.png
Het impeachment-onderzoek naar Biden begint en het verraderlijke witwas-/pay-to-play-programma van de Deep State staat in de publieke belangstelling.

De volgende dag:

Dorothé
 
1694661203055.png
1694661268183.png
1694661283341.png
1694661293752.png
De Mexicaanse regering beweert dat de ‘niet-menselijke’ gemummificeerde resten in Peru zijn gevonden.

Dit klinkt PRECIES als de plot van Indiana Jones en het Koninkrijk van de Kristallen Schedel. Het vermeende skelet lijkt zelfs op de vertolking van de film.

Wist Hollywood van de aliens?

Dorothé
 
RFK Jr. vestigt de aandacht op het feit dat de DNC een pro-oorlogspartij wordt.

Hij maakt de centristen/linksen wakker die Trump niet heeft kunnen maken. De overige normies krijgen zware doses rode pillen, maar uit een bron die ze eerder vertrouwen.

Het werkt 😈

Dorothé
 
Hunter Biden aangeklaagd wegens wapenbeschuldigingen.

Vier het niet te hard, dit lijkt een klap op de pols in een poging het publiek te sussen en voorbij de corruptie van de Biden-familie te komen.

Blijf ijzig.

CNBC (https://www.cnbc.com/amp/2023/09/14/hunter-biden-indicted-on-firearms-charges.html)
Hunter Biden indicted on firearms charges
Hunter Biden, son of President Joe Biden, was indicted on three criminal counts related to his possession of a firearm, a court filing showed.

Dorothé
 
1694714708834.png
Maak me wakker als de DOJ wil praten over echte misdaden, zoals Hunter’s biolabbedrijf, Metabiota, dat in 2014 vleermuiscoronavirussen in Oekraïne bestudeerde.

Of het verraderlijke pay-to-play-programma waarbij lege vennootschappen worden gebruikt om miljoenen dollars wit te wassen.

Of al het pedomateriaal op zijn laptop.

Dorothé
 
Wat is het plan van de DNC?

Ze kunnen niet bij Biden blijven.

Biden is onwaarschijnlijk, omdat hij te maken heeft met impeachment, corruptieschandalen, Hunter-aanklachten, de laptop, Oekraïne, de kosten van levensonderhoud, degenererende Amerikaanse steden, open grenzen, kindersnuffelen.

Dit is een absolute shitshow.

Wat is hun zet?

Dorothé
 
Aaron Rodgers reageert op de kritiek van Keith Olbermann.

Rodgers zegt: "haal je vijfde booster, Keith", en noemt hem een "zwerver", terwijl hij live is op ESPN, eigendom van Disney.

Dit laat zien hoe de publieke perceptie is veranderd. Het is cultureel aanvaardbaar om nu de spot te drijven met de vaccinpsychologen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.085
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan