Let me explain the Elon/Starlink situation since so many of you are confused. Elon was already providing Starlink to Ukraine for their citizenry to use for recreational purposes. Elon stated it was for them “to do good and peaceful things, not drone strikes”. See the first post, 6:31PM, Elon...
t.me
Laat me de situatie van Elon/Starlink uitleggen, aangezien zovelen van jullie in de war zijn.
Elon leverde Starlink al aan Oekraïne zodat hun burgers deze voor recreatieve doeleinden konden gebruiken. Elon verklaarde dat het aan hen was “goede en vreedzame dingen te doen, en geen drone-aanvallen”.
Zie het eerste bericht, 18.31 uur, Elon verduidelijkte dat hij Starlink, die hij al aanleverde vóór het noodverzoek van de regering, niet had gedeactiveerd, maar hij koos ervoor om Starlink NIET te activeren op de Krim, zoals vermoedelijk de NAVO/Oekraïne had gevraagd, zoals te zien in de 2e post. bericht hieronder om 18:48 uur.
De reden dat de NAVO Elon vroeg om het bereik van Starlink uit te breiden naar Russisch grondgebied, zoals Elon beweert, was dat ze Starlink konden gebruiken om een drone-aanval op afstand uit te voeren op de Russische vloot. Elon zei nee.
Elon zette zijn Starlink niet uit, zoals sommige media zoals CNN beweren, hij ging eenvoudigweg niet akkoord met het verzoek van de regering om de Starlink-verbinding uit te breiden naar de door Rusland gecontroleerde Krim.
Dus voor degenen onder jullie die zeggen dat Elon dit ontkende… nee, dat deed hij niet. Hij ontkende dat hij Starlink had uitgeschakeld, maar hij stond nog steeds in de weg dat de NAVO Starlink gebruikte om een Pearl Harbor-achtige aanval uit te voeren op de Russische vloot in de Zwarte Zee, waarvan de Russische MIL beweerde dat deze met een nucleaire reactie zou zijn beantwoord.
Hopelijk verduidelijkt dit het voor sommigen van jullie.
Dorothé