Dank, naief, voor het meekijken en meezoeken. Ik was op zoek gegaan naar die site Love for Life en kon niets vinden, dus ik was er vanuit gegaan dat deze niet meer bestond. Gelukkig heb jij hem wel gevonden.
Recentelijk heb ik mijn ergernis geuit naar vrouwen, omdat ze vaak dingen uit context of in onvoldoende context brengen en mij dan als man op een onnodige puzzeltocht zetten en ik mijn breincapaciteit toch al hard nodig heb zonder in het donker met enkel een zaklamp te moeten hoeven zoeken. Nou, veganisten kunnen er ook wat van!
Als je je een beetje verdiept in Santos Bonacci, dan weet je dat hij een veganist is (het is hem ook aan te zien). In het door Joke geposte filmpje zie je ook dat hij verkouden is en regelmatig problemen met zijn geheugen vertoont. Zijn energie is ook heel nerveus, allemaal tekenen van een niet goed functionerend brein a.g.v. zijn plantaardige voedingspatroon.
Dezelfde ergernis bekroop mij weer, omdat hij niet in staat was om een fatsoenlijk webadres te geven, terwijl hij het belang van deze informatie voortdurend benadrukte. Do your fucking homework, man! Nu moet ik weer onnodige handelingen verrichten, met als uitkomst de frustratie dat ik deze info niet kon vinden. Gelukkig hebben we daar nog naief, dank dank dank!
Frustratie leidt niet altijd tot het najagen van je eigen staart, want zo ben ik dus op die Chris gekomen (Barnone11970), die als een geschenk uit de hemel zijn video begint met de opmerking dat velen wel beschikken over een schat aan kennis maar deze niet goed over kunnen brengen voor absolute beginners en dat hij daarom deze video heeft gemaakt, waarin hij het idd uitstekend uitlegt.
Ik weet ook nog niet precies hoe het allemaal zit, maar ik heb nu zomervakantie en ga me hier de hele zomer in verdiepen. Zodra ik het snap ga ik het in helder en duidelijk Nederlands hier uiteenzetten. Die rollenverwisseling waar Bonacci het over heeft begrijp ik ook nog niet helemaal en ik denk dat hij heel interessant is om te blijven volgen zodra je een beter basisbegrip hebt van de hele materie. Wordt vervolgd!
Mike