R
Ragnar Peterson
Guest
Zo zie je maar weer.. als het over geloof gaat is er altijd gezeikJe zegt het al zelf, "verdeel en heers", dat is inderdaad een doel, met types als Obama, kaag e.d word dat vuurtje alleen maar meer aangestoken, snap je dat nou niet?
Daarnaast wederom een bewijs van wat ik eerder zei, mensen trappen in het geen wat de media hun verteld. Diezelfde media wantrouwen we, maar als het om de Islam gaat, nemen we alles voor zoete koek.
Ga je dan niet achter je oren krappen, dat je dan weer voor de gek bent gehouden door diezelfde media, die leugen na leugen loopt te verkopen?
Ik had al gezegd dat veel mensen met een vooringenomen gevoel op onderzoek gaan naar de Islam, om hun overtuiging te versterken, maar in werkelijkheid bar weinig weten van de werkelijke Islam.
Je bevestigd het met de voorgaande voorbeelden en des te meer met het verhaal van de Moslimbrotherhood.
De Moslimbrotherhood word als sekte gezien binnen de Islam, waarvan islamitische geleerden zelfs hebben gezegd dat hun banden met de vrijmetselarij hebben.
Dus deze groep kan je niet linken met de Islam, het zelfde geld voor Al Qaida, Isis e.d
Nogmaals, trap niet in de val waar vele in gelokt worden door de cabal!
Mensen die werkelijk onderzoek doen, komen tot hele andere conclusies over de Islam dan hun altijd is "voorgeschoteld".
Ik geloof in Odin en Thor en Freya enz. Nooit geen gezeik want mensen denken toch dat ik gek ben