Mensen die infiltraties doen hebben
altijd iets te verbergen.
Hoe saboteert je het meest effectief? Niet door jezelf in de kijker te spelen! Spotlight op iemand anders!!! Creëer medestanders, goodwill, doe goed werk, wees een teamspeler en bouw daadwerkelijk mee. Daarna creëer je langzaam kampen, zorg voor daadwerkelijke aanknopingspunten om oprichters te besmeuren en verder vertrouw je op de
Nederlander: ER ZITTEN TOCH IMMERS ALTIJD TWEE KANTEN AAN HET VERHAAL?????
De alternatieve media vergeet voor het gemak dat Nederland een groot wespennest is en dat we misschien wel
een van de meest occulte landen ter wereld zijn...
Met eigen ogen heb ik in 2012 mogen ervaren
dat er acteurs ingezet werden tijdens een demonstratie in Den Haag. Die héél toevallig allemaal die avond bij PowNews in beeld werden gebracht. Die mensen waren allemaal eenlingen, duidelijk verkleed en ik merkte op, toen ik dit doorkreeg, dat deze personen oogcontact hadden met elkaar. En ja hoor, dezelfde personen die oogcontact hadden, kwamen 's avonds op tv!
Wappies avant la lettre. Heel cliché, maar ook nog via dezelfde boekingswebsite. Jammer, die webpagina's heb ik niet meer opgeslagen. Als iemand een aanknopingspunt heeft; misschien is er iets via the wayback machine/Internet archive te vinden...
He maar
je mag natuurlijk ook gewoon Chris Klomp geloven hoor. Ieder zijn of haar vrije wil.