Inmiddels ben ik dagen bezig met brainstormen voor wat betreft de uitslagen van bloedonderzoek. Deze heb ik onderstaand geplakt. De vraag is of het zichtbaar is wanneer ik dit bericht verzonden heb. Ik heb het dus maar in 2 delen gedaan aangezien het in 1 bestand niet leesbaar is zie ik.
Duidelijk is dat oa cortisol te laag is. Het is nu meermalen afgenomen en staan niet allemaal in deze sheet, maar het is sinds 2012 al te laag. Ik dacht dat het in 2012 te hoog was maar er word nu gemeten met nieuwe meet apparatuur is mij verteld en toen was dus ook te laag.
Ik denk dat ik wel uit kan gaan van deze uitslagen aangezien het bekend is dat juist bij bloedafname een verkeerd beeld kan ontstaan door stress voorafgaand aan bloed prikken waardoor cortisol stijgt. Als dat het geval is terwijl de uitslag telkens laag is dan kan er geen twijfel over ontstaan. In elk geval het ik wel een endocrinoloog die niet uit gaat van referentiewaarden. Zij vind cortisol te laag en testosteron te laag ondanks dat deze nog enigszins binnen de referentie valt.
Ik weet serieus niet meer wat ik hiermee aan moet.
feit is dat ik mezelf echt vermoeid voel en dat mijn hoofd in elk geval nog sterker is door steeds optimistisch proberen te blijven wat me nog op de been houd.
Maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik echt doorheen zit en ook niet weet wat ik met die voorgestelde ACTH test aan moet.
Wat ik ook probeer, het helpt elke keer maar kortdurig.
De bezoeken bij de psycholoog heb ik ook echt geen zin meer in. Sommige dingen zijn leerzaam maar ik merk dat ik er niet vrolijker van word en ik begin mezelf af te vragen wat ik in godsnaam doe daar. Soms ben ik gewoon te moe dat dingen niet eens meer binnen komen of blijven hangen.
Kortom, ik weet het gewoon echt even niet meer.
<br />
whats better fallout 3 or new vegas<br />