@binc, ja dat klopt heb al jaren last van maagzuurtekort en ook al heel lang aan de betaine hcl, appelazijn, citroen en alles wat maar maagzuurverhogend is. Helaas nog geen baat bij gehad. Het gaat nu stukken beter met mijn maag en voel mij niet meer zo ziek als eerst maar ijzertekort steekt nu de kop op. Ik heb sowieso blackstroap melasse gehaald want dat kwam ik tegen op het forum. Dat ga ik er gewoon bij gebruiken tot ik die lever glandular in huis heb.
Schildklier 2x getest en schijnt in orde te zijn. Zowel via urine als uitgebreid bloedonderzoek.
Ik wil die Restore proberen die Tanja hier heeft aangeraden. Mijn darmen kunnen zoiets wel gebruiken denk ik. Ijzeropname zal ook wel verstoord zijn door die 6 weken diarree die ik had.
Weet iemand of kinderen vanaf 6 jaar ook Restore mogen innemen?
Schildklier 2x getest en schijnt in orde te zijn. Zowel via urine als uitgebreid bloedonderzoek.
Ik wil die Restore proberen die Tanja hier heeft aangeraden. Mijn darmen kunnen zoiets wel gebruiken denk ik. Ijzeropname zal ook wel verstoord zijn door die 6 weken diarree die ik had.
Weet iemand of kinderen vanaf 6 jaar ook Restore mogen innemen?