Gisteren ook uitgebreid aan de rituelen gegaan. Niet echt reeel, tenminste, als je ook nog andere dingen wilt doen!
Volgens de methode van Pike me helemaal ingesmeerd met magnesiumolie. Wat voor mij het verschil was met spuiten, is dat ik nu dus in de badkamer wachtte totdat ik ging douchen. Normaal spuit ik het op en doe ik kleren aan of ga ik slapen. Nu heb ik zeker meer olie gebruikt, omdat het niet erg was dat alles nat bleef.
Aangezien dat ik een hele dag weg was geweest, geen tijd gehad voor de oilpacking, dus na het douchen, naar bed en de packing mee. Ik kon dat geen uur volhouden, was te moe. Ben dus na een half uur lezen met de packing gaan slapen. Beetje jammer dat toen ik wakker werd in de nacht, ik alles eraf heb gehaald en vanmorgen zag ik dat ik de oliedoek als eerst op de grond heb gegoooid, bakje stond er naast... Ik geloof dat er geen blijvende schade is, dat hoop ik dan toch!
Maar iedere dag meer dan een uur op deze manier met alles bezig zijn, ik geloof niet dat ik dat ingepast krijg in mijn ritme.
Voordeel van de magnesium op deze manier was dat ik wat steken voelde in de galblaas. En na het smeren was dit weg! Blijkbaar is dat dan ook een soort van verkramping en kon ik het op deze manier oplossen. Hoewel het pijnlijk was, had ik er anders niets aan gedaan. Maar een volgende keer zal ik me weer helemaal insmeren. Eens kijken of het dan hetzelfde effect heeft.