Bond tegen overheidszaken

Trouwens, ik heb deze link ook gedeeld via een groep op Fb. Nee tegen 1.5 meter.
Maar er is geen goedkeuring dat dit geplaatst word daar. Terwijl er velen roepen dat ze vinden dat er meer mensen moeten verenigen. Toch weer jammer dat het bericht niet geplaatst is.

Je meent het. Dit is dezelfde censuur als de reguliere media.
Mensen die serieus ook nog even strijden tegen medestrijders. Is weer eens als vanouds. Puur eigen gewin en credits denk ik. Blijkbaar nogal belangrijk voor die persoon achter de schermen. Wanneer ik tijd heb zoek ik dat bericht van diegene wel op en plaats gewoon de link onder de reacties. Typisch dat ze zo een oproep dan wel plaatsen met goedkeuring maar niet daadwerkelijk de link willen delen. Dus, mochten jullie zoiets tegen komen nog voor morgen attendeer dan iedereen op bovenstaande door middel van het plaatsen van een reactie op een ander bericht.

dan deel je het als reactie. Dus tik wat zonder keywoorden of misspel ze en dan het bericht waar het om gat in de reactie zetten

Ik kan vertellen dat hier achter de schermen aan wordt gewerkt. Komt naar alle waarschijnlijkheid goed!

Mike

Ik kan vertellen dat hier achter de schermen aan wordt gewerkt. Komt naar alle waarschijnlijkheid goed!
Dat is mooi! Laten we het hopen.
dan deel je het als reactie. Dus tik wat zonder keywoorden of misspel ze en dan het bericht waar het om gat in de reactie zetten
Precies naïef! Wellicht werpt dat nog vruchten af.

Marijan, hoe lang duurde het voordat jij de documenten kreeg om te tekenen? Hier nog steeds niks en ze hebben daar ja mijn aanmelding nog 1 uur voor. Daarna wil ik er een mail aan wagen maar dan is het ook wel klaar wat mij betreft.

Ook nog niks ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat ze de aanvragen simpelweg niet aan kunnen.

Mike

Dat zou kunnen, en alleen maar goed teken. In dat geval kunnen ze natuurlijk ook even een algemene automatische mail versturen met de melding van vertraging. Of een algemeen bericht op fb/twitter.
Maar goed, we wachten het nog even af.

Van Burgerfront NL:

Gisteren getekend, gisteren betaald en gisteren documenten ontvangen.

Hier geen moeilijkheden.

Vreemd. Misschien op de valreep nog veel aanmeldingen. Dat kan. Maar raar dat iemand anders die gisteren aangemeld heeft alles in orde heeft en anderen die gisteren aangemeld hebben nog steeds wachten. Had Eerder vanmiddag al het gevoel dat er iets niet helemaal goed gaat. Zal straks een mail sturen naar ze. Heb ook geen behoefte om er verder naar te gaan raden hoe dit kan. Echt lekker voor het vertrouwen is dit echter ook niet. Maar goed, er is nog niks betaald omdat dit tegelijk gaat met het ontvangen van documenten. Trouwens, Johnny schreef dat hij de documenten 2 keer kreeg. Misschien idd een bug in het systeem.

Binc, even wat geduld en clementie. Dit is vaak een operatie van 1 persoon of een hele kleine groep, die iets uitzetten en vaak zelf schrikken van de enormiteit van de respons. Gewoon rustig afwarchten, komt goed!

Mike

Ja Mike, dat begrijp ik wel dat het wellicht overvalt. Anderzijds bevreemd me dat omdat ze al zoveel ervaringen hebben. Het gaat niet om geduld. Dat kan ik best opbrengen. Het gaat om een voorgevoel wat ik had. Al die wisselende berichten helpen daar ook niet mee. Het is naar mijn idee een kleine moeite om even een algemeen berichtje op de site te zetten of hoe dan ook naar buiten re ventileren. Zeker aks het nog zo kort dag is dat men mee kan doen. Vooral dat laatste in combi met die wisselende berichten zit me niet lekker. Misschien ligt het aan mijn fanatiekheid. Maar oké, we wachten af.

Trouwens, ik las dat Sandra Vogelaar hier ook in betrokken is. Zij is communicatie adviseur. Maar goed, maakt niet uit. We zullen wachten.

Voor wat betreft Nee tegen 1,5 m: dit zijn horeca-ondernemers die van nature bijzonder klantgericht zijn. Je wil niet weten hoeveel lulverhalen je hoort aan de bar, maar als ze maar blijven bestellen is alles goed. Nu begeef je je ineens nietsvermoedend op het internet met wat jij denkt dat een heldere boodschap is: nee tegen 1,5 m. Let wel, met een horeca-invalshoek in gedachten!

Denk als ondernemer: voorheen had ik zoveel m2, nu moet ik datzelfde oppervlak verdelen over 30 bezoekers. Voor hoe lang? En moet ik hun naam/adres vooraf hebben? Wat gebeurt er als ik dat niet heb of als er valse namen/adressen zijn opgegeven? En hoe lang mogen die 30 klanten blijven en wanneer kan ik de volgende 30 binnenlaten? Moet ik mensen na verloop van tijd eruit gooien om anderen weer binnen te laten? Ben ik nu ineens verplicht om ze geld te rekenen voor hun reserving? Hoe dan? Moet ik hier een bedrag van afdragen aan de overheid?

Kun je je voorstellen dat een horeca-ondernemer zegt: nee tegen 1,5 meter, niet wetende dat dit veel meer omhelst dan de letterlijke boodschap? Kun je je ook voorstellen dat je geen idee hebt wat je op je hals haalt als je een FB-pagina start en ineens 80.000 likes hebt? Kun je je voorstellen hoe het moet zijn om ineens bedolven te worden met allerlei bullshit over 5G, flat earth, aliens en wat nog meer? Kun je je voorstellen dar de moderators dan eerder iets niet goedkeuren dan wel? De initiatiefnemer zelf is nog niet eens voor de helft wakker, laat staan zijn moderators!

Nu snap je een beetje waar de initiatiefnemer voor staat. We proberen hem achter de schermen te masseren, geloof me, maar dat is (net zoals bij ieder van jullie) een proces dat je moet doormaken. Als je reageert, reageer dan niet meteen vanuit emotie en verbind daar niet meteen conclusies aan, maar besef dat zelfs als je niet onmiddellijk krijgt wat je wil dit mensenwerk is. The Great Awakening ontstaat niet door op een dag wakker te worden en dan snap je het, ga maar na bij jezelf!

Mike

Ze denken va uit hun ondernemers kwaliteiten. Dat is logisch. Zeker als het een groep us bedoeld voor deze doelgroep. Wie weet is dit juist uiteindelijk een geluk bij ongeluk met zoveel leden en waarbij ze berichten zien waar ze nooit van gehoord hadden. Ook al zal dat waarschijnlijk langzaam gaan. De drive is er in elk geval.

Ik heb net ingeschreven voor de corona actie, maar wil ook graag de 5G doen, maar zag dat het nu na de 24 mei is.
Wat te doen ?

Verder ben ik van mening dat dit nu eindelijk een super goed initiatief is met iemand met kennis van zaken die het systeem kan verslaan met dr eigen middelen nl de wet.

Ja, ik besef dat de rechterlijke macht corrupt en gekocht is, maar toch de rechtzaken tegen monsanto zeggen ook iets.

Dus des te meer we als natie gaan zagen aan de stoelpoten des te beter en op een bepaald moment donderd de boel om EN met een beetje geluk komt het ook in de media.

Zelden zo'n goed doel gehad voor mn vacantie geld ....

medusa, ik snap wel wat je zegt. Maar jij praat in het verleden. Je hebt jezelf dus ruimschoots eerder al ingeschreven hiervoor. De deadline is morgen en heb mezelf gisteren opgegeven hiervoor.
Ik wil best kijken wat geduld of afwachten op gaat leveren. Maar als dat resulteert in dat het te laat was en men niet meer mee kan doen schiet het niet op. Die deadline zit me dwars. Dat is mijn punt. Ik ga dus in dit geval niet afwachten. Sorry.

Ik heb mij gisteren ingeschreven en nu net een dag later de documenten ontvangen,  ondertekend en betaald.

Binc, Ik had gister 14.55 bevestiging gekregen. Misschien helpt t je iets. Rond die tijd had ik me ook aangemeld. Je kan ff checken of je dan voor of na mijn tijd was?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan