Bond tegen overheidszaken

Ja het is  oud Germaans, en het is inderdaad een strijdkreet. :)

Je zou het ook kunnen vertalen als "Wodan ik roep u!".

Ons hedendaagse woord "woede" is verwant aan de god Wodan, en een van de definities (In dit geval Wikipedia) van het woord omschrijft het volgende:
Woede is een emotie die kan optreden bij iemand die gedwarsboomd of tegengewerkt wordt, als diens "territorium" betreden wordt, of als zijn of haar grenzen overschreden worden.
Nou ik kan jullie vertellen dat dit helemaal klopt, en dat ik inderdaad woest ben op de regering en deze politici en hun vazallen!! En nu kunnen ze zich ook niet meer verschuilen achter een rookgordijn van "politieke onkunde".

Het leed dat men veroorzaakt voor heel veel Nederlanders is niet te overzien, en ze doen het met een lach op hun gezicht!

Zoals onze voorouders wil ik vechten voor dit land!

Nou zo voelde ik mij dus precies toen ik gister werd weggestuurd bij de ingang van het park. Ik was zooo woest vanwege het onrecht! Al helemaal als je weet dat die maatregelen, adviezen zijn en wettelijk gezien gewoon ongeldig zijn! En die satanische lach van Rutte en De Jonge krijg ik ook niet uit mijn hoofd( destijds tegen Baudet)

En woest ben ik ook op al die bruikbare idioten! Want zij houden dit in stand.
Maar aan de andere kant boosheid is toch ook weer negatieve energie? Laat het niet overheersen.

Net als blijheid is boosheid een enorm krachtige energie, die niet persé negatief of positief is.

De kunst is het om het op de juiste manier in te zetten en gebruiken. Iemand die boos is en het inzet voor daadkracht krijgt een hele hoop gedaan.

Blijheid kan bijvoorbeeld negatief zijn afhankelijk van de situatie. Zo is een Mark Rutte bijvoorbeeld erg blij met een Nederland compleet in chaos.

Zaterdag ging ik met de trein naar mijn vader. op het station hing al de aankondiging hoe het vanaf 1 juni zou zijn. ik zag 2 conducteurs en vroeg of dit de info was vanaf 1 juni. Ja zeiden ze en het was sowieso aan te raden het mondkapje binnen het station te dragen, alhoewel geen plicht, wel in de trein.

Ik zuchtte. Toen ging ik veder. Niet lang daarna kwam 1 van beide conducteurs naast mij lopen en gaf aan dat hij het gehele coronagebeuren spuugzat was. De discussie ging verder, hij gaf aan Café Weltschmerz te lezen e.a. goede info. Hij was goed op de hoogte.

Hij gaf echter aan dat hij vanwege zijn baan niet zijn mening mocht verkondigen. Hij was al bij zijn baas op het matje geroepen doordat collega's hem verlinkt hadden. de baas had hem gezegd dat hij maar eens met een psycholoog moest gaan praten.

Ja, zover zijn we nu. De alternatieve complotdenker/de realist is gek en moet naar de psycholoog omdat zijn mening afwijkt van de gangbare norm, van het voorgeschrevene.

Ik vond het wel zeer goed van deze jongeman dat hij zo wakker was. Weer een teken dat het er meer zijn dan we denken maar dat ze helaas onder een dekmantel zitten, gedwongen door de samenleving. Als die dekmantel opengaat, dan zul je wat beleven.

Dorothé

PERSBERICHT BOND OVERHEIDSZAKEN 5 JUNI 2020
Bond Overheidszaken vernietigt rechtshandelen

Alle leden van de Eerste en Tweede Kamer zijn hun bevoegdheid om nieuwe besluiten te nemen kwijtgeraakt. Dit claimt de Nationale Bond tegen Overheidszaken, die in buitengerechtelijke verklaringen het rechtshandelen van de parlementsleden heeft vernietigd. De Bond ging hiertoe over naar aanleiding van hun gedrag inzake ‘corona’. ..

https://www.ellaster.nl/2020/06/06/parlementsleden-raken-bevoegdheid-kwijt-wegens-corona/

Mijn man zat tv te kijken vanavond. En zei dat het ging over een bedrijf dat 1-malig van de nederlandse bank je rekeninggegevens kun in kijken en zo dus o.a. precies wist van wie je stroom hebt e.d.
En dan hebben we #@$%# al ruim 2 jaar geen leuke foto's meer van de kids op school or whatever ivm de privacy. En dan willen ze hier in de buurt ook nog een leegstaande gevangenis slopen. Als we 100 man per kamer doen is hij nog te klein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie kent m nog ‘fatsoen moet je doen’ die fred spijkers de leger klokkenluider een wurgcontract aanbood en de zaak seponeerde als staatsgeheim.
Die zelfde man die het referendum aan zn chriselijke reet afveegde (no offense) en zich druk maakte voor n spelletje lingo ...
80 jaar geleden was er n minister van propaganda nu is dat vervangen door n minister van mediazaken ....
Media is het Colosseum van de moderne tijd en dezelfde machthebbers lachen nog steeds dr piel uit de broek.
Kortom we als mensheid zijn niets wijzer geworden, helaas althans het gros niet.
Gelukkig zijn er links en rechts nog lichtpuntjes als dit forum.
Keep up the good work allen.

Lees hier de nieuwsbrief van de Bond Tegen Overheidszaken over het nieuwe juridische actiepakket. Hier zit o.a. een 'handhaverscontract' bij, dat je aan een boa kunt overhandigen als die jou aanspreekt/wil bekeuren oid. Daarnaast een 'burgemeesterscontract' en meer. Zeer interessant allemaal! Als je lid word van de Bond voor 19 euro, krijg je dit opgestuurd.

Het klinkt, Mike, als de documenten waar jij het over hebt gehad bij Dotcom Radio.

Ik heb de documenten nog niet bekeken trouwens, maar wilde het toch alvast delen. Ik kreeg zelf deze nieuwsbrief doorgestuurd van iemand anders. Blijkbaar sta ik nog niet op de maillijst van de Bond (terwijl ik wel al meedoe met de zaken Corona en 5G). Ik ga wel lid worden, om documenten te ontvangen en de Bond te steunen.

Verder begreep ik dat Jordy Zwarts binnenkort geïnterviewd wordt bij Sven van Een Oorlog Reeds Verloren.

Ik neem aan dat de bond zich bewust is van maritiem en landrecht ? Om de correcte procedure te volgen ? Weet iemand dit ?

Als het gaat om aangifte te doen dan heeft deze man daar inmiddels zijn ervaring mee.

Wat je ook van hem vind ik vind hem op zijn eigenwijze manier briljant.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=719&v=k-TfHIdZRt8&feature=emb_logo

Ik denk ook dat dit de documenten zijn waar Mike het over had. Als dat zo is dan zijn ze vast op de hoogte van de genoemde rechten. Mike heeft dit tijdens de lezing ook gezegd. Ik ben erg benieuwd naar wat erin staat. In de mail staat dat als je opgegeven hebt voor de Corona actie je dan later in de week de documenten ontvangt en niks hoeft te doen. Opnieuw lid worden is dan ook niet nodig om de documenten te krijgen. Mits je dit zelf wilt natuurlijk.

Ik heb gistermiddag met Jeroen van Burgerfront gesproken. Allereerst, we gaan weer samenwerken! De documenten waarover BOZ spreekt zijn NIET de cursus waar ze met BF aan hebben gewerkt de afgelopen maanden. Deze is nu echt (ja, echt!) op een haar na voltooid en zal online te downloaden zijn. Nog heel even geduld...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan